امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه

ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه می باشد که امروزه در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما در قدیم از این نوع ورق بدون رنگ استفاده می‌شد این محصول نوعی خاص از ورق گالوانیزه می باشد که در مناطق مختلف در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. قبلا از دور سقف خانه ها به خصوص در مناطق شمالی کشور شیب دار ساخته می شد که برای شیب دادن از چوب و گیاهان استفاده می شد.

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت از سفال استفاده کرد و کمی بعد تر ورق کرکره رنگی گالوانیزه وارد بازار شد که از آن برای شیب دار کردن استفاده می شود. در این مطلب از وب سایت اهن هایپر قصد داریم ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

زمانی از این ورق استفاده می کردند که دارای مکنت مالی خوبی باشند و نمی‌توانست هزینه خرید و نصب ها را بپردازند. اما با گذشت زمان و حضور ورق رنگی باعث شد که استفاده از ورق خیلی معمول و شکل و رنگ این محصول باعث بخشیدن زیبایی دو چندان به خانه های ایرانی می شد.

یکی از ویژگی های بسیار مهم و جدید ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه؛ رنگ کاری ورق می باشد. در قدیم رنگ کاری این ورق ها امکان‌پذیر نبود. اما امروزه در اکثر کارگاه‌ها؛ خمکاری و رنگ کاری انجام می شود. بهتر است بدانید این محصول معمولا به ورق سینوسی گالوانیزه نیز شناخته می شود.

ورق کرکره رنگی گالوانیزه

در ادامه مبحث ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه باید ذکر کنیم که به ورق کرکره گالوانیزه ورق سینوسی نیز می گویند. سطح آن به صورت صاف و موج دار به شکل های مختلفی در بازار موجود می باشند. در برخی مواقع ورق های کره ای ساده و بدون رنگ بوده اما در بیشتر مواقع این محصول رنگ شده در بازار موجود است.

 

ورقه کرکره رنگی گالوانیزه

 

 با توجه به نوع تکنولوژی استفاده شده در ساخت این محصول از ورق ‌های دیگر متفاوت خواهد شد. ورق رنگی به دو صورت کوره ای و دستی انجام خواهد شد. رنگ کاری در قیمت آن ها موثر می باشد. زمانی که ورق گالوانیزه در حال تولید است در پایان خط گالوانیزاسیون دستگاه فرمینگ باعث شکل دادن به ورق گالوانیزه خواهد شد که باعث می شود تا ورق کرکره ای تولید شود.

بهتر است بدانید ورق سینوسی گالوانیزه رنگی دارای ضخامت کمی باشد و اغلب از فولاد تولید و عرضه می شود. اما نوع پلاستیکی و آلومینیومی آن نیز در بازار موجود است که شما با توجه به کاربرد مورد نظر خود را تهیه کرده و از آن استفاده نمایید.

کاربرد ورق کرکره گالوانیزه رنگی

ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه می باشد که با توجه به ویژگی هایی که دارد امروزه در کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای ورق کرکره ای گالوانیزه رنگی عبارتند از:

  • استفاده در سقف های شیروانی
  • استفاده در پوشاندن سقف کارخانه و انبارها
  • استفاده در ایجاد حصار کارگاهی
  • استفاده در ایجاد سایه بان و استفاده زیاد در پارکینگ های شهری
  • استفاده در جداسازی فضاهای نمایشگاهی
  • استفاده در ساخت کانکس
  • استفاده در درب ورودی مغازه ها
  • استفاده در ساخت ساندویچ پنل سردخانه ای

 

کاربرد ورق کرکره گالوانیزه رنگی

 

ویژگی ورق کرکره گالوانیزه و مزایای آن

همان طور که ذکر شد ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه ؛ به خاطر نوع و فرم خام ساخت از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار می‌باشد که باعث شده است تا در مکان‌ها و صنایع خاصی از آن استفاده شود. برخی از ویژگی های این محصول عبارتند از:

فرم دهی خاص ورق: ضخامت های مختلف ورق گالوانیزه باعث می‌شود که در شکل ها و فرم های خاص تولید و عرضه شود که این شکل و فرم توانست از کاربردهای استفاده از ورق های کرکره گالوانیزه را به خوبی بالا ببرد.

نصب آسان: یکی از دلایل کاربرد بسیار زیاد ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه نصب اسان این محصول می باشد. برای نصب این محصول تنها کافیست از دستگاه فرز، اره گرد بر و قیچی مخصوص داشته باشید. در نظر داشته باشید که نصب کرکره رنگی در مقایسه با انواع محصولات دیگر هم کم هزینه تر بوده و همچنین آسان تر می باشد.

عمر طولانی: بهتر است بدانید این محصول عمر بسیار بالایی دارد و برخی از کارشناسان این ورق عمر ان را 30 سال می دانند اما اگر به روش گالوانیزه گرم تولید شود عمر مفید آن تا حدود ۷۰ سال می باشد.

مقاومت بالا در برابر پوسیدگی: بهتر است بدانید به دلیل رنگ کاری ورق کرکره ای در برابر پوسیدگی و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشدو به خصوص آنکه گالوانیزه شدن ورق فولاد با روی می شود تا در برابر خوردگی از مقاومت چند برابری برخوردار شود.

خرابی کمتر در برابر زلزله: دلایل خرابی و مرگ و میر در زلزله های قوی وزن زیاد سقف می باشد. در مواردی که از ورق رنگی گالوانیزه استفاده شود با توجه به اینکه وزن این محصول و سبک می باشد. همچنین نوع نصب گونه است که خرابی بالا به بار نخواهد آورد هیچ گونه آسیبی به افراد وارد نمی شود.

قیمت ورق کرکره رنگی

ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه دارای مقاومت پذیری بالایی نسبت به خوردگی ها می باشد. شکل پذیری آن ها بسیار مناسب و مطلوب می باشد. بهتر است بدانید که قیمت ورق کرکره گالوانیزه رنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از این عوامل می توان به کربن و عنصر آلیاژی که به گرما و حرارت مناسب نیاز دارد.

 تمامی عوامل نقش بسزایی دارد. از دیگر این عوامل وجود تورم می باشد که باعث شده است تا تاثیر مستقیمی داشته باشد. میزان ضخامت ورق کرکره رنگی نازک و … نیز در بر محاسبه و قیمت ورق کرکره تاثیرگذار می‌باشد. شما بازدید کنندگان عزیز می توانید قیمت به روزه ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه را در وبسایت https://ahanhyper.com/ مشاهده نمایید.

 

قیمت ورق کرکره رنگی

 

خرید ورق کرکره رنگی

ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه  امروزه از جمله پر کاربردترین ورق می باشد که با توجه به ظاهر زیبایی که دارد در اکثر مناطق مورد استفاده قرار می گیرد. شما نیز می توانید این محصول را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. پیشنهاد ما به شما این است که از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/  جهت تهیه و خرید این محصول اقدام نمایید.

 همچنین بهتر است بدانید مجموعه آهن هایپر علاوه بر ارائه ورق کرکره گالوانیزه  جهت ارائه محصولاتی همچون انواع میلگرد آجدار، تیرآهن، ناودانی، نبشی و … نیز فعالیت دارد.  شما می توانید این محصولات را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

رنگ مخصوص ورق گالوانیزه و ویژگی های آن

راهنمای خرید ورق گالوانیزه

ورق کرکره گالوانیزه

https://ahanhyper.com//?p=25340

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *