امروز : دوشنبه 15 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه نورد و تولید قطعات فولادی

کارخانه نورد و تولید قطعات فولادی

در این مقاله از وب سایت اینترنتی آهن هایپر قصد داریم؛ در رابطه با کارخانه نورد و تولید قطعات فولادی صحبت کنیم.

معرفی نورد و تولید قطعات فولادی

این کارخانه در سال 1347 تأسیس گردید. هدف از بنای این کارخانه فولادسازی تولید و ساخت ورق‌های گرم، ساخت تجهیزات صنعتی، ذوب و ریخته گری فولاد، ماشین سازی و… می‌باشد. ظرفیت تولید ورق فولادی کربنی این شرکت سالانه به  110 هزارتن می‌رسد. در حال حاصر مدیر عامل این شرکت جناب آقای سید تقی شهرستانی است و تاریخ عضویت این مجموعه صنعتی سال 1385 است.

 

کارخانه نورد و تولید قطعات فولادی

 

ارتقای کیفیت محصولات شرکت نورد و تولید قطعات فولادی

در هر زمان کیفیت نقش‌ حیاتی در فروش یک محصول دارد، به همین علت یک هدف استراتژیک محسوب می‌شود. کارخانه نورد و تولید قطعات فولادی با عیب یابی، مطالعه و شناخت محصولات، کیفیت محصولات خود را در بالاترین حالت ممکن نگه می‌دارد.

نورد و تولید قطعات فولادی

نحوه تولید محصولات شرکت نورد و تولید قطعات فولادی

بر اثر سایش‌های شیمیایی و مکانیکی،  مواد نسوز با فولاد مذاب، ناخالصی‌هایی در سطوح ظاهری ورقه‌ها قابل مشاهده است. با طراحی‌های جدید و امکانات پیشترفته تغیراتی به چشم می‌خورد که این ایرادات را می‌پوشاند و سطوح ورقه‌ها به صورت کامل عاری از هرگونه آلودگی می‌شود.

استانداردهای ملی محصولات شرکت نورد و تولید قطعات فولادی

محصولات این کارخانه صنعتی دارای گواهینامه استاندارد ملی هستند.

محصولات شرکت نورد و تولید قطعات فولادی

فولادهای آلیاژی WR100 ,WR300: از دسته فولادهای ضد سایش  با استاندارد mo40 ودر دسته فولادهای ,Ck60 محسوب می‌شوند.  

گرید St52: این فولاد در دسته فولادهای ساختمانی قرار می‌گیرد و در مقایسه با  St37 از مقاومت بیشتری برخوردار است. عضو خانواده فولادهای کم کربن می‌باشد و کاربردهای فراوانی دارد. محصولات این گرید با استاندارد DIN7100 آلمان تهیه می‌گردند.

WR300: در دسته فولادهای کم آلیاژ قرار می‌گیرد و میزان کربن به کار رفته در آن به  0.42 درصد می‌رسد. با این میانگین کربن،‌ فولاد WR300 جزو فولادهای کم کربن میباشد. از محصولات خاص شرکت نورد و تولید قطعات فولادی, WR300 می‌باشد زیرا استاندارهای به کار رفته در آن منحصر به فرد هستند.  این محصول مطابق با استاندارد DIN17350 است و شماره متریال  فولادWR300 2323 می‌باشد.

این کارخانه، فولادهای آلیاژی را با استانداردهایSt44,St52,St60,St7تولید و به بازار عرضه می‌دارد.

کاربرد محصولات شرکت نورد و تولید قطعات فولادی

فولاد ck45‌: قابلیت انجام عملیات‌های حرارتی را دارد.

کاربرد St52: این محصول فولادی، در ساخت پل‌های فلزی، ساخت خودرو، ماشین سازی، اسکلت فلزی و.. کاربرد دارد. استحکام بالایی دارد اما در مقایسه با سازه‌های گرید St44,St37 ازضخامت کمتری برخوردار است. بنابراین به دلیل کمتر بودن وزن و بیشتر بودن استحکام، در خرید مقرون به صرفه است. این محصول امکان فرم پذیری سرد دارد.

کاربردهای WR300: تولید ماشین آلات صنعتی، قابلیت انجام اعمال حرارتی، قالب‌ها، کاربردهای سایشی، چرخ ماشین معدن، قالب ریخته گری گریز از مرکز، قالب نگهدارنده اکستروژن، تجهیزات حفاری، ظروف بالابر، غلتک‌های کراشر، فریم‌های کراشر، پلیت‌های ضدسایش و…

کاربردهای WR100: میزان آلیاژ به کار رفته در ساخت این فولاد کم است و جزو فولادهای کم آلیاژی محسوب می‌شود. استحکام بالایی دارد و از کاربردهای آن می‌توان به پیچ‌های ساچمه‌ای، قطعات مختلف ماشین آلات صنعتی، سنگ شکن‌ها، ابزار آلات دستی، آکسل‌ها، چرخ رنجیرها و… اشاره کرد.

نکته قابل توجهی که در رابطه با تولید محصولات شرکت نورد و تولید قطعات فولادی حائز اهمیت می‌باشد، این است که تولید محصولات نام برده شده بدون انجام عملیات‌های حرارتی انجام می‌شوند و توسط ورق گرم نوردیده ارائه می‌شوند.

قیمت محصولات شرکت نورد و تولید قطعات فولادی

قیمت محصولات شرکت نورد و تولید قطعات فولادی

دفتر مرکزی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در تهران و خیابان سپهبد قرنی واقع می‌باشد. جهت اطلاع از به روزترین قیمت‌های محصولات این کارخانه صنعتی می‌توانید به وب سایت اینترنتی آهن هایپر مراجعه فرمایید. کارشناسان فروش این مجموعه به صورت بیست و چهار ساعته پاسخ‌گوی شما هستند.

جمع بندی: به صورت کلی شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در ساخت و تولید محصولاتی مانند ورق‌های فولادی ساختمانی و آلیاژی، سازه‌های صنعتی، ماشین آلات صنعتی، دستگاه‌های غبار گیری صنعتی فعالیت می‌کند. ظرفیت تولیدی نورد این مجتمع صنعتی 120 هزار تن برآورد می‌شود و میزان ذوب این آن به 70 هزار تن در سال می‌رسد. از طرح‌های مهم توسعه شرکت نورد و تولید قطعات فولادی،‌ ساخت ورق‌های فولادی با ضخامت  10 تا 30 میلی متر است.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد و تولید قطعات فولادی با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر