امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
فولاد ابهر

کارخانه فولاد ابهر

فولاد ابهر

فولاد ابهر یکی از کارخانه های معتبر و بزرگ در ایران می باشد که در سال ۱۳۸۵ تولیدات خود را آغاز کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم فولاد ابهر را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این شرکت و محصولات تولیدی آن با ما همراه باشید.

شرکت فولاد ابهر در شهر ابهر استان زنجان تاسیس شد و اقدام به تولید مقاطع فولادی کرد. بهتر است بدانید عمده محصولات تولیدی این کارخانه میلگرد می باشد. برای ساختن ساختمانی مقاوم و با استحکام بالا تنها بتن کافی نیست و شما برای اینکه میزان مقاومت سازه را افزایش دهید باید از میلگردهای ساختمانی نیز بهره مند شوید.

 

فولاد ابهر

 

 کارخانه فولاد ابهر از برترین مجتمع های نورد و میلگرد ساختمانی است که تولید میلگرد توسط این کارخانه به صورت شاخه و کلاف از جنس فولاد کم آلیاژی و کم کربنی می باشد. معمولا بر روی میلگردهایی که توسط این کارخانه تولید می‌شود علامت اختصاری KFA-TC حک شده است. به راحتی می توانید این میلگردها را تشخیص دهید.

کارخانه فولاد ابهر

البته در نظر داشته باشید میلگردهایی که توسط این شرکت تولید می‌شود و معمولا از نوع گرید A3 هستند که برای سازه هایی که نیاز به تغییر دادند اصلا مناسب نیست. بر روی آن آج هایی به صورت هفت و هشت قرار دارد که برای عملیات جوشکاری مناسب نبوده و جوشکاری و خمکاری بر روی این میلگردها ممنوع است.

محصولات فولاد ابهر

همانطور که ذکر شد فولاد ابهر از جمله کارخانه های معتبر و همچنین موفق در زمینه تولید مقاطع فولادی می باشد. این مجموعه تولید کننده میلگرد کیان فولاد ابهر در گرید A2 و A3 می باشد که این میلگردها به صورت شاخه ای و کلاف معمولاً در سایزهای ۸ الی ۲۸ تولید می شود. محصولات تولیدی این کارخانه عبارتند از:

  1. میلگرد ابهر گرید A2 از سایز 8 الی 12
  2. میلگرد کیان فولاد ابهر A3 از سایز 10 الی 28
  3. گرد نرمال کیان ابهر از سایز 14 الی 25
  4. مفتول کششی سایز 6.5

کاربرد میلگرد ابهر

همانطور که می دانید میلگردها معمولاً پروفیل فولادی هستند که دارای سطح دایره ای شکل و بصورت میلگرد ساده و یا میلگرد آجدار طراحی و تولید می‌شوند که از این بیشتر در مصارف صنعتی و ساختمانی استفاده می‌شود.

یکی از کاربردهای این میلگردها استفاده در بتن ریزی کف سازه ها می باشد که میلگرد با محیط اطراف خود درگیری ایجاد کرده و باعث می شود تا سطح بتن به صورت کاملاً صاف شود. کاربرد دیگر این محصول برای تقویت فونداسیون و همچنین افزایش مقاومت بتن می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بهتر است بدانید از میلگردها جهت افزایش نیروی برشی نیز استفاده می شود. استفاده در بتن ریزی دیوار ها و همچنین تولید خاموت، رکابی، سنجاقی و .. از دیگر کاربرد میلگرد های تولیدی توسط کارخانه فولاد ابهر است.

کاربرد میلگرد ابهر

قیمت میلگرد

کارخانه فولاد ابهر در غرب کشور واقع شده است که جز بهترین و مجهزترین کارخانه های کشور می باشد. بهتر است بدانید قیمت میلگرد ها با توجه به شرایط منطقه‌ای و نرخ ارز و … در حال تغییر می باشد. شما می توانید جهت استعلام قیمت میلگرد از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر تماس بگیرید.

مفتول کششی سایز ۶.۵

یکی دیگر از محصولاتی که توسط کارخانه فولاد ابهر تولید می‌شود مفتول کششی سایزه شماره 6.5 می باشد . این مفتول معمولاً دارای کاربرد بسیاری می باشند که در سرمایه معدنی پتروشیمی و فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. برند تولید کننده مفتول کششی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مفتول کیفیت آن می باشد. بهتر است بدانید مفتول هایی که توسط کارخانه فولاد ابهر تولید می شود از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی تولید شده که کیفیت نهایی محصول نیز بسیار بالا می باشد. همچنین ماندگاری این مقتول نسبت به مفتول های مشابه موجود در بازار نیز بسیار بیشتر است.

اگر شما قصد دارید مفتول کششی خریداری نمایید بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید. ارزش مفتول نسبت به قیمت سطح بازار بسیار بالاتر می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت https://ahanhyper.com/ علاوه بر مشاهده تنوع محصولات و مشخصات فنی دقیق آن نسبت به خرید و سفارش آن نیز اقدام نمایید.

 این مفتول ها یا میلگرد و … که توسط شرکت فولاد ابهر تولید می شود را با کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. تمامی میلگرد ها و مفتول کششی و … توسط برند فولاد ابهر تولید و روانه بازار می شود طبق استاندارد ملی ۳۱۳۲ است.

 همچنین این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است چرا که در ساخت محصول از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده شده است. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید با توجه به کیفیت بالایی که دارند در ساختمان سازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مفتول کششی سایز ۶.۵

البته بهتر است بدانید میلگرد هایی که توسط کارخانه فولاد ابهر طراحی و تولید می شود معمولاً دارای آج می باشد. میلگرد آجدار که یکی از محصولات ویژه تولیدی این کارخانه می باشد در رده سخت قرار گرفته و همچنین دارای اج های پیچیده به شکل مارپیچ نیز هستند. با توجه به وجود آج بر روی این میلگردها عملیات خمکاری و برشکاری و … مجاز نمی باشد.

 با توجه به مقاومت و استحکام بالای این میلگردها باعث می شود تا مقاومت کششی بتن بیشتر شده و همچنین مقاومت سازه را افزایش می دهد که در برابر فشار و ضربه این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است. متقاضیان بسیاری هستند زمانی که قصد دارند این محصولات را تهیه کنند به دنبال شرکت‌هایی هستند که محصولات اصل و با کیفیت را عرضه کند و همچنین قیمت مناسبی داشته باشد.

 مجموعه آهن هایپر نماینده رسمی فولاد ابهر می باشد که تمامی محصولات تولیدی این کارخانه با کیفیت بالا و بدون واسطه روانه بازار می‌کند. با مراجعه به سایت https://ahanhyper.com/ می توانید این محصولات را با کیفیت بالا و همچنین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

 در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر تماس گرفته و به صورت کاملاً رایگان از راهنمایی‌های لازم بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد ابهر با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر