امروز : چهارشنبه 27 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
مجتمع فولاد الیگودرز

مجتمع فولاد الیگودرز

مجتمع فولاد الیگودرز یکی از مهمترین شرکت های اصلی در زمینه انواع تولیدات فولادی است. بسیاری از افراد این شرکت را با نام مجتمع فولاد و و ذوب آهن ازنا می شناسند.

این مجتمع با عنوان شرکت سهامی خاص در سال 1379 واقع در استان لرستان تاسیس شد و چند سال بعد عنوان آن به سهامی عام در اداره ثبت شرکت ها، تبدیل شد. به طور دقیق می توانیم بگوییم که این مجتمع از لحاظ موقعیت جغرافیایی در 8 کیلومتری جاده ازنا قرار دارد.

هدف اصلی مدیران فولاد الیگودرز این است که با بهره گیری از کارشناسان متخصص و همچنین استفاده از تکنولوژی های جدید در تجهیزات و ابزارآلات تولید، بتوانند کیفیت مناسبی از محصولات خود را به بازارهای داخل و حتی خارج از کشور ارائه دهند. این شرکت با تلاش پیگیرانه مدیران و کارکنان توانست در سال 1382 به بهره داری برسد.

گفتنی است که مجتمع فولاد الیگودرز هر سال به ظرفیت 110 هزار تن، محصولات مورد نیاز بازار را تامین می نماید. این شرکت از آخرین استانداردهای بین المللی در جهت ساخت انواع محصولات فولادی خود استفاده می کند و به همین خاطر توانسته است از بسیاری از رقبای خود در این زمینه جلو بزند و نیازهای بازار را با توجه به کیفیت عالی تولیدات خود برآورده سازد.

البته ناگفته نماند که این شرکت در جهت ایجاد اشتغال برای بسیاری از جوانان الیگودرز و شهرهای اطراف نقش بزرگی داشته و به سهم خود توانسته است در پیشرفت اقتصادی کشور کمک شایان توجهی کند. در ادامه جهت شناخت بیشتر، شما را با خط مشی و اهداف شرکت فولاد الیگودرز آشنا می کنیم:

 

مجتمع فولاد الیگودرز

 

آشنایی با اهداف مجتمع فولاد الیگودرز:

  1. در بیانیه شرکت مهمترین هدف این مجتمع، احداث خط تولید جدیدی بود که بتواند سالانه در ظرفیت 40 هزار تن، محصولات مورد نیاز مشتریان را در بازار تامین نماید که البته به این هدف خود در این زمینه رسیده است.
  2. از دیگر هدف های مشخص شده این شرکت در زمینه ایجاد خط تولید محصولی مانند: میلگرد که هنوز به مرحله اجرایی و بهره برداری کامل نرسیده است.
  3. اگر چه که این مجتمع صنعتی در زمینه تولیدات محصولات فولادی توانسته است نیاز بازار داخلی را رفع کند. اما از دیگر هدف های مدیران مجتمع فولاد الیگودرز این است که ظرفیت تولیدی شرکت را توسعه ببخشند تا بتوانند در زمینه صادرات محصولات به بازار خارجی به موفقیت های بی نظیری دست یابند و در جهت شکوفایی اقتصادی کشور نقش موثری را ایفا کنند.

نشان استاندارد محصولات تولیدی مجتمع فولاد الیگودرز:

این مجتمع صنعتی برای اینکه بتواند محصولات خود را در بهترین کیفیت آن به بازار داخلی عرضه نماید و رضایت مشتریان خود را در بازار داخلی و همینطور خارج از کشور تامین نماید، موفق شده که گواهینامه ISO9001 را در زمینه کیفیت تولیدات خود کسب نماید. گفتنی است که تمام محصولات شرکت از نشان استاندارد برخوردار هستند. کسب نشان استاندارد در زمینه محصولات تولیدی شرکت باعث می شود که فعالیت مجتمع جهت صادرات محصولات به خارج از کشور هموار شود.

آشنایی با اهداف مجتمع فولاد الیگودرز

در ذیل به نشان استاندارد تولیدات مجتمع فولاد الیگودرز می پردازیم:

  1. میلگرد کلاف از نوع ساده:

  • سایز 12 این مدل میلگرد از نشان استاندارد ملی ISIRI 3132 برخوردار است.
  • سایز 14 این نوع میلگرد، نشان استاندارد DIN RST 37-2 از آلمان را دارد.
  • سایز 16 میلگرد کلاف ساده، از نشان استاندارد کشور روسیه GOST 3SP برخوردار است.
  1. میلگرد کلاف از نوع آجدار:

  1. میلگرد شاخه ای مدل ساده:

  • مشتریان می توانند این مدل میلگردها را در سایز های مشخص شده 8 تا 16 میلیمتر با استانداردهای ملی ISIRI 3132، DIN ST 37-2 (آلمان) و GOST 3SP (روسیه) از بازار خریداری نمایند.
  1. میلگرد شاخه ای از نوع آجدار:

  • این مدل میلگردها هم در سایزهای ذکر شده 8 تا 16 میلیمتر و تحت استانداردهای ملی ISIRI 3132، DIN ST 50-2 (آلمان) و GOST 5SP (روسیه) در بازار موجود هستند که مورد استفاده مشتریان اینگونه محصولات قرار می گیرند.

محصولات مجتمع فولاد الیگودرز

  1. مش جوشی مجتمع فولاد الیگودرز:

  • مش نوع آجدار سایز میلگرد 8 و میلگرد 10 مجتمع فولاد الیگودرز با نشان های استاندارد ملی ISIRI 8133-3، DIN ST 50-2 (آلمان) و GOST 5SP (روسیه) در بازارهای داخلی کشور مورد استفاده مشتریان قرار می گیرند.
  • همچنین مش مدل ساده این مجتمع در اندازه های 6،8 و 10 با نشان های استاندارد ملی ISIRI 8133-3، DIN RST 34-2 (آلمان) و GOST 1KP ( روسیه) در بازار داخلی کشور در دسترس بسیاری از مشتریان قرار می گیرند.

مجتمع فولاد الیگودرز و آشنایی با نشان استاندارد محصولات تولیدی آن

کلام نهایی:

مجتمع فولاد الیگودرز یکی از اصلی ترین شرکت های داخل کشور در زمینه تولید انواع محصولات فولادی است. این مجتمع تولیدی با توجه به شناخت نیازهای مشتریان بازار و همچنین رعایت استانداردهای ملی و بین المللی، محصولات خود را با مناسب ترین کیفیت تولید می کند و در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. البته ناگفته نماند که تجهیزات مربوط به خطوط تولید این مجتمع از کشورهای خارجی خریداری می شود و تمامی مراحل تولید با توجه به آخرین تکنولوژی های بروز دنیا، صورت می گیرد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر