امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد نیک صدرای توس

کارخانه فولاد نیک صدرای توس

کارخانه فولاد نیک صدرای توس به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع مختلف میلگرد فولادی از جمله ساده و آجدار در کشور به شمار می آید. این کارخانه در سال 1390 راه اندازی و فعالیت خود را آغاز نمود تا هر سال مدل های مختلف میلگرد و نبشی را با وسعت 60 هزار تن میلگرد تولید و به بازار عرضه کند.

اصلی ترین و مهمترین هدف نیک صدرای توس این است که یک استراتژی را برای گسترش ساخت و توزیع به بازار در سطح جهانی به بهترین شکل ممکن مدیریت و به اجرا درآورد. لازم به ذکر است که فولاد نیک صدرای توس به محض اینکه شروع به کار کرد با استفاده از نخستین کالاهای خط تولید توانست این موضوع را برای بازار صنایع فولادی به اثبات برساند که میلگردهایش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. قیمت میلگرد این کارخانه ثابت نیست چرا که نرخ فولاد مدام در حال نوسان می باشد.

 

کارخانه فولاد نیک صدرای توس

 

محصولات کارخانه نیک صدرای توس

در صورتی که قصد دارید برای پروژه خود مناسب ترین میلگرد را انتخاب و خریداری نمایید باید بدانید که سایز و میزان لازم برای اضافه کردن به پشتیبانی و همچنین مقاومت و استحکام مورد نیاز از جمله عواملی می باشند که شما باید هنگام تهیه و خرید میلگرد مورد توجه قرار دهید. به عبارتی دیگر شما باید خرید محصول را براساس این عوامل انجام دهید.

به علاوه این موضوع تا حد قابل توجهی به موادی که برای تولید میلگرد مورد استفاده قرار می گیرد و چیزی که برای پوشش آن به کار گرفته می شود وابسته خواهد بود. کارخانه فولاد نیک صدرای توس به طراحی و ساخت میلگرد آجدار از اندازه 10 تا 32 با استاندارد A3 مشغول می باشد. فولاد نیک صدرای توس از طریق تمرکز کردن بر اندازه های معین موجود در خط تولید تولید بهترین میلگردها را در همین اندازه ها انجام می دهد.

محصولات کارخانه نیک صدرای توس

ویژگی های میلگرد نیک صدرا توس

میلگرد از جمله مقاطعی می باشد که به آرماتور نیز معروف است و استفاده از آن در صنعت ساختمان ضروری و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. میلگرد فولاد نیک صدرای توس یک نوع کالای آجدار دارد و هر یک از میلگردها دارای استانداردها و موارد استفاده ویژه خود می باشند.

برای اینکه درجه میلگرد مورد نیاز خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید حتما باید تفاوت هایی که بین مقاومت تسلیم و مقاومت کششی موجود می باشد را به خوبی درک کنید.

میلگرد این کارخانه جزء یک فولاد استاندارد در صنعت بتن و ساختمان محسوب می شود ولی امکان دارد در محیط هایی که رطوبت آن بسیار بالا می باشد مقاومت خوبی از خود نشان ندهد. میلگرد فولاد نیک صدرای توس شاید توانایی بهتر عمل کردن در کابردهای دریایی را داشته باشد و بدون خوردگی مانع از بین رفتن مقاومت و استحکام بتن شود.

قیمت میلگرد نیک صدرای توس

بدون شک از این مسئله آگاه هستید که عوامل گوناگونی میزان هزینه و قیمت میلگرد و سایر آهن آلات را مشخص می کنند و درنظر گرفتن یک نرخ ثابت برای انواع مختلف میلگردها امکان پذیر نیست. خوب است بدانید کارخانه تولیدکننده و یا برند محصول به عنوان یکی از عوامل بسیار مهمی می باشد که قیمت میلگرد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

جنس، اندازه و وزن از جمله عواملی هستند که قیمت میلگرد فولاد نیک صدرای توس با توجه به آنها تعیین خواهد شد.

توجه داشته باشید که مطلع بودن از قیمت به روز آهن آلات پیش از اقدام به خرید یا انتخاب آنها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. نوسان نرخ ارز و دلار، میزان توزیع و تقاضا و مواردی از این قبیل بر قیمت نهایی میلگرد این کارخانه همانند مقاطع فولادی دیگر تاثیر می گذارند.

قیمت میلگرد نیک صدرای توس

خرید میلگرد نیک صدرای توس

یکی از دلایلی که باعث شده است تا میلگردهای فولاد نیک صدرای توس فروش و محبوبیت بسیار زیادی داشته باشند این است که برای تولید و ساخت آنها بهترین و با کیفیت ترین مواد و همچنین تجهیزات مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.  لازم است این نکته را ذکر کنیم که میلگردها با توجه به استاندارد تولید شده در هر کارخانه با یکدیگر یکسان نبوده و کاملا متفاوت هستند.

باری که میلگرد تحمل می کند بر حسب بعضی از استانداردهای از قبل مشخص شده متفاوت خواهد بود. برای اینکه میلگرد مورد نیاز خود را خریداری نمایید تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب کردن کارخانه تولید کننده آن می باشد بعد با مراجعه سایتی که در زمینه عرضه این محصول فعالیت دارد برای سفارش حجم میلگرد مورد نیازتان اقدام نمایید. فراموش نکنید که با درنظر گرفتن میزان نیاز پروژه خود به میلگر باید نوع مناسب این محصول را انتخاب کنید.

خرید میلگرد نیک صدرای توس

سخن پایانی

میلگرد یکی از پرکاربردترین مصالح در ساختمان سازی می باشد و کسانی که در پروژه خود به این محصول نیاز دارند باید مناسب ترین نوع آن را با توجه به اندازه و درجه لازم برای اضافه کردن به مقاومت انتخاب نمایند. فولاد نیک صدرای توس یکی از کارخانه هایی می باشد که از سال 1390 تا به امروز انواع میلگرد با کیفیت و مرغوب را تولید و توزیع می کند.

این کارخانه به دلیل اینکه از نیروی کار مجرب و کار بلد و همچنین امکانات مدرن و فناوری روز دنیا بهره می برد توانسته به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کند. فولاد نیک صدرای توس تولید میلگرد آجدار را در اندازه 10 تا 32 انجام می دهد که مطابق استاندارد گرید A3 می باشد. تعداد زیادی از مهندسین اگر مصرف کننده به استفاده از اندازه های معینی نیاز داشته باشد به کار بردن این نوع میلگردها را پیشنهاد می کنند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد نیک صدرای توس با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر