امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست

یکی از مهمترین محصولات فولادی و فلزی که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد لوله داربست می باشد. کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست در کشور ایران به شمار می روند. هر یک از این کارخانه ها قادر هستند که حجم زیادی از لوله‌ های داربست را تولید کرده و به مشتریان خود ارائه دهند.

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که تقاضای هر یک از مشتریان برای خرید لوله داربست از طریق این کارخانه ها تامین می شود. برای تولید هر یک از لوله های داربست کارخانه های تولید کننده از بهترین و مناسب ترین متریال ها استفاده می کنند.

تکنولوژی مورد استفاده جهت تولید لوله های داربست در بیشتر کارخانه ها تا حدودی یکسان است. ولی به طور کلی باید به خوبی بدانید که هر یک از این تکنولوژی ها روز به روز پیشرفته تر خواهند شد. بنابراین کارخانه‌ هایی که تولید کننده لوله داربست هستند باید سعی کنند از بهترین و پیشرفته ‌ترین تکنولوژی ‌ها جهت تولید لوله داربست استفاده کنند.

کیفیت محصولات تولیدی بر اساس کارخانه های تولید کننده به دلیل استفاده کردن از آلیاژهای متفاوت با یکدیگر فرق می کند و قیمت هایشان هم متفاوت است. برای انتخاب کردن این محصول فولادی نیاز است که کارخانه ها و برندهای تولید کننده لوله های داربست را بشناسید.

کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست

معرفی بهترین کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست

برخی از مهمترین کارخانه هایی که تولید کننده لوله داربست هستند و شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت می باشند از :

  1. کارخانه صنعتی تهران شرق :

این کارخانه تولید انواع لوله های داربستی را بر عهده دارد. این کارخانه در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت گسترده خطوط تولید کارخانه افزایش پیدا کرده است. کارخانه تهران شرق محبوبیت زیادی در زمینه تولید لوله های داربستی بین مشتریان خود به دست آورده است.

لوله های داربستی تولید شده در این کارخانه ضخامت های متنوعی دارد و بر همین اساس شما می توانید هر یک از آنها را با ضخامت های متفاوت جهت نصب روی صنایع مورد نظر خود خریداری کنید.

  1. کارخانه جهان پروفیل پارس :

این کارخانه یکی دیگر از کارخانه های تولید کننده لوله داربست به شمار می ‌رود که از سال ۱۳۶۱ با تولید انواع پروفیل ها و لوله ها اقدامات خود را آغاز کرده است. این کارخانه به عنوان یکی از معروف ترین برند های تولید کننده انواع لوله های داربستی شناخته می ‌شود.

لوله های داربستی تولید شده این کارخانه کیفیت بسیار بالایی دارند و در اندازه و ضخامت های متنوع وارد بازار می‌ شوند. ۶ شرکت وابسته هستند که این کارخانه را دنبال می ‌کنند و محصولات کارخانه را به فروش می‌ رسانند. تمامی لوله های داربستی این شرکت در سایز ها با استانداردهای مناسب تولید و طراحی می گردد.

  1. کارخانه سپاهان :

این کارخانه یکی دیگر از کارخانه ‌هایی به شمار می ‌رود که تولید لوله های داربستی را به صورت گسترده بر عهده دارد. وضعیت تولید این کارخانه در سال ۴۲۰ هزار تن می باشد. هر یک از انواع لوله های فولادی که به وسیله این کارخانه تولید می شوند دارای استانداردهای مشخص شده ‌ای هستند و کیفیت مناسبی دارند.

اندازه های متنوع لوله داربست در این کارخانه وجود دارد و شما می توانید مدل های متفاوتی از لوله های داربست را از گروه صنعتی سپاهان خریداری کنید.

بهترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست

  1. کارخانه هیربد زرندیه :

این کارخانه از سال ۱۳۹۱ فعالیت مربوط به تولید لوله های داربستی را آغاز کرده است. شما باید بدانید محصولات دیگری مانند پروفیل ها و میلگرد در این کارخانه تولید می‌ شود. تولید سالانه این کارخانه دو و نیم میلیون تن در سال می باشد که همین مورد نشان دهنده حجم گسترده تولید لوله داربست این کارخانه است.

این کارخانه بخشی از محصولات تولید شده خود را به بازار داخلی وارد می سازد و همچنین بخشی از محصولات تولیدی خود را به بازارهای خارجی صادر می‌ کند. یکی از ویژگی های مهم این کارخانه در این است که هر یک از لوله ها را با اندازه های استاندارد تولید می کند.

  1. کارخانه فولاد علویجه :

این کارخانه که به عنوان یکی از مهم‌ ترین تولیدکنندگان لوله داربست شناخته می ‌شود و در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را مربوط به تولید لوله های پروفیل و همچنین لوله های داربستی آغاز کرده است. ظرفیت ابتدایی این کارخانه هر ساله ۱۲ هزار تن بوده که اکنون روز به روز افزایش پیدا می کند.

این کارخانه لوله های داربستی را بر اساس استانداردهای مشخص شده روز دنیا تولید کرده و به بازار عرضه می نماید. شما می توانید انواع لوله های تولید شده این کارخانه را برای ساختمان های متنوع خریداری کنید. این کارخانه یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست می باشد که هزینه زیادی برای خریداری لوله ها از مشتریان خود دریافت نمی کند. بنابراین شما حجم زیادی از لوله های داربست این کارخانه را می توانید خریداری کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

بست لوله داربستی

مهم ترین مشخصات فنی لوله داربستی را بشناسیم

راهنمای خرید لوله داربست

کاربرد لوله داربست

https://ahanhyper.com//?p=10603

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *