امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

ورق کارتن پلاست

بهتر است بدانید ورق کارتون پلاست از جمله محصولاتی می باشد که در صنایع مختلف کاربرد دارد و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کارتون پلاست به نحوی تولید خواهد شد که جزو محصولات قابل بازیافت است و آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد کرد. به همین خاطر طرفداران زیادی را جلب خواهد کرد. در صنایع مختلف و در کاربردهای متنوع از انواع کارتن پلاست استفاده خواهد شد.

همچنین در نظر داشته باشید که دلیل استفاده از ورق کارتن پلاست بین صنایع متنوع می توان به تنوع رنگ بالا، قیمت مناسب، برخورداری از استحکام بالا و سبک بودن آن اشاره کرد. با توجه به نیاز خود می توانید انواع رنگ ها را انتخاب کرده و در کاربرد مدنظر خود بهره مند شوید.

کاربرد ورق کارتون پلاست

  1. بهتر است بدانید ورق کارتون پلاست از مقاومت بالا در برابر گرما، ضربه و فشار برخوردار می باشد و همچنین نسبت به شیمیایی از دوام بالایی برخوردار است. این محصول در صنایع شیمیایی، کشاورزی، تبلیغاتی، بسته بندی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  2. بهتر است بدانید که این نوع ورق ها غیر قابل اشتعال بوده اشتعال بوده و در برابر گرما از مقاومت خوبی برخوردار هستند. به گونه‌ای که در برابر حرارت مستقیم به هیچ عنوان آتش نمی گیرند و تنها ذوب خواهد شد.
  3. با اشیای همچون مفتول، منگنه، چسب چوب و چسب حرارتی دارای قابلیت اتصال می باشد.
  4. بهتر است بدانید که کارتن پلاست با توجه به اینکه از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند به راحتی می توانید حتی در مقادیر بالا آن را حمل و نقل و جابجا کنید. به همین خاطر در ساختمان سازی و دیزاین دکوراسیون بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت .
  5. دیگر دلایل محبوبیت این نوع کارتن پلاست ها در دکوراسیون می‌توان به عدم بو و عدم جذب بو از محیط اطراف شاره کرد.
  6. بهتر است بدانید که ورق کارتون پلاست عایق بوده و به همین خاطر جز محصولات پرطرفدار می باشد. این ماده در برابر سرما، گرما و نور مستقیم خورشید دارای استحکام بسیاری خواهد بود.

 

مزایای ورق کارتن پلاست

 

انواع کارتون پلاست

  • ورقه ای یا ساده
  • عمودی
  • کندویی یا حبابی

خرید ورق کارتن پلاست

همانطور که ذکر شد ورق کارتون پلاست از کاربرد های بسیاری برخوردار بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر توسط فروشگاه های بسیاری عرضه خواهد شد. در نظر داشته باشید که پیشنهاد ما به شما فروشگاه تخصصی آهن هایپر می باشد؛ شما می توانید این محصولات را با کیفیت بالا از این مجموعه تهیه کرده و در کاربردهای مد نظر خود بهره مند شوید. شما عزیزان از سراسر ایران می توانید جهت خرید ورق کارتن پلاست از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

ورق ضد سایش، معروف ترین برند ها و راهنمای خرید آن

ورق آتشخوار چیست؟

ورق فولادی نسوز چیست و چه مشخصات و کاربردهایی دارد؟

https://ahanhyper.com//?p=25751

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *