امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری

کارخانه فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری

در تیرماه سال 1386 عملیات بهره برداری از این شرکت در زمینی به مساحت 250 هکتار به عمل آمد. ظرفیت تولیدی تختال در کارخانه فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری  به صورت سالیانه 800 هزارتن است. این تختال‌ها  به شیوه میدرکس و با احیای مستقیم به واحد گندله وارد می‌شوند. این کارخانه شامل دو بخش اصلی است

  1. واحد فولادسازی و ریخته گری
  2. واحد احیای مستقیم

 

کارخانه فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری

 

واحد احیای مستقیم با روش میدرکس به گندله منتقل می‌شود و در نهایت گاز احیایی به آهن اسفتجی تبدیل می‌گردد.  واحد فولاد سازی شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری در کوره قوس الکتریکی، آهن اسفنجی را به همراه قراضه‌ها و سایر مواد ترکیب و در نهایت بعد از تصفیه سازی آن‌ها عمل ریخته گری به انجام می‌رسد.

فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری فرصت شغلی بزرگی در اختیار جوانان قرار داده است و به صورت روزانه بین 250 الی 300 نفر از نیروی کار خود را از جوانان تأمین می‌کند. با توسعه شرکت و اجراسازی زیرساخت‌های این مجموعه صنعتی، پیش بینی می‌شود، تعداد افراد مشغول به فعالیت به صورت میانگین به 800 نفر برسد.

توجه کنید علاوه بر این تعداد که به صورت مستقیم در کارخانه مشغول به کارهستند،‌ حدود 8000, نفر هم به صورت غیر مستقیم و در بخش‌های گوناگون این کارخانه فعالیت می‌کنند.

در راه اندازی این مجموعه صنعتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مشارکت 65 درصدی داشته و در توسعه صنایع معدنی و نوسازی معادن نقش مهمی ایفا کرده است. دانش فنی و تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در کارخانه فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری به وضوح مشخص است.

دستاوردهای صنعتی شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری

دستاوردهای صنعتی شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری

این مجتمع صنعتی تولید و ساخت قطعات فولادی را به دو میلیون تن افزایش داد. از طرح‌های هشت گانه فولاد استانی محسوب می‌شود و طرح مطلوب تکمیل زنجیره‌ای را افزایش داده است. شرکت فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری طی دو سال موفق شد برخی از دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی مورد نیاز خود را تولید کند.

ارزش بعضی از این ابزار آلات صنعتی به 2 میلیون دلار می‌رسد. بومی‌سازی قطعات از بزرگ ترین دستاوردهای این مجموعه صنعتی محسوب می‌شود. این شرکت در پروژه بریکت سازی  پیشرفت زیادی داشته است.  مدیر توسعه شرکت خاطر نشان کردند،  با وجود مشکلاتی که در روند روبه جلوی این پروژه وجود داشت، با تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان این پیشرفت میسر گردید.

با تکمیل پروژه مذکور زنجیره تولید فولاد به صورت تقریبی کامل و ریخته‌گری مداوم تأسیس می‌شود. میزان پیشترفت فیزیکی این کارخانه صنعتی به 90 درصد رسیده است. رشد 14 درصدی تولید آهن اسفنجی در مدت زمان 6 ماه از دیگر دستاوردهای شرکت فولادسفید دشت چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود.

ارزیابی این شرکت زیر نظر فولادمبارکه اصفهان انجام شد. در دوره ممیزی عملکرد HSEE  از شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری تقدیر صورت گرفت.

درحال حاضر بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری، کارخانه فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری می‌باشد.  در یکی از بازدیدهای مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان از این کارخانه صنعتی حمایت با اجرای پروژه فولاد به انجام رسید.  رعایت استانداردهایی که به حفظ محیط زیست کمک می‌کند از برترین مزیت‌های این مجموعه صنعتی به شمار می‌رود.

موقعیت مکانی شرکت فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری

موقعیت مکانی شرکت فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری

این مجموعه صنعتی در 35 کیلو متری جاده شهرکرد به بروجن واقع است. جهت مشاوره و خرید از شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری  با دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش این مجموعه صنعتی به صورت بیست و چهار ساعته پاسخگوی نیازهای مشتریان می‌باشد.

اگر مایل هستید از به روزترین قیمت‌های محصولات این کارخانه مطلع شوید به وب سایت اینترنتی آهن هایپر مراجعه فرمایید.

زیرساخت‌های شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری

  • احداث یک خط ریلی برای انتقال مواد خام  که عملیات اجراسازی آن در تیرماه سال 1390 اجرا گردیده است.
  • امضای تفاهم نامه با پارک علم و فناری چهارمحال و بختیاری

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر