امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

مهم ترین مشخصات فنی لوله داربستی را بشناسیم

یکی از محصولات فوق العاده کاربردی با کیفیت که نوع و نحوه اتصال آن بسیار مهم است، لوله داربستی است. بدون شک عدم شناخت کافی در مورد اینکه مهم ترین مشخصات فنی لوله داربستی را بشناسیم  باعث وجود مشکلات و خسارات بسیار زیانباری خواهد شد.

معمولاً لوله داربست را در گروه لوله درزدار قرار می‌دهند که از ورق سیاه ۶ متری تولید می شود و امروزه در صنعت ساخت و ساز از این لوله بسیار استفاده می‌کنند و به همین دلیل است که مهمترین مشخصات فنی لوله داربستی را باید به صورت حتی مختصر و مفید بشناسید. تا پایان همراه ما باشید.

لوله داربست چیست؟

حال که قرار است مهم ترین مشخصات فنی لوله داربستی را بشناسیم، بایدبدانید که این نوع لوله چیست؟ امروز داربست های ساختمانی جزء سازه های فلزی قرار می‌گیرند که به نقاط سخت و مرتفع و البته دشوار ساختمان دسترسی افراد را امکان پذیر می کنند. لوله های ۶ متری فلزی در دو گروه سبک و سنگین با شرایط و وزن‌های گوناگون وجود دارند.

لوله های داربستی با بست های کاملاً مناسب و اختصاصی خود به یکدیگر متصل می شوند و لوله داربستی که در ساخت و ساز صنعتی کاربرد دارد، بدون اینکه برای انتقال سیال مورد استفاده قرار گیرد، آزمایشات آب و گاز را نیز پشت سر نمی گذارد و تنها در گروه کاربرد صنعتی در صنایع و سازه های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

 

لوله داربست چیست؟

 

 نمره ۵ رایج ترین سایز لوله داربست است که بسیاری از افراد این لوله را با این نام می شناسند. بیشترین ضخامت ۲.۵ میلیمتر معرفی می شود  و داربست از ساختمان حدود ۳۴ سانتیمتر فاصله دارد. انتخاب مناسب ترین فاصله نیز خود یک معیار مهم به حساب می آید.

انواع داربست

داربست چکشی ستاره ای، داربست مثلثی و داربست چکشی کاسه‌ای هرکدام در معرفی انواع داربست قرار می‌گیرند و بدون شک، زمانی قصد داریم مهم ترین مشخصات فنی لوله داربستی را بشناسیم باید با انواع آن نیز آشنایی مختصر و مفید داشته باشیم.

 عدم استفاده از آچار و مهاربندی در ارتفاعات زیاد می توانند از مزایای داربست چکشی ستاره ای باشد. آسان باز و بسته شدن از مزایای داربست مثلثی است و داربست چکشی کاسه ای نیز برای داربست بندی نمای ساختمان می تواند یک گزینه ایده آل باشد.

 

انواع لوله داربست

 

اجزای تشکیل دهنده داربست

چنانچه بخواهیم به اجزای تشکیل دهنده داربست توجه کنیم، شما بهتر است لوله داربست و بست داربست را با دو قسمت متفاوت در بین اجزای تشکیل دهنده داربست در نظر بگیرید؛ چرا که لوله های سنگین و سبک و بست داربست به صورت تک پیچ و دو پیچ با توجه به نوع داربست مورد استفاده قرار می‌گیرند که ما در ادامه شما را با اجزای تشکیل دهنده داربست بیشتر آشنا می کنیم.

لوله داربستی در دو نوع گالوانیزه و فولادی تولید می شود که معمولاً لوله گالوانیزه بدون درز می تواند با ایمنی بیشتر مشخصات فنی این نوع لوله را بیان کند.

کفشک پایه با  ابعاد کفشک پایه به طول 60 سانتی متر، عرض 25-22.5 سانتی متر و ضخامت 6.3-3.8 سانتی متر باعث می شود  مهم ترین مشخصات فنی لوله داربستی را بشناسیم. کفشک فلزی نیز در قسمت انتهای لوله داربست قرار دارد. تخته داربست در اندازه شش و چهار متری و ضخامت 6.3-3.8 سانتی متر تولید می گردد. برای اتصال لوله های داربستی نیز از مغزی و برای پوشش دادن قسمت بیرونی اتصال دو سر بالایی از کاور باید استفاده کرد.

انواع بست داربست

به این دلیل باید مهم ترین مشخصات فنی لوله داربستی را بشناسیم که شما بتوانید با انواع بست نیز آشنا شوید که میله شکافدار اتصال، بست لوله های افقی، پایه قابل تنظیم، صفحه زیر ستون، نردبان،  جک دار بست، چرخ داربست متحرک، سیم مخصوص داربست و بالابر هر کدام در بین انواع بست داربست حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

نحوه خرید لوله داربستی

مهم ترین مشخصات فنی لوله داربستی را بشناسیم که بتوانیم به واسطه آن، انواع لوله با کیفیت و مرغوب را برای کاربرد در نظر بگیریم. امروزه خرید لوله  بسیار رایج شده است. بدون شک سفارش و خرید انواع لوله از یک وب سایت اینترنتی معتبر، همچون https://ahanhyper.com/ باعث شده است که بدون واسطه بتوان قیمت بسیار قابل قبول تری را برای خریدی مقرون به صرفه در نظر گرفت.

 

خرید لوله داربستی

 

در حال حاضر، دیگر کمتر کسی از خدمات آنلاین و اینترنتی غافل است. به هر حال در خرید آنلاین می توان مشخصات محصول را به سادگی و در کمترین زمان ممکن، مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. آهن هایپر https://ahanhyper.com/  یک فروشگاه باسابقه است که نسبت به رقبا، همیشه بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را ارائه می دهد.

چنانچه شما به جزء لوله داربستی، به دنبال خرید محصولات دیگری همچون میلگرد، استیل، آلومینیوم، ورق سیاه، برس آلیاژی، انواع لوله و… هستید، مجموعه آهن هایپر  بدون اغراق می تواند بهترین و هوشمندانه ترین گزینه به شمار آید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره نیز در هر مرحله از خرید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

حال که متوجه شدیم مهم ترین مشخصات فنی لوله داربستی را بشناسیم، بهتر است بدانید که شناخت مشخصات بدون شک، می تواند به کیفیت خرید کمک کند. برخی از مشتریان بدون اطلاع از مشخصات لوله، خریدی بسیار قیمت بالا و کیفیت پایین را تجربه می کنند.

در صورتی که امروزه شناخت مشخصات هر محصول، می تواند به نوع کاربرد، کیفیت کار با قیمت منصفانه به شکلی بسیار آشکار کمک کند. مجموعه آهن هایپر  از جمله مجموعه های باسابقه ای است که در مقایسه با دیگر رقبا می تواند انواع محصولات از جمله لوله داربستی را با قیمت مطمئن و ارائه پیش فاکتور آنلاین به صورت اینترنتی ارائه دهد.

شما دیگر لازم نیست مانند گذشته به انواع فروشگاه های مختلف برای خرید مصالح ساختمانی و البته لوله داربستی مراجعه کنید. تنها وب سایت https://ahanhyper.com/ می تواند یک گزینه ایده آل برای خرید های اینچنینی در کمتر از زمان ممکن باشد. توصیه ما این است برای خرید هر محصول با کارشناس آن بخش در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

انواع لوازم داربستی

تفاوت داربست با کفراژ و کاربردهای هر یک

https://ahanhyper.com//?p=25180

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *