امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

هدف از ساخت تیرآهن لانه زنبوری چیست ؟

یکی از مهمترین تجهیزاتی که برای ساخت ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرد تیرآهن لانه زنبوری می باشد. تیرآهن های لانه زنبوری به علت نوع برش و جوش کاری که دارند به این نام خوانده می شوند. آنها وزن سبکی دارند و انحراف کمی از خودشان نشان می‌ دهند.

همچنین شما باید به خوبی بدانید که مقاومت بالای تیر آهن های لانه زنبوری از جمله مهمترین و اصلی ‌ترین مزیت ‌های آنها به شمار می ‌رود. ساختار این نمونه از تیرآهن به گونه ای می باشد که صفحات فولادی را به بهترین نحو ممکن تحمل می‌ کنند و نگهداری می نمایند.

ورق های فولادی در دو طرف تیرآهن لانه زنبوری مقاومت زیادی خواهند داشت و اگر سنگین باشند هم درون لانه های تیرآهن قرار می گیرند.

تیرآهن های لانه زنبوری ساختار فشرده خواهند داشت که همین ویژگی موجب شده است افراد برای ساخت آن دسته از ساختمان هایی که طبقات زیادی دارند از آنها استفاده کنند.

مقاومت تیر آهن های لانه زنبوری از جمله اصلی ‌ترین و مهم ‌ترین مزیت ‌های آنها به شمار می ‌رود. شما باید به خوبی بدانید که اهداف متنوعی برای تولید و طراحی تیر آهن های لانه زنبوری وجود دارد.

برخی از اصلی‌ ترین و مهم ‌ترین اهداف را در ادامه معرفی می ‌کنیم تا شما با ساختار تیرآهن های لانه زنبوری آشنایی بیشتری داشته باشید.

تیرآهن لانه زنبوری

مزایای تیرآهن لانه زنبوری برای تولید چیست ؟

برخی از اصلی ترین و مهمترین مزایای تیرآهن لانه زنبوری که باعث می شود تا محصول به صورت گسترده تولید و طراحی شود عبارت است از :

  1. افزایش دوام ساختمان :

یکی از مهمترین اهداف تولید تیرآهن های لانه زنبوری این است که با استفاده از آنها دوام ساختمان افزایش پیدا می کند. مقاومت ساختمان در برابر لرزش افزایش پیدا خواهد کرد و همین مسئله برای ضد زلزله بودن ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد.

افزایش پیدا کردن مقاومت ساختمان در برابر عوامل متنوع دوام و طول عمر ساختمان را بیشتر می کند. شما باید به خوبی بدانید که می توانید از تجهیزات متنوعی برای افزایش بخشیدن به طول عمر ساختمان استفاده کنید.

اسپیسر یکی از بهترین تجهیزاتی است که برای افزایش بخشیدن به عمر ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. اسپیسر بتن را شما می توانید در بین انواع مدل های متنوع مشاهده کرده و سپس یکی را که کارآمد تر می باشد خریداری کنید. اسپیسر پلاستیکی یکی از بهترین و مناسب ترین اسپیسر های بتن به شمار می رود.

  1. تطبیق پذیری ساختمان :

از آنجایی که تطبیق پذیری تیرآهن لانه زنبوری بسیار عالی و منحصر به فرد می باشد شما باید به خوبی بدانید که در بیشتر پروژه های متنوع ساختمانی می توانید از آن استفاده بهینه داشته باشید.

هر یک از انواع تیر آهن های لانه زنبوری تطبیق پذیری بالایی دارند که همین ویژگی موجب شده است از آنها برای ساخت بیشتر ساختمان‌ ها استفاده کنند. بسیاری از شرکت هایی که طراحی ساختمان های متنوع را بر عهده دارند از تیرآهن های لانه زنبوری استفاده گسترده ای می نمایند.

در واقع آنها می ‌توانند از بین لانه‌ های این تیرآهن ها سیستم برق کشی، لوله کشی و بسیاری از دیگر سیستم‌ های ساختمان را انجام دهند. تطبیق پذیری بالای این نمونه از تیرآهن های ساختمانی یکی از مهم ‌ترین اهداف تولید گسترده شان می باشد.

کاربرد تیر آهن لانه زنبوری

  1. هزینه کمتر نسبت به دیگر تجهیزات :

بسیاری از افرادی که ساختمان سازی به صورت گسترده و در طبقات زیاد انجام می‌ دهند مایل هستند که از بهترین تجهیزات ساختمانی با هزینه کم استفاده کنند. هر یک از تجهیزات ساختمانی قیمت مشخص شده و استاندارد دارند.

شما باید به خوبی بدانید تیرآهن های لانه زنبوری از جمله بهترین تجهیزات ساختمانی به شمار می ‌روند که هزینه خریداری شان بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

هر یک از تجهیزات ساختمانی که شما خریداری می کنید دارای قیمت مشخص شده هستند که بهتر است پیش از خریداری آنها به خوبی قیمتشان را از نظر بودجه ای که دارید مورد بررسی قرار دهید و سپس خریداری کنید.

از آنجایی که بیشتر طراحان و مهندسان ساختمان به دنبال تجهیزات ساختمانی ارزان و کیفیت بالا هستند تولیدکنندگان ترجیح می ‌دهند که تیرآهن های لانه زنبوری را در حجم گسترده ای تولید کنند و به دسته ساختمان سازان برسانند.

  1. وزن سبک برای استفاده آسان تر :

وزن سبک تیرآهن لانه زنبوری یکی دیگر از مهم ‌ترین ویژگی‌ هایش می باشد. در واقع شما باید بدانید که به دلیل وزن سبک این تیرآهن ها تولیدکنندگان می‌ توانند حجم زیادی از تیرآهن ها را تولید کرده و به بازار وارد نمایند.

هر یک از تیرآهن های لانه زنبوری که وزن سبکی دارند را مهندسان ساختمانی به راحتی می‌ توانند برای ساخت و ساز به کار گیرند و در ساختمان نصب نمایند. دقت داشته باشید که وزن سبک تیرآهن ها را شما پیش از خریداری باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

مجموعه تخصصی آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی می باشد. برخی از این محصولات می توان به انواع تیرآهن، میلگرد، انواع نبشی، ناودانی، انواع پروفیل ها و … اشاره کرد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

نحوه ساخت تیرآهن لانه زنبوری

روش‌های تولید، مزایا و معایب تیرآهن زنبوری

کاربرد تیرآهن لانه زنبوری چیست ؟

تیر آهن لانه زنبوری چیست؟

 

https://ahanhyper.com//?p=7984

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *