امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

بازسازی خانه قدیمی به جدید

توجه داشته باشید از تغییر نیازهای خانواده و همینطور نیاز به تعمیر و نگهداری، نو سازی اتفاق می افتد در برخی مواقع بازسازی بدون در نظر گرفتن همه نیازها و همچنین هزینه کل پروژه انجام خواهد شد که امکان دارد تلفات زیادی را از نظر مالی و کیفیت داشته باشد.

اجرا و نوع پوشش پوشش دیوارهای قدیمی

در این مرحله بیشتر بحث طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که شما گزینه های بسیاری را در پیش رو دارید. می‌توانید یکی از این گزینه ها را به عنوان پوشش دیوار خود انتخاب نمایید.

پنل های دکوراتیو سه بعدی، پوستر سه بعدی، دیوارپوش، سنگ دکوراتیو، شیشه تزیینی، تایل آلومینیومی و کاغذ دیواری و … از جمله گزینه هایی می باشند که شما می توانید به عنوان پوشش دیوار انتخاب نمایید. البته در نظر داشته باشید قبل از انتخاب نوع پوشش شما باید حتماً سعی کنید موارد بسیاری را در نظر بگیرید تا نوع مناسب آن را انتخاب کنید.

رنگ آمیزی دیوارها و سقف

میتوانید رنگ امیزی و نقاشی را به سلیقه خود انتخاب نمایید. هرچند در ایران اکثر کارفرمایان زیبایی و سادگی رنگ سفید را به طرح‌های مختلف دیگر ترجیح می‌دهند. اما رنگ های قرمز، آبی و سبز نیز در معماری امروزه توسط برخی از کارفرمایان استفاده خواهد شد. اما به طور کلی می توان گفت انتخاب رنگ ساختمان در بازسازی داخلی منزل از جمله مواردی می باشد که با توجه به سلیقه شخصی فرد انجام می‌شود.

 نوسازی کف منزل  

نوسازی کف منزل به صورت اصولی و درست باید انتخاب شود. هرگز نوع کف منزل ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد که با توجه به شرایط مورد نظر خود می توانید نوع مناسب آن را انتخاب نمایید.

 

 نوسازی کف منزل  

 

 بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که خانم ها بیشترین زمان خود را در آشپزخانه سپری می‌کنند. همانطور که می‌دانید اشپزخانه در دکوراسیون داخلی منزل بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد. به خصوص که امروزه آشپزخانه ها بیشتر در معرض دید می باشند. توجه داشته باشید بازسازی آشپزخانه شامل تخریب دیوار، رابیتس کاری ها، نوسازی، لوله کشی، کف سازی، کاشی بین کابینتی و …. می باشد.

اگر شما قصد کلی در بازسازی آشپزخانه اسباب و وسایل موجود در آشپزخانه، کابینت ها، پرده ها، کف و … دارید باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. اما به روش های دیگر می توان در آشپزخانه تغییراتی را ایجاد کرده تا هزینه کمتری را پرداخت کنید.

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی در صورت تشخیص کارشناس باید تاسیسات آن تعویض شود. در صورت جابه جایی تاسیسات و تعویض لوله ها از یک دیوار به دیوار دیگر امکان دارد هزینه بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. اما با این کار می توانید تغییرات زیادی را ایجاد کنید.

به عنوان مثال می توان گفت برای بازسازی وان حمام قدیمی اگر قصد جابه جایی آن را داشته باشید بدون در نظر گرفتن هزینه جابه جایی تغییر رویه کشی ها و .. باید از آن صرف نظر کنید. می‌توان همان وان قدیمی را با تمیز کردن و صیقل دادن روی آن با مبلغ کمتر جذابیت و سادگی و زیبایی را در فضای حمام ایجاد کنید. توجه داشته باشید شما برای اینکه بتوانید بازسازی مناسبی را داشته باشید در درجه اول باید اولویت بندی کنید.

 از ابتدایی ترین مراحلی که در فرایند بازسازی حمام و سرویس بهداشتی انجام می‌شود رنگ دیوار ها، تعمیر لوله کشی ها و تاسیسات، نقاشی دیوارها، تعویض کاشی‌ها، بازسازی تهویه این مکان‌ها، جابه جایی کاسه توالت، فرنگی و طراحی قفسه ها و .. خواهد شد. توجه داشته باشید این فضاها را با عناصر کم هزینه نیز می‌توانید تزیین نمایید.

بازسازی خانه قدیمی به جدید

بهتر است بدانید شما برای بازسازی خانه قدیمی به جدید در برخی مواقع لازم است تا سازه را تخریب کرده و از نو بسازید. برای ساخت ساز و بازسازی خانه قدیمی به جدید نیازمند محصولات فولادی می باشید. همانطور که می دانید برای ساخت و ساز باید از تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی و … استفاده می شود. بهتر است بدانید تیراهنی که برای ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد معمولاً در انواع مختلف وجود دارد.

 

بازسازی خانه قدیمی به جدید

 

 تیرآهن بال پهن و همچنین تیرآهن هاش از جمله تیراهن هایی می باشد که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. البته در نظر داشته باشید تیرآهن های دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند که می توانید از نوع مناسب آن بهره‌مند شوید.

 به طور کلی می‌توان گفت تیرآهن پروفیلی می‌باشد که وظیفه اصلی آن تعامل تنش های حاصل از نیروی برشی و لنگر خمشی می باشد که عمده مصرف آن در صنعت ساختمان سازی می باشد. بهتر است بدانید جزو محصولات فولادی می باشد کاربرد بسیاری در ساختمان ها دارد. با توجه به این سطح بال و عرض ان در گروه‌های مختلفی وجود دارد.

یکی دیگر از محصولات فولادی که در ساخت و ساز و بازسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ میلگرد است. ‏میلگرد از جنس فولادی یا فولاد پلیمری تقویت شده می باشند که معمولا در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن استفاده خواهد شد.

توجه داشته باشید معمولاً میلگرد ها از جمله محصولات فولادی می باشند که در انواع میلگرد ساده و میلگرد آجدار وجود دارند. هر یک از انواع آن دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد می باشد. باید با توجه به کاربرد و نوع کاربری مورد نظر خود بتوانید از نوع مناسب آن بهره مند شوید.

نبشی و ناودانی ، سپری و … از جمله مصالحی می باشند که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. البته در نظر داشته باشید شما باید همواره سعی کنید تمامی این محصولات فولادی را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید تا از کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان داشته باشید.

 فروشگاه تخصصی آهن هایپر ارائه دهنده انواع میلگرد، تیرآهن، ناودانی و … می باشد. شما بازدید کنندگان گرامی می توانید جهت تهیه این محصولات از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. همچنین بهتر است بدانید در هر مرحله از خرید که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید می توانید با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

بازسازی خانه های قدیمی

بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی

https://ahanhyper.com//?p=19847

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *