امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

راهنمای خرید ورق گالوانیزه

توجه داشته باشید این موضوع که زنگ زدگی و خوردگی در اکسید شدن محصولات مشکل بزرگ است پی بردن بودن به مقاومت می‌باشد . ورق های فولادی با کاربرد بسیار زیاد در صنعت بیشترین مقاومت را در برابر رطوبت دارند. توجه داشته باشید که امروزه ورق های فولادی با روکش روی تقریباً در هر خونه و مکانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این نشان دهنده اهمیت این محصول می باشد. شما با درنظرگرفتن راهنمای خرید ورق گالوانیزه می توانید محصول مناسب را انتخاب کرده و در کاربردهای مد نظر خود از آن استفاده نمایید.

در این مقاله از وب سایت اهن هایپر قصد داریم راهنمای خرید ورق گالوانیزه را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ورق گالوانیزه چیست ؟

برای خرید ورق گالوانیزه ابتدا قصد داریم شما را با این محصول آشنا کنیم. بهتر است بدانید که در صنایع مختلف این محصول کاربرد دارد. از مهمترین و بزرگترین تهدید هایی که در خصوص سازه های فولادی مطرح می‌شود رطوبت است. ساختمان‌هایی که جنس آن ها فلزی می باشد دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلفی مثل آتش سوزی، طوفان، باد، باران‌های اسیدی و … از خود واکنش نشان می دهد.

 

ورق گالوانیزه چیست ؟

 

 وجود رطوبت باعث خواهد شد ورق ها دچار زنگ زدگی و خوردگی می شوند. اما با این حال ورق گالوانیزه دارای پوشش خاصی می باشند و مورد زنگ زدگی قرار نخواهند گرفت. به همین خاطر از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 در راهنمای خرید ورق گالوانیزه ذکر می‌کنیم که از بهترین روش های برای بیشتر از سازه‌های فولادی استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که امروزه راهکارهای بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتواند در سازه های فولادی استفاده کرد که بهترین روش آن همانطور که ذکر کردیم فولاد گالوانیزه می باشد.

نکات مهم قبل از خرید ورق گالوانیزه  

با توجه به نکاتی که در راهنمای خرید ورق گالوانیزه ذکر کردیم به شما کمک خواهد کرد تا با هزینه مناسب بهترین ورق های گالوانیزه را خریداری نمایید. از این موارد می‌توان به روش ساخت محصول، نوع کاربرد و برندهای سازنده و … اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید که در این میان کارایی نقش بسیار کلیدی در انتخاب این محصول دارد. به همین خاطر ابتدا قصد داریم شما را با روش ساخت این مرحله آشنا کنیم و در ادامه به فاکتورهای دیگر می پردازیم.

روش ساخت ورق گالوانیزه

یکی از موارد بسیار مهمی که باید در راهنمای خرید ورق گالوانیزه ذکر کنیم؛ روش ساخت ورق می باشد. به طور کلی برای ساخت این محصول از دو روش استفاده می شود. یکی از روش های آن استفاده از حوضچه‌های می باشد که وقتی ورقی که در نورد سرد تولید شده است، در این حوضچه‌ها قرار خواهند داد. به این صورت روی بر سطح این محصول به یک اندازه نشسته و باعث ایجاد ورق گالوانیزه می‌شود.

 

روش ساخت ورق گالوانیزه

 

 روش دیگر استفاده از روش الکترولیت می باشد که در اینجا فرآیند گالوانیزه با استفاده از محلول الکترونیک انجام خواهد شد.روی ورق فولادی به عنوان گالوانیزاسیون این فلز ایفای نقش خواهند کرد. در این روش ساخت ورق های گالوانیزه می توان ضخامت روی موجود بر روی سطح ورق را به خوبی کنترل کرد. در صورتی که این امکان در روش استخر روی وجود ندارد. حتی امکان دارد که میزان ضخامت روی در سطوح مختلف متفاوت باشد.

انتخاب ورق مناسب با پروژه بر اساس کارایی

یکی دیگر از موارد مهم در راهنمای خرید ورق گالوانیزه کارایی محصول می باشد که شما باید انتخاب متناسب ورق گالوانیزه با پروژه خود را در نظر داشته باشید. این محصول از نظر برخی ویژگی های ظاهری، ابعاد و ضخامت، کیفیت و برنده سازنده با یکدیگر دارای تفاوت می باشد.

ضخامت ورق ها

میزان ضخامت ورق های گالوانیزه موضوع بسیار مهمی می باشد که در راهنمای خرید ورق گالوانیزه ذکر می کنیم. این ورق ها در ضخامت های ۰.۱۸ تا ۶ میلیمتر تولید و روانه بازار می شود. ورق تولید داخلی عموماً بیشتر از ۳ میلی‌متر می‌باشد.

چند مورد بسیار مهم در تعیین ضخامت ورق ها تأثیر دارد که از مهم ترین آن ها می توان به ضخامت ورق های پایه برای ساخت ورق گالوانیزه و میزان روی موجود بر سطح ورق اشاره کرد.

 

ضخامت ورق ها

 

 با توجه به کاربرد از ورق های فولادی با ضخامت گوناگون برای تولید ورق گالوانیزه استفاده می‌شود. این ورق ها ضخامت مختلف دارد. از طرف دیگر میزان روی موجود بر سطح این ورق ها می تواند در تعیین ضخامت آن تاثیرگذار باشد. روش های مختلفی تولید ورق گالوانیزه این میزان روی تفاوت داشته که در نهایت باعث تغییر در ضخامت محصول خواهد شد.

اندازه و ابعاد

اگر شما قصد دارید به صورت مستقیم و غیرمستقیم از این محصول استفاده کنید باید اندازه ها را جوری در نظر بگیرید که کمترین ضایعات را به همراه داشته باشد . در راهنمای خرید ورق گالوانیزه ذکر می‌کنیم که در بسیاری از موارد مصرف استفاده از این ورق با ابعاد ثابتی انجام خواهد شد. بنابراین باید تا جایی که امکان دارد اندازه ورق های که خریداری می کنید به ابعاد آن نزدیک باشد. ورق گالوانیزه در عرض های 100 و ۱۵۰ و ۲۰۰ و ۲۵۰ تولید و روانه بازار می شود.

نوع کاربرد و استفاده  

یکی از موارد بسیار مهم که در راهنمای خرید وقت گالوانیزه ذکر می کنیم توجه به نوع کاربرد و استفاده می باشد. قبل از خرید باید به مورد استفاده خود توجه کرده و ببینید که کیفیت اهمیت دارد یا اینکه بیشتر ظاهر کار مورد توجه است تا بتوانید محصول مناسبی را انتخاب نمایید.

از دیگر مواردی که باید توجه کنید می‌توان به ظاهر ورق های گالوانیزه، کیفیت و برندهای تولید کننده را ذکر کرد. شما عزیزان با در نظر گرفتن این موارد می توانید محصول مناسبی را تهیه نمایید.

در این مقاله از سری مقالات آهن هایپر برای شما بازدیدکنندگان عزیز راهنمای خرید ورق گالوانیزه را ذکر کردیم که با در نظر گرفتن این نکاتی که یادآوری کردیم می‌توانید بهترین محصول را خریداری نمایید. بهتر است بدانید که مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع محصولات و آهن آلات ازجمله ورق گالوانیزه می باشد. شما عزیزان می توانید این محصولات را با کیفیت بالا و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه از طریق فروشگاه آهن هایپر به آدرس وب سایت https://ahanhyper.com/ تهیه نمایید.

 

قیمت ورق گالوانیزه

 

 از دیگر محصولات قابل ارائه توسط این مجموعه می توان به انواع میلگرد در سایز های مختلف و همچنین انواع تیرآهن، انواع ناودانی و انواع پروفیل ها و … اشاره کرد که با کیفیت بالا ارائه می گردد. همچنین توجه داشته باشید که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

تفاوت های ورق گالوانیزه سرد و گرم

عمر مفید ورق گالوانیزه چقدر است؟

https://ahanhyper.com//?p=23717

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *