امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد پارمیدا

کارخانه فولاد پارمیدا

کارخانه فولاد پارمیدا فعالیت رسمی خود را از سال 1395 آغاز کرد. نوع فعالیت  این مجتمع صنعتی تولیدی بوده و  شمش فولادی را در ابعاد مختلف، ساده کربنی، کم آلیاژی تولید و به بازار آهن عرضه می‌دارد.  پارمیدا پولاد ایساتیس در سال 1398 عضو گیری شرکت را آغاز کرد.

محصولات شرکت فولاد پارمیدا

از مهم‌ترین محصولات شرکت فولاد پارمیدا، شمش فولادی است که در ابعاد گوناگونی تهیه می‌گردد. این سازه فولادی از قطعاتی مستطیل شکل به وجود می‌آید که سطح مقطع آن ذوذنقه‌ای شکل می‌باشد. جهت سهولت در خارج کردن از قالب سطح مقطع این سازه بدین شکل است.

 

کارخانه فولاد پارمیدا

 

تولید و ساخت شمش فولادی یک فرایند میانی نورد فولاد است. به صورت کلی اصلی‌ترین کالا در زنجیره تولید فولاد، شمش فولادی می‌باشد. که به دو شکل فیزیکی و شیمیایی ساخته می‌شود. بیلت، فابریک و اسلب انواع صورت‌هایی می‌باشد که این محصول با آن تولید می‌گردد.

شمش فولادی 150*150: این محصول فولادی در طول‌های 4، 4.5 و 6 متر تولید می‌گردد.

شمش فولادی 130*130: یکی دیگر از انواع قطعات فولادی شرکت فولاد پارمیدا، شمش فولادی 130*130 می‌باشد.

شمش فولادی 125*125: این شمش فولادی با طول 4 متر ، 4.5 و 6 متر تولید می‌گردد. شمش فولادی 125*125 از نمونه فراورده‌‌های میانی نورد محسوب می‌شود که گرید‌های 4sp,5sp,st37,st52,ck_45  را شامل می‌شود.

شمش‌های فولادی شرکت فولاد پارمیدا به عنوان ماده اولیه بسیاری از تولیدات به کار می‌رود. انواع شمش فولادی به دو صورت بیلت یا شمشال تولید می‌گردد.

شمش‌های فولادی بعد از عبور کردن از مرحله نورد به قطعات فولادی مانند سپری، تیرآهن، ناودانی و نبشی، میلگرد و… تبدیل می‌شوند. پس این گونه می‌توان گفت که تمامی موارد نام برده شده در ابتدا به یک شکل تولید می‌شوند.  دو کوره القایی و قوس الکتریکی در تولید شمش اهمیت بالایی دارند.

شمش فولادی اولین محصول جامد قابل حملی است که از فرایند فولادسازی در کارخانه‌ها به دست می‌آید. هر نوع شمشی کاربردهای متنوعی دارد. برای مثال محصولاتی که از بیلت و بلوم حاصل می‌گردد عبارت است از تیرآهن، ناودانی فابریک، میلگرد، لوله بدون درز، نبشی و محصولاتی که از شمش‌های فولادی اسلب ساخته می‌شوند شامل انواع ورق فولادی، لوله‌های درز دار، ناودانی پرسی، نبشی می‌باشد.

جهت ثبت سفارش محصول با شماره اختصاصی دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش این شرکت به صورت شبانه روزی پاسخ‌گوی نیازهای شما هستند.

نشانی این کارخانه در یزد و شهرک صنعتی فولاد در اشکذر می‌باشد.

قیمت محصولات شرکت فولاد پارمیدا

یکی از نکات بسیار مهمی که روی قیمت نهایی محصولات فولادی نظیر شمش‌های آهنی و فولادی تأثیر می‌گذارد, شرکت سازنده آن است. یک کارخانه با توجه به تجهیزات و کارنامه‌ای که در اختیار دارد، محصولات را به بازار آعن عرضه می‌دارد.

قیمت شمش‌های فولادی شرکت فولاد پارمیدا نیز با توجه به سفارشات مشتریان و تعداد و ابعاد آن گوناگون است. توجه داشته باشید که قیمت شمش و سایر محصولات فولادی نیز با تغییرات و نوسانات ارزی دچار تغییر و دگرگونی می‌شود و همیشه ثابت نمی‌ماند.

قیمت محصولات شرکت فولاد پارمیدا

همچنین موادی که در ساخت شمش‌های فولادی استفاده می‌شود، در قیمت پایانی آن تأثیر گذار هستند. این مورد در تمامی محصولاتی مثل؛ نبشی، شمش فولادی، میلگرد و تیر آهن و… صدق می‌کند. بدیهی است که هرچه مواد اولیه در ساخت سازه‌های فولادی مرغوب‌تر باشد، قطعه نهایی با کیفیت بالاتری تولید خواهد شد.

قیمت شمش‌هایی که با کوره‌های قوس‌ الکتریکی تولید می‌شوند، چون از کیفیت بالاتری برخوردارهستند، قیمت بیشتری نسبت به شمش‌هایی که با کوره‌های قوس القایی تولید می‌شوند، دارند.

تفاوت انواع شمش‌های فولادی شرکت فولاد پارمیدا، تنها در ابعاد و ظاهر آن است.

خرید شمش فولادی

ابعاد، قیمت، کیفیت، فاصله کارخانه تولیدی تا محل کارخانه در خریداری شمش از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال به منظور کاهش هزینه‌های حمل و نقل بهتر است کارخانه‌های فولاد سازی نزدیک یکدیگر باشند. جهت خرید و مشاوره محصولات شرکت فولاد پارمیدا با دفتر مرکزی کارخانه تماس حاصل فرمایید.

خرید شمش فولادی

سخن آخر؛ همان طور که در این مقاله برسی کریدم؛ یکی از کارخانه‌های فولادسازی واقع در استان یزد، شرکت فولاد پارمیدا می‌باشد که ظرفیت تولیدی آن به صورت سالیانه حدود 45000 تن است.  این مجتمع صنعتی در تولید انواع شمش فولادی ساده کربنی و کم آلیاژی فعالیت می‌کند.  آدرس کارخانه در استان یزد، جاده فولادآلیاژی ندوشن و درشهرک صنعتی می‌باشد. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات شرکت و نحوه خرید از آن با شماره‌های مورد نظر تماس حاصل فرمایید.

جهت تماس با شرکت فولاد پارمیدا با شماره 03532374180 تماس حاصل فرمایید. داشتن یک سری اطلاعات درباره شرکت‌ها و کارنامه‌ آن‌ها در تولید محصولات فولادی، قبل از خرید ضروری است.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد پارمیدا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر