امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه‌های تولیدکننده لوله گالوانیزه

کارخانه‌های تولیدکننده لوله گالوانیزه، لوله های گالوانیزه را در اندازه های متنوع تولید و طراحی می‌ کنند. هر یک از انواع لوله های گالوانیزه در برابر حرارت، فشار و غیره مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که لوله های گالوانیزه به هیچ عنوان زنگ نمی زنند و دچار خوردگی نمی شوند.

از آنجایی که هر یک از تولید کنندگان جهت تولید لوله های گالوانیزه از بهترین متریال ها استفاده می کنند باید بدانید که لوله های گالوانیزه دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند.

کارخانه هایی که در کشور ایران به عنوان تولیدکننده لوله گالوانیزه شناخته می‌ شوند از متریال های مناسبی جهت تولید لوله های گالوانیزه استفاده می کنند. هر یک از کارخانه ‌ها استانداردهای مورد نظر جهت تولید لوله های گالوانیزه را در نظر دارند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را وارد بازار نمایند.

شما برای خریداری انواع لوله های گالوانیزه باید به کارخانه تولیدی لوله های گالوانیزه دقت داشته باشید. اینکه از بهترین کارخانه تولیدی لوله گالوانیزه این محصول را خریداری کنید بسیار مهم می باشد. در ادامه برخی از مهمترین و معتبرترین کارخانه هایی که تولید کننده انواع لوله های گالوانیزه هستند را معرفی می‌ کنیم.

کارخانه‌های تولیدکننده لوله گالوانیزه

معرفی کارخانه‌های تولیدکننده لوله گالوانیزه

برخی از مهمترین کارخانه هایی که در کشور ایران به عنوان تولیدکننده لوله گالوانیزه شناخته می شوند و بهترین لوله های گالوانیزه را تولید و طراحی می کنند عبارت می باشند از :

  1. کارخانه لوله درپاد تبریز :

یکی از کارخانه هایی که تولید انواع لوله های گالوانیزه را برعهده دارد کارخانه تبریز می باشد. این کارخانه انواع لوله های گالوانیزه را در سایزهای متنوع تولید می‌ کند. ظرفیت تولیدی این کارخانه در هر سال ۱۰۰ هزار تن می باشد.

تمامی محصولات این کارخانه بر اساس استانداردهای مشخص شده بین ‌المللی تولید می ‌شوند. بر همین اساس شما باید به خوبی بدانید که لوله های گالوانیزه تولید شده این کارخانه دارای گواهینامه های ملی و بین المللی هستند.

  1. کارخانه نورد سمنان :

این کارخانه چندین سال است که در زمینه تولید انواع لوله های گالوانیزه فعالیت می‌ کند. افرادی که در این کارخانه فعالیت مربوط به تولید لوله های گالوانیزه را بر عهده دارند به خوبی با انواع استانداردهای مربوط به تولید لوله های گالوانیزه آشنا می باشند. وضعیت تولید لوله های گالوانیزه در این کارخانه هر ساله 300 هزار تن می باشد.

لوله های تولید شده گالوانیزه این کارخانه بر اساس استانداردهای مشخص شده تولید طراحی می‌ شوند و سایز های متنوعی دارند. متریال هایی که برای تولید انواع لوله های گالوانیزه در این کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد بسیار با کیفیت و مناسب هستند.

  1. کارخانه ساوه :

یکی دیگر از کارخانه هایی که تولیدکننده لوله گالوانیزه می باشد کارخانه لوله ساوه است. لوله های گالوانیزه تولید شده این کارخانه به سه صورت تولید و طراحی می ‌شوند. لوله های گالوانیزه سبک، سنگین و برقی از جمله مهمترین و اصلی ‌ترین لوله های تولید شده این کارخانه به شمار می ‌روند.

لوله های برق تولید شده این کارخانه دچار خوردگی خواهند شد به همین دلیل سطح خارجی و داخلی این لوله‌ها را گالوانیزه می ‌کنند. برای فرآیند تولید لوله ها از روش غوطه ور سازی گرم استفاده خواهند کرد. لوله های گالوانیزه تولید شده این کارخانه از مدل های درز دار هستند که در شاخه های متنوع ۶ متری و همچنین سبک و سنگین آنها را تولید می‌ کنند.

نوع سبک لوله های گالوانیزه اندازه استانداردهای ویژه ای هستند. فشار کاری در دو نمونه لوله گالوانیزه سنگین و سبک از ۱۲ تا ۱۶ بار تغییر می کند، دمای کاری لوله های سبک و سنگین از ۶۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد تغییر خواهد کرد.

  1. کارخانه سپنتا :

یکی از کارخانه هایی که تولید لوله های گالوانیزه را چندین سال است بر عهده دارد این کارخانه می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که این کارخانه از جمله کارخانه های مهم تولید کننده لوله گالوانیزه شناخته می‌ شود که با استفاده از بهترین متریال ها و استانداردهای بین المللی انواع لوله های گالوانیزه را تولید و طراحی می کند.

تمامی لوله های گالوانیزه تولید شده این کارخانه با ظرفیت تولید مشخص شده می باشند که در صنعت کاربرد زیادی از خود نشان می‌ دهند. هزینه خریداری لوله های گالوانیزه تولید شده این کارخانه بسیار مناسب و به صرفه است.

کارخانه‌های تولیدکننده لوله گالوانیزه

ویژگی های بهترین کارخانه تولیدکننده لوله گالوانیزه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که کارخانه های تولید کننده لوله های گالوانیزه دارند این است که از بهترین متریال ها برای تولید لوله های گالوانیزه استفاده می‌ کنند. هزینه ‌ای که کارخانه های تولید کننده انواع لوله های گالوانیزه از مشتریان برای خرید لوله های گالوانیزه دریافت می‌ کنند بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که بهترین کارخانه تولید کننده انواع لوله های گالوانیزه با استانداردهای به روز تولید این محصول صنعتی آشنایی دارند. آنها از پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه‌ های به ‌روز برای تولید کردن لوله های گالوانیزه استفاده می ‌کنند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

راهنمای خرید لوله گالوانیزه

کاربرد لوله گالوانیزه چیست ؟

فرایند تولید لوله گالوانیزه

گروه صنعتی صفا 

https://ahanhyper.com//?p=10618

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *