امروز : دوشنبه 22 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه‌های تولیدکننده لوله

از آنجایی که کشور ایران منابع متنوعی دارد در این چند سال توانسته است در بخش های متنوع رشد و توسعه گسترده ای را به خود اختصاص دهد. کارخانه‌های تولیدکننده لوله در کشور ایران روز به روز تعدادشان افزایش پیدا می‌ کند.

در واقع باید به خوبی بدانید که بسیاری از صنایع کشور یکی از مهمترین تجهیزات شان لوله می باشد که بهتر است از کارخانه‌ های تولیدی کشور ایران انواع لوله را خریداری کنند. کارخانه‌هایی که تولیدی انواع لوله ها را بر عهده دارند بر اساس استانداردهای مشخص شده بین ‌المللی تولید هر یک از لوله ها را انجام می‌ دهند.

در کشور ایران طی چند سال اخیر تعداد کارخانه های لوله سازی بیشتر شده و این افزایش روز به روز سرعت بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهد. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین فاکتورهایی که کارخانه های تولیدکننده لوله به آن توجه دارند کیفیت لوله ها می باشد. اینکه هر یک از کارخانه‌ ها مطابق با استانداردهای بین‌ المللی تولید لوله ها را انجام دهند بسیار مهم است.

برخی از شرکت هایی که تولید لوله در کشور ایران را برعهده دارند با استفاده از استانداردها و قوانین مشخص شده می ‌توانند هر یک از انواع لوله ها را تولید کرده و وارد بازار می نمایند. برخی از مهمترین و اصلی‌ ترین کارخانه ‌هایی که تولید لوله را برعهده دارند را در ادامه معرفی می کنیم.

کارخانه‌های تولیدکننده لوله

معرفی بهترین کارخانه‌های تولیدکننده لوله

برخی از بهترین کارخانه هایی که در کشور ایران به عنوان بهترین تولیدکننده لوله شناخته می شوند عبارت هستند از :

  1. کارخانه کاوه ایرانیان :

این شرکت یکی از اولین تولید کننده های لوله های بدون درز به شمار می رود که سال های زیادی در زمینه تولید لوله های متنوع تخصص دارد. کارخانه کاوه ایرانیان در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و از سال ۱۳۷۷ تولید لوله را به صورت گسترده انجام داد.

این کارخانه بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات را برای تولید انواع لوله ها در اختیار دارد و می ‌تواند بر اساس استانداردهای بین المللی هر یک از لوله های ساختمانی و صنعتی را تولید و طراحی کند. صنایع متنوعی از لوله های تولید شده این کارخانه استفاده می نمایند.

  1. کارخانه اهواز :

کارخانه لوله اهواز یکی دیگر از کارخانه های تولیدکننده لوله به شمار می ‌رود که از سال ۱۳۴۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این کارخانه ۴۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع محصولات فولادی دارد و هر یک از تولیدات خود را با بالاترین کیفیت و بر اساس استانداردهای بین المللی وارد بازار می نماید.

لوله های متنوعی در این کارخانه تولید و طراحی می شود. هر یک از لوله های تولید شده این کارخانه بر اساس استانداردهای بین المللی هستند و کیفیت مناسبی دارند. شما می توانید محصولات تولید شده این کارخانه را با اطمینان خاطر خریداری کنید و در صنایع متنوع مورد استفاده قرار دهید.

کارخانه‌های تولیدکننده لوله

  1. کارخانه پروفیل سپاهان :

کارخانه لوله سپاهان یکی از مهمترین کارخانه های تولید کننده انواع لوله به شمار می رود. این کارخانه در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۰ فعالیتش را در زمینه تولید لوله آغاز کرده است. اکنون این کارخانه در زمینه تولید انواع لوله های بدون درز، کربن، فولادی و درز مخفی فعالیت می‌ کند.

این کارخانه در شهر اصفهان قرار گرفته است و با استفاده از تکنولوژی ‌های روز دنیا انواع لوله های متنوع را تولید و طراحی می‌ کند. این کارخانه فرآیندهای کنترل کیفی را برای تولید انواع لوله ها در نظر می گیرد و تعداد زیادی از لوله های مورد نیاز را تولید و طراحی می ‌کند.

  1. کارخانه سپنتا :

یکی از اولین تولید کننده هایی که پروفیل های فولادی در کشور ایران را تولید کرده است این کارخانه می باشد. این کارخانه در سال ۱۳۴۰ در تهران فعالیتش را در زمینه تولید محصولات فولادی آغاز کرده است. کارخانه سپنتا با استفاده از تجهیزات مدرن و ماشین آلات پیشرفته به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های لوله شناخته می‌ شود.

استانداردهای بین المللی برای تولید لوله ها در این کارخانه رعایت می گردد. انواع لوله های متنوع که در صنایع خاص مورد استفاده قرار می‌ گیرند در این کارخانه تولید و طراحی می شوند که هر یک از آنها را شما با قیمتی مناسب می توانید خریداری کنید.

  1. کارخانه ساوه :

یکی دیگر از کارخانه‌های تولیدکننده لوله ، کارخانه ساوه می باشد که هر ساله نزدیک به ۵۰ هزار تن لوله تولید می ‌کند و وارد بازار می نماید. انواع لوله ها با اندازه های متنوع را در این کارخانه تولید و طراحی می ‌کنند که استانداردهای لازم را برای تولید آنها رعایت می نمایند.

هر یک از لوله های تولید شده این کارخانه بر اساس استاندارد های بین ‌المللی تولید و طراحی می‌ شوند. روش های مشخص شده برای تولید لوله ها به کار گرفته می شود. این کارخانه چندین فاز دارد که هر یک از فازهای آن دارای خط تولید متنوعی هستند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کارخانه‌های تولیدکننده لوله گالوانیزه

کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست

کارخانه‌های تولیدکننده لوله مانیسمان

مهمترین کارخانه های داخلی تولید کننده لوله مسی

 

https://ahanhyper.com//?p=11083

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *