امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

هر بندیل میلگرد چند شاخه و وزن آن چند کیلوگرم است؟

یکی از مهمترین تجهیزاتی که شما برای ساختمان سازی باید خریداری کنید میلگرد می باشد. در صورتی که شما اقدام به خرید میلگرد کرده باشید بدون شک اصطلاح بندیل میلگرد به گوشتان خورده است. تولیدکنندگانی که تولید میلگردهای ساختمانی را بر عهده دارند برای بسته بندی کردن میلگردها از بندیل استفاده می کنند.

برای بسته بندی کردن انواع محصولات فولادی بندیل یکی از بهترین و مناسب ترین روش های بسته بندی می باشد. بندیل ها را به دور میلگردها می‌ پیچند تا میلگردها در کنار یکدیگر ساختارشان را از دست ندهند.

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که بندیل میلگرد یکی از بهترین روش های بسته بندی میلگرد به شمار می ‌رود. زمانی که میلگردها به وزن مناسب برسند و تعدادشان بر اساس استانداردهای مشخص شده باشد آنها را با استفاده از بندیل بسته بندی می کنند.

اما این مسئله که وزن هر یک از بندیل های میلگرد چه مقدار است و تعداد میلگردهای درون بندی به چه عدد می رسد بسیار مهم است. در صورتی که شما می ‌خواهید با این نکات آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه با ما همراه گردید.

انواع بندیل میلگرد

انواع بندیل میلگرد چه مقدار وزن دارد ؟

شما باید به خوبی بدانید که شیوه های بسته بندی میلگرد ها و هر یک از محصولات فولادی باید بر اساس استانداردهای مشخص شده باشد. بنابراین کارخانه‌ هایی که تولید‌کننده میلگرد ها هستند باید به ضوابط و قوانین بسته بندی میلگرد ها دقت داشته باشند.

وزن هر یک از بسته بندی هایی که برای میلگرد ها در نظر گرفته می شود بین ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلوگرم می باشد.

شما باید به خوبی بدانید که انواع برندهای میلگرد های تولید شده و وزن مشخص شده‌ ای دارند و بسته بندی آنها هم شاید بر اساس وزن متفاوت باشد. به طور مثال برند میلگرد ذوب آهن در بسته‌ بندی‌ های ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ کیلوگرم می ‌توانند قرار بگیرند. هر یک از بندیل های میلگرد چند تن نیز می شوند، چرا که آنها باید برای ساختمان سازی های انبوه مورد استفاده قرار می گیرند.

بسته بندی ‌های میلگرد در هر یک از وزن ها موجود می باشند. به طور کلی شما باید بدانید که با توجه به کارخانه سازنده وزن هر یک از بندیل های میلگردها متغیر است و این وزن از دوتا پنج تن تغییر می کند.

هر بندیل میلگرد چند شاخه و وزن آن چند کیلوگرم است؟

هر یک از انواع بندیل میلگرد چند شاخه است ؟

تعداد شاخه هایی که در هر یک از بندیل های میلگرد قرار گرفته می ‌شود متفاوت است. برای اینکه شما به خوبی بدانید هر یک از بندیل های میلگرد چند شاخه است باید وزن هر یک از بندیل ها را بر اساس وزن هر شاخه تقسیم کنید. با استفاده از این روش می توانید مشخص کنید که هر یک از بندیل های میلگرد چند شاخه میلگرد دارند.

استاندارد تعریف شده که برای دسته ‌بندی‌ های بندیل وجود دارد معادل ۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم است و وزن هر یک از شاخه ها که سایز ۱۶ هستند باید بر اساس استانداردهای کارخانه تولید کننده باشد. به طور کلی تعداد میلگرد در هر یک از بندیل های میلگرد بر اساس وزن کلی آن بندیل تخمین زده می‌ شود.

اگر شما می خواهید به بهترین نحو ممکن و وزن هر یک از بندیل ها و میلگرد ها را تخمین بزنید بهتر است با کارشناسانی که در زمینه فروش میلگرد ها فعالیت می کنند مشورت کنید.

نکاتی در مورد بندیل میلگرد

میلگرد ها به طور معمول به دو صورت کلاف و شاخه بسته بندی می شوند. در دسته بندی میلگردها شکل پذیر بودن و همچنین خواص مکانیکی شان مورد بررسی قرار می گیرد. میلگرد ها را از نظر خاص در سه گروه قرار می ‌دهند که فولاد نیم سخت، فولاد سخت و فولاد نرم از جمله مهم‌ ترین بسته ‌بندی ‌های میلگرد ها می باشند.

اگر فولاد های نرم و همچنین فولادهای نیم سخت اندازه شان به ۱۲ میلیمتر برسد آنها را به دو دسته کلاف و شاخه بسته بندی خواهند کرد. یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خریداری میلگردها در بندیل های مشخص شده باید به آن دقت داشته باشید این است که پلاک فلزی بندی ها را مورد بررسی قرار دهید.

اطلاعاتی که مربوط به جنس میلگرد، قطر اسمی میلگرد، برند میلگرد، نشانه استاندارد ملی میلگرد، شماره ذوب و بسته میلگرد، مشخصات کارخانه تولیدی میلگرد و غیره را شما می توانید در پلاک فلزی بندیل ها مشاهده کنید.

قیمت هر یک از انواع بندیل میلگرد

قیمت هر یک از انواع بندیل میلگرد

قیمت هر یک از انواع بندیل های میلگرد با یکدیگر متفاوت می باشد. شما باید به خوبی بدانید یکی از مهمترین فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت بندیل های میلگرد است وزن بندیل ها و تعداد شاخه های میلگرد می باشد. در صورتی که هر یک از بندیل ها وزن زیادی داشته باشند نشان دهنده این است که تعداد شاخه میلگرد بیشتری دارند و همچنین کیفیت میلگردهای شان از نظر وزنی بالاتر است.

فروشگاه آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد آجدار، نبشی، پروفیل های ساختمانی، ورق ها و … می باشد که کلیه این مقاطع برای استفاده در ساخت و ساز می باشد که کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

کاربرد میلگرد در ساختمان سازی چیست؟

بهترین زمان خرید میلگرد چه وقت است؟

https://ahanhyper.com//?p=10492

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *