امروز : جمعه 12 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

لیست فولادهای ایران

امروزه کشور ما ایران با افتخار توانسته است تمامی نیازهای فولاد داخلی را تامین کرده و همچنین صادرات موفقی نیز داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی لیست فولادهای ایران بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فولاد آلیاژی است که از عناصر مختلفی چون کربن تشکیل شده است. با توجه به کربن مصرفی در فولاد مقاومت و استحکام آن بالا می رود. با توجه به خواص و ویژگی های منحصر به فردی که دارد؛ در کاربردهای متنوع در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر تولید کنندگان بسیاری جهت تولید فولاد اقدام می کنند. لیست فولادهای ایران را بررسی کنید تا بتوانید محصولات با کیفیتی را تهیه و خریداری نمائید.

معرفی لیست تولید کننده فولادهای ایرن

بهتر است بدانید امروزه با توجه پر کاربرد بودن فولاد در ایران چندین کارخانه تولید فولاد تاسیس شده است. هر یک از این کارخانه ها با بهره مندی از دانش روز دنیا محصولا با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده اند. لیست فولادهای ایران به شرح زیر می باشد:

فولاد سیادن ابهر

انواع میلگردهای آج دار گرید A2، A3 در سایزهای ۱۰ الی ۲۲ از تولیدات این شرکت می باشد. با ظرفیت ۲۸۸۰۰۰ تن در سال شروع به تولید کرد. این کارخانه بهترین و با کیفیت ترین فولادها را تولید و روانه بازار می کند.

 

لیست تولید کننده فولادهای ایرن

 

فولاد اکسین خوزستان

شرکت فولاد اکسین خوزستان از جمله لیست فولادهای ایران می باشد. این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی محصولات فولاد اکسین مثل ورق سیاه اکسین را تولید می کند. برخی محصولات این شرکت عبارتند از: ورق سیاه صنعتی اکسین شیت، ورق سیاه اکسین فابریک

مجتمع فولاد بافق

مجتمع فولاد بافق یکی از بزرگترین کارخانه های تولید فولاد کشور می باشد. محصولات فولاد بافق با برند B_MISCO  و مطابق با کیفیت استاندارد دارای ساخت یکنواخت با خواص شیمیایی بوده و با تولید کنندگان بین المللی رقابت می کند.

نورد و لوله سمنان

 این شرکت محصولات مختلفی تولید می کند که می توان به انواع لوله، ورق رنگی، قوطی و پروفیل، ورق گانوالیزه ذکر کرد. بهتر است بدانید این محصولات معمولا در انواع و سایز های مختلفی تولید و روانه باز می شوند.

ذوب آهن اصفهان

بهتر است بدانید ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین تولید کننده فولاد و ریل در ایران است که می توان جزء معتبرترین لیست فولادهای ایران ذکر کرد. تولیدات این شرکت عبارتند از: فرآورده های فولادی، فرآورده های صنعتی و فرآورده های فرعی

مجتمع فولاد راد همدان

 محصولات تولیدی این شرکت میلگرد آهنی از سایز ۸ تا ۳۲ و با کیفیت A2، A3  می باشد. این شرکت محصولات فولادی را با استاندارد جهانی مطابق با استاندارد ملی ایران تولید می کند. برند این شرکت RAD می باشد که بر روی میلگردهای تولیدی این شرکت هک می شود.

فولاد مبارکه اصفهان

 این شرکت هفت مجتمع صنعتی در نقاط مختلف کشور دارد که جزء لیست فولادهای ایران به شمار می رود. فولاد مصرفی برای صنایع فلزی سبک، صنایع خودروسازی، صنایع فلزی سنگین، صنایع لوازم خانگی، لوله های انتقال سیالات و پروفیل در این شرکت تولید می شود.

 

لیست کارخانه های فولادهای ایران

 

گروه صنعتی پرشین فولاد

 این شرکت ظرفیت ۵۰۰ هزار تن تولید میلگرد در سال را دارد. برخی از محصولات این شرکت عبارتند از: میلگرد، نبشی، ورق رنگی، ناودونی، ورق گانوالیزه. تمامی این محصولات در انواع و سایز های مختلفی تولید و روانه بازار می شود. هر یک از انواع آن در کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت فولاد کاویان

 اولین تولید کننده ورق های سنگین فولادی در ایران است. اسلب نازک و ورق های فولادی از تولیدات این شرکت می باشد که مطابق با استاندارد بین المللی می باشد‌.

صبا فولاد زاگرس

بهتر است بدانید کارخانه صبا فولاد زاگرس جزء بهترین لیست فولادهای ایران می باشد. این شرکت در دو فاز فولادسازی و مقاطع فولادی تولیدات خود را به بازار عرضه می کند. در مقاطع فولادی به ظرفیت ۶۰ تن در ساعت تولید انجام می شود.

مجتمع فولاد کیان کاشان

 این شرکت دارای خط نور گرم و سرد است. به علت دارا بودن این خطوط می تواند فلزات غیر آهنی از جمله شمش آلومینیوم آلیاژی و شمش روی آلیاژی  را تولید کند. شرکت فولاد کیان کاشان از اصلی ترین تولیدکنندگان فلزات آلیاژی است.

 

تولیدکنندگان فولاد ایران

 

کارخانه نورد فولاد گیلان

محصولات این شرکت شامل خودروسازی، لوله سازی و صنایع ساختمانی است. ظرفیت تولید محصولات نورد سرد ۵۰۰ هزار تن در سال و محصولات نورد گرم ۲/۵ میلیون تن در سال است.

مجتمع فولاد روهیتا

مجتمع فولاد روهیتا جزء لیست فولادهای ایران به شمار می رود. انواع میلگرد ساده و آج دار از محصولات تولیدی این شرکت است. محصولات این شرکت دارای استحکام بالا و وزن سبک هستند.

 مجتمع فولاد خراسان

محصولات این شرکت در زمینه صنایع ساختمانی، عمرانی و شرکت های نورد کار استفاده می شود. دارای استاندارد جهانی در تولید محصولات فولادی می باشد.

 

آذر فولاد امین تیکمه داش

 

آذر فولاد امین تیکمه داش

این کارخانه دارای سه فاز است. فاز اول احداث کارخانه نورد میلگرد و مقاطع فولادی است. فاز دوم تاسیس کارخانه فولادسازی است. فاز سوم احداث کارخانه نورد میلگرد است. اکنون فقط فاز اول کارخانه شروع به کار کرده است. در نظر داشته باشید که این کارخانه نیز در لیست فولادهای ایران قرار دارد.

مجتمع فولادی روی کاوه

این شرکت از تولیدکنندگان اصلی ورق گالوانیزه است. محصولات این شرکت شامل انواع ورق فولادی، کویل و شیت  می باشد که درصنایع مختلف مصرف می شود.

شرکت صنایع هفت الماس

 این شرکت دومین تولید کننده ورق گالوانیزه در کشور است. محصولات این شرکت شامل نورد سرد، فولاد زنگ نزن و انواع ورق گالوانیزه می باشد. این شرکت علاوه بر تامین بازار داخلی محصولات خود رابه کشورهای دیگر صادر می کند.

کارخانه نورد گرم سمنان

بهتر است بدانید کارخانه نورد گرم سمنان در لیست فولادهای ایران قرار دارد. میلگرد فولادی ساده و آج دار سایز ۸ تا ۲۵ از محصولات این کارخانه می باشد.

کارخانه فولاد امیرکبیر خزر

 این شرکت محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کند. این شرکت در زمینه تولید انواع لوله، پروفیل صنعتی و ساختمانی و اسکلت های سنگین فلزی فعالیت می کند.

گروه صنعتی درپاد تبریز

 به صورت یک هلدینگ از چند کارخانه و مجتمع تشکیل شده و در حال فعالیت است. تولیدات این گروه شامل انواع شمش فولادی، مقاطع فولادی، انواع میلگرد، انواع فرآورده های معدنی، انواع ورق گانوالیزه می باشد.

شرکت پروفیل فولادی اصفهان

این شرکت بیش از ۱۳۰ محصول فلزی تولید کرده و بزرگترین تولید کننده محصولات فلزی است.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

این شرکت از جمله لیست فولادهای ایران محسوب می شود که اولین تولید کننده ورق گانوالیزه در کشور می باشد. برخی محصولات این شرکت عبارتند از: آنیل، برش عرضی، فرم دهی ورق، گالوانیزه گام مداوم

 

کارخانه های فولادی ایران

 

معرفی فروشگاه تخصصی آهن هایپر

امروزه فروشگاه های بسیاری هستند که جهت فروش و عرضه انواع مقاطع فولادی فعالیت دارند. فروشگاه تخصصی آهن هایپر از جمله بزرگ ترین و شناخته شده ترین فروشگاه های می باشد که امروزه توانسته است محصولات با کیفیتی را عرضه و روانه بازار کند. برخی از محصولاتی توسط این مجموعه عرضه می‌شود؛ می‌توان به انواع ورق از جمله ورق استیل، ورق قطعات، ورق سیاه، ورق گالوانیزه و … اشاره کرد.

 تمامی این مقاطع در ابعاد و سایز های مختلفی موجود است. شما بازدید کنندگان عزیز می توانید جهت سفارش و خرید این مقاطع فولادی از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. در صورتی که اطلاعات کافی از این محصولات نداشته باشید؛ کافیست با کارشناسان مجموعه در تماس باشید و به صورت کاملا رایگان مشاوره های لازم را به صورت تخصصی دریافت نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

کارخانه فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری

فولاد مهرسهند

کارخانه فولاد پارمیدا

صبا فولاد خلیج فارس

کارخانه فولاد پردازان تکین

کارخانه فولاد نطنز

شرکت فولاد میبد

کارخانه فولاد امیرکبیر خزر

کارخانه های فولاد ایران

کارخانه فولاد ابهر 

مجتمع فولاد الیگودرز 

مجتمع فولاد گیلان

کارخانه نورد و تولید قطعات فولادی

کارخانه فولاد نیک صدرای توس

مجتمع صدر فولاد لرستان

کارخانه فولاد هرمزگان جنوب

https://ahanhyper.com//?p=35069

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *