امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

پروفیل سی پرلین مزایا و کاربردهای آن

برای اینکه با پروفیل سی پرلین مزایا و کاربردهای آن آشنا شوید ابتدا شما را با پروفیل آشنا خواهیم کرد. امروزه صنعت به صورت مداوم در حال ساخت تجهیزاتی می باشد که بتواند رضایت بیشتر مشتریان را به همراه داشته باشد. یکی از این تجهیزات ساخته شده پروفیل می‌باشد. پروفیل ها در واقع ثابت با طول مشخص طراحی و روانه بازار می‌شود.

 تولید کنندگان با استفاده از روش نورد سرد ورق های فولادی را به پروفیل هایی با اشکال و ابعاد مختلف تبدیل خواهند کرد. پروفیل از نظر ظاهری به دسته بندی مختلفی تقسیم بندی می شود که هر یک ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فردی دارد. به طور کلی می توان گفت در ساخت درب و پنجره، تولید پنجره، ساخت انواع لوله ها و … استفاده می شود.

 پروفیل سی پرلین مزایا و کاربردهای آن موضوعی است که قصد داریم در این مقاله از سری مقالات وب سایت آهن هاپیر به آن بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

قیمت پروفیل سی پرلین

 

پروفیل سی پرلین

با توجه به پروفیل سی پرلین مزایا و کاربردهای آن لازم است که با پروفیل c پرلین آشنا شوید. پروفیلی می باشد که برای پشتیبانی ساختاری در سازه ها و اغلب در قسمت زیر سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پروفیل توسط تیرهای ساختمان، دیوارهای خودش پشتیبانی و مورد حمایت قرار می گیرد. توجه داشته باشید که از این محصول در ساختمان های اسکلت فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در ساختمان های با اسکلت چوبی نیز در برخی مواقع مشاهده می شود که جایگزینی برخی از تیرها شده است. پرلین سی وزن عرشه سقف را باید بتواند تحمل کند. عرشه در واقع یک پنل چوبی تخته لایه با فلزی است که سطح سقف را ایجاد می‌کند. معمولا با نوعی ماده عایق در برابر شرایط محیطی پوشانده خواهد شد که این ماده عایق در بین سقف و مواد عایق دیگر قرار خواهد گرفت.

با توجه به مبحث پروفیل سی پرلین مزایا و کاربردهای ان بهتر است بدانید پروفیل پرلین c یکی از دسته های پرلین به شمار می رود که به عواملی مثل نوع آن ها، میزان بارها، فشارهای وارد شده به سقف و طول ورق های محدود کننده وابسته می‌باشد.

پرلینی که در ساخت پروفیل ها مورد استفاده قرار می گیرد به سه دسته برلین c و پرلین سیگما، پرلین Z تقسیم‌بندی می‌شود. همچنین این محصولات دارای وزن های سبک، ابعادی ثابت می‌باشند که در شرایط تغییر دما منبسط و منقبض خواهد شد.

 

پروفیل سی پرلین

 

مزایای پرلین سی

با توجه به پروفیل سی پرلین مزایا و کاربردهای آن باید ذکر کنیم که این محصول معمولاً وقتی یک محصول فلزی در زمینه های گسترده ای کاربردهای فراوانی دارد مزایای زیادی نیز به همراه خواهد داشت. برخی از مزایای استفاده از پرلین سی  به شرح زیر است:

  1. پروفیل پرلین سی دارای دیواره نازک، وزن سبک و استحکام بالا و عملکرد عالی می باشد.
  2. بهتر است بدانید که ظرفیت باربری و انتقال بار ها و فشارها در این پروژه بسیار بالا بوده و از نظر قیمت پروفیل سی و مصالح حدود ۴۰ درصد نسبت به ساختمان های ساخته شده با فولاد سنگین کمتر خواهد کرد.
  3. تهیه، تولید و حمل و نقل این پروفیل به راحتی امکان پذیر بوده و روند ساخت ساختمان های فولادی را آسانتر می کند.
  4. بهتر است بزنید استفاده از پروفیل سی پرلین در ساخت ساختمان مقرون به صرفه بوده و مونتاژ قابل اعتماد تری دارد.
  5. با توجه به پروفیل سی پرلین مزایا و کاربردهای آن که ذکر کردیم این پروفیل دچار شکستگی نمی‌شود؛ بنابراین برای استفاده در سقف ها، تیرها و ستون ها بسیار مناسب است.
  6. استفاده از پروفیل در ساختمان های اسکلت فلزی مخصوصاً در کشورهای مناطق زلزله خیز از جمله ایران توصیه خواهد شد.
  7. در صورتی که نیاز به اضافه و کم کردن قطعات و حمل قطعات پروفیل داشته باشید این کار امکان‌پذیر و آسان خواهد بود.
  8. این پروفیل قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست می باشد.

 

مزایای پرلین سی

کاربردهای پرلین سی

در ادامه مبحث پروفیل سی پرلین مزایا و کاربردهای آن قصد داریم در این قسمت کاربردهای این محصول را برای شما عزیزان بیان کنیم. پروفیل پرلین سی کاربردهای بسیاری در ساخت و ساز، خودروسازی و همچنین انواع کالاها دارد که اغلب از این محصول به عنوان پوشش سقف های شیبدار و سوله ها، ساخت کرکره ها، اتصال ستون هایی که در فواصل دور از هم می باشد استفاده خواهد شد. برخی از کاربردهای پرلین سی عبارتند از:

  1. استفاده در ساخت ستون ها به عنوان پوششی برای چرخ های صنعتی در سقف های کارخانه ها و سوله ها، سقف کارگاه‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. استفاده در دیوارهای با کاربرد غیرباربر توجه داشته باشید که از این محصول در دیوارهای غیر باربر یعنی دیوارهایی که وزن ساختمان را تحمل می کنند استفاده خواهد شد.
  3. استفاده در دیوارها و ستون ها پروفیل در پوشش دیوارها نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین می توان از آن در اتصال ستون هایی که فاصله زیادی با یکدیگر دارند نیز بهره مند شد.
  4. استفاده در قاب بندی در ها
  5. استفاده در پیرایش پنجره ها
  6. استفاده در پیرایش سقف
  7. استفاده‌ در لوازم های جانبی و ریل های نرده ای

 

کاربردهای پرلین سی

 

در این مقاله برای شما بازدید کنندگان عزیز پروفیل سی پرلین مزایا و کاربردهای آن را بیان کردیم که شما عزیزان با کاربردهای آن آشنا شدید و متوجه شدید که از این پروفیل در ساختمان سازی به وفور استفاده خواهد شد. اما نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که زمانی که قصد دارید از این پروفیل در ساخت و ساز استفاده کنید باید همواره در تلاش باشید تا محصول باکیفیتی را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

 به همین خاطر باید سعی کنید این محصولات را از  فروشگاه های معتبر و شناخته شده تهیه کنید تا دغدغه ای بابت کیفیت و همچنین مرغوب بودن کالا نداشته باشید. در این زمینه فروشگاه های بسیاری هستند که جهت عرضه و ارائه محصولات فعالیت دارند. پیشنهاد ما به شما فروشگاه آنلاین آهن هایپر می باشد. این مجموعه با توجه به سابقه درخشانی که دارند و همچنین کارشناسان زبده بهترین و با کیفیت ترین محصولات را روانه‌ی بازار می‌کند.

 به این صورت شما با اطمینان خاطر می توانید از طریق به وب سایت https://ahanhyper.com مراجعه نمایید این محصولات را تهیه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر تماس گرفته و از مشاوره ها و راهنمایی های عالی که توسط این کارشناسان ارائه می گردد بهره مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

پروفیل کلافی چیست؟ کاربرد، مزایا و معایب آن

پروفیل زد پرلین، کاربرد و مزایای آن

https://ahanhyper.com//?p=24249

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *