امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه‌های تولیدکننده لوله مانیسمان

لوله مانیسمان یکی از پرکاربردترین لوله هایی می باشد که در صنایع از آن استفاده می کنند. از آنجایی که این لوله درز ندارد و مقاومت و تحمل زیادی از خود نشان می‌ دهد کاربرد زیادی در صنعت خواهد داشت. کارخانه های تولیدکننده لوله مانیسمان از بهترین متریال ها و آلیاژها برای تولید لوله مانیسمان استفاده می کنند.

شما زمانی که می خواهید این لوله را برای صنایع خود خریداری کنید باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات لوله مانیسمان اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید. کارخانه های زیادی هستند که تولید لوله مانیسمان را بر عهده دارند. اگر شما به خوبی استانداردهای مربوط به تولید لوله مانیسمان را بشناسید بدون شک از لوله ها استفاده اصولی تری خواهید داشت.

بنابراین پیش از خرید لوله مانیسمان باید آشنایی کافی در مورد ویژگی ‌ها و مشخصاتی که کارخانه های تولیدکننده لوله مانیسمان دارند به دست بیاورید. برخی از مهم ترین کارخانه هایی که تولید لوله مانیسمان را برعهده دارند را در ادامه معرفی می کنیم تا شما با این کارخانه ‌ها آشنایی بیشتری داشته باشید.

کارخانه‌های تولیدکننده لوله مانیسمان

معرفی برخی از بهترین کارخانه‌های تولیدکننده لوله مانیسمان

برخی از مهمترین کارخانه‌های تولیدکننده لوله مانیسمان هستند و شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت هستند از :

  1. کارخانه گروه ملی فولاد ایران :

این کارخانه از سال ۱۳۴۲ تولید لوله مانیسمان را بر عهده دارد و به صورت سهامی خاص فعالیت می کند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که این کارخانه به عنوان نخستین کارخانه این شناخته می‌ شود که جهت تولید میلگرد و لوله اقدامات لازم را انجام داده است.

این کارخانه اکنون فرآورده های بسیار زیادی از محصولات فولادی را تولید کرده و به بازار وارد می کند. حجم بسیاری از لوله های مانیسمان که در بازار ایران وجود دارد از این کارخانه می‌ باشد. ضخامت و سایزهای متنوعی از لوله های مانیسمان را شما می توانید از این کارخانه خریداری کنید.

  1. کارخانه فولاد صنعت :

این کارخانه در زمینه تولید لوله های مانیسمان در رده های متنوع فعالیت می کند. لوله های مانیسمان تولید شده این کارخانه در دما و فشار بالا تولید می‌ شوند و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارند. شما قادر خواهید بود لوله های تولید شده این کارخانه را برای تاسیسات ساختمانی و دیگ بخار مورد استفاده قرار دهید.

این نمونه از لوله های مانیسمان در صنایع دارویی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. کارخانه پروفیل فولادی اصفهان :

این کارخانه بیشتر از ۳۰ سال است که در زمینه تولید لوله مانیسمان فعالیت می‌ کند. یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد لوله های مانیسمان وجود دارد این است که سایز بزرگ و کوچک آنها با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و بر همین اساس تولید لوله های مانیسمان بزرگ و کوچک را این کارخانه از نظر استانداردهای متنوع رعایت می ‌کند. این کارخانه قادر بوده که فعالیت خود را در زمینه تولید صنایع فولادی گسترش دهد.

کارخانه‌های لوله مانیسمان

  1. کارخانه گستر اسفراین :

این کارخانه تولیدکننده لوله مانیسمان به شمار می رود که اندازه های متنوع لوله مانیسمان را تولید و طراحی می‌ کند. استانداردهای مشخص شده ای برای تولید لوله های مانیسمان به کار می ‌گیرد تا لوله ها کاربرد مشخص شده و همچنین مناسبی از خود نشان دهند.

لوله‌ های مانیسمان این کارخانه در برج ها و همچنین خطوط آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرد. این کارخانه با ضخامت های بالا لوله های مانیسمان را تولید و طراحی می‌ کند.

  1. کارخانه کاوه ایرانیان :

این کارخانه به عنوان اولین تولید کننده لوله های مانیسمان شناخته می شود که توانسته است لوله های مانیسمان را به روش کشش سرد تولید و طراحی کند. تولید لوله های مانیسمان حدود ۷۵ هزار تن در این کارخانه انجام می شود. لوله های مانیسمان تولید شده این کارخانه بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید می گردد.

استانداردهای کشورهای آمریکا، ژاپن، انگلستان و غیره برای تولید لوله های مانیسمان این کارخانه رعایت خواهد شد. محصولات پر کاربرد در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی تولید این کارخانه هستند.

  1. کارخانه ساوه :

لوله های مانیسمان تولید شده این کارخانه در اندازه های متنوع هستند که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی می باشند. لوله های مانیسمان کارخانه ساوه در برابر حرارت مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهند و قیمت خریداری شان مناسب تر و ارزان تر می باشد.

اشعه خورشید درون این لوله ها وارد نمی گردد و به راحتی جوش می خورد. شرکت لوله ساوه انواع لوله های مانیسمان را با ضخامت های متنوع تولید می کند.

  1. کارخانه نورد اهواز :

این کارخانه به عنوان بهترین تولیدکننده لوله مانیسمان شناخته می شود که از مناسب ترین تکنولوژی های پیشرفته برای تولید لوله ها استفاده می کند. لوله های تولید شده در این کارخانه اندازه ها و ضخامت های متنوع دارند که هریک از آنها برای صنایع متفاوت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

لوله مانیسمان چیست و انواع آن

تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه

کاربرد لوله مانیسمان

خرید لوله مانیسمان

چرا از لوله مانیسمان استفاده کنیم؟

https://ahanhyper.com//?p=10597

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *