امروز : شنبه 04 می 2024

[smartslider3 slider="2"]

مراحل بازسازی خانه

بازسازی خانه باعث تغییر در مورد زندگی و ایجاد تنوع در روحیه ساکنان خواهد شد. در واقع با بازسازی منزل محیط زندگی با صرف هزینه کم تغییرات اساسی ایجاد خواهد شد. مراحل بازسازی خانه قدیمی می تواند شامل تغییر تیغه، دیوارها، کف سازی، اجرای سقف کاذب، تعویض درب، کمد دیواری و کابینت های آشپزخانه، کاغذ دیواری لمینت، تعویض پنجره ها، تعویض درها باشد.

 البته در نظر داشته باشید که برای مراحل بازسازی خانه های قدیمی سیستم های سرمایش و گرمایش تاسیسات و لوله کشی ها و غیره نیز باید بررسی شود تا در صورت وجود مشکل تعمیر و برطرف شود.

شروع بازی سازی خانه

برای شروع بازسازی خانه باید ابتدا نقشه تعیین کنید و مکان اتاق و بخش‌های مختلف منزل را بررسی کنید و تغییرات لازم را برای کاربرد بهینه منزل و روی آن پیاده کنید. اگر لازم به تغییر محل دیوارها باشد باید این تغییرات را اعمال نمایید.

 

شروع بازی سازی خانه

 

انتخاب سبک دکوراسیون منزل

یکی از مراحل بازسازی خانه لازم است که سبک دکوراسیون داخلی را انتخاب کنید که شما عزیزان برای اعمال تغییر است و بر اساس سبک انتخابی اقدام شود. سبک های مختلفی برای دکوراسیون وجود دارد. از جمله سبک مدرن، کلاسیک، روستیک، مینیمال، سنتی، ساحلی، شرقی و .. شما با انتخاب سبک می توانید هماهنگی و هارمونی لازم را در بخش‌های مختلف منزل فراهم نماید.

رنگ امیزی در مراحل بازسازی خانه

در مراحل بازسازی خانه یکی از بخش های اصلی رنگ آمیزی سقف و کف می باشد. در ایران بیشتر رنگ های سفید و طرح ساده مورد استقبال قرار می‌گیرد. البته در سبک های جدید و مدرن معمولاً از ترکیب رنگ ها و سبک های جدید رنگ آمیزی نیز استفاده می‌شود. طوسی و قرمز آبی قهوه ای و غیره مورد استفاده قرار خواهد که انتخاب رنگ کاملاً شخصی و سلیقه ای می باشد.

انتخاب دیوارپوش و اجرای آن در مراحل بازسازی خانه

برای پوشش دیوارها گزینه های بسیاری وجود دارد مثل پنل های دکوراتیو سه بعدی، پوستر سه بعدی، سنگ دکوراتیو، شیشه تزیینی، تایل آلومینیومی و کاغذ دیواری و .. شما عزیزان با توجه به سبک خود می توانید انتخاب مناسبی را داشته باشید.

 

انتخاب دیوارپوش و اجرای آن در مراحل بازسازی خانه

 

تعمیر و اجرای کفپوش

یکی از مراحل بازسازی خانه تعمیر و اجرای کفپوش می‌باشد. این کفپوش انواع مختلفی در بازار وجود دارند. موکت، کفپوش سه بعدی، کفپوش بتنی، کفپوش اپوکسی، بامبو، پی وی سی، لمینت، پارکت چوبی، کفپوش موزاییک و سرامیک و … مواردی هستند که هر یک به طرفداران بسیاری می باشد که شما با توجه به سبک دکوراسیون خود می توانید از آن بهره مند شوید.

تغییرات اتاق خواب در مراحل بازسازی خانه

بهتر است بدانید که بازسازی اتاق خواب بستگی به سلیقه افراد استفاده کننده از آن دارد. برای اتاق خواب کودکان معمولا از رنگ های شاد در رنگ آمیزی دیوار یا کاغذ دیواری استفاده می‌شود. برای اتاق بزرگسالان نیز با توجه به سلیقه رنگ و کاغذ دیواری انتخاب خواهد شد.

 کمدهای دیواری در خانه های قدیمی با وجود بزرگ بودن طبقه‌بندی درستی ندارند. در مراحل بازسازی طبقه بندی مناسب کشو های کافی برای کمد دیواری طراحی خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که در برخی مواقع اتاق های خانه ها کمد دیواری ندارند که در مراحل بازسازی خانه کمد دیواری تعبیه خواهد شد. این کمد دیواری ها با توجه به محل قرارگیری طراحی می‌شود.

تغییرات آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه از بخش های مهم در بازسازی می باشد. آشپزخانه های امروزی به خاطر اپن بودن تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارد. آشپزخانه شامل مواردی مثل تعویض کابینت ها، رنگ آمیزی، تخریب آرک های قدیمی و رابیتس کاری ها، استفاده از کناف در سقف نوسازی، کف سازی و … می باشد.

 به طور کلی می توان گفت بازسازی آشپزخانه هزینه زیادی دارد که شما برای کمتر کردن این هزینه ها می توانید نسبت به تعمیرات آن اقدام نمائید. به عنوان مثال به جای تغییر کابینت ها می توانید طرح و نمای آن را تغییر دهید و بخش‌های داخلی را تعمیر و رنگ آمیزی کنید.

حمام و سرویس بهداشتی در بازسازی خانه

برای بازسازی سرویس بهداشتی بای نکات مهم را مد نظر قرار دهید. اگر نیاز به تغییر جای دیوار حمال روشویی و سرویس وجود دارد این تغییرات را اعمال کنید. یکی از متداول‌ترین فرآیندی که در فرآیند بازسازی حمام و دستشویی انجام می‌شود؛ عایق بندی دیوار و کف می باشد.

 همچنین تعمیر لوله کشی و تاسیسات، نقاشی دیوار، تعویض شیر آلات و … از این تغییرات معمولا هزینه بالایی را به همراه دارد. شما عزیزان برای کم کردن هزینه می توانید نسبت به بازسازی وسایلی مثل وان روشویی و بخش‌های مختلف اقدام نمایید.

 

حمام و سرویس بهداشتی در بازسازی خانه

 

بازسازی خانه در صورت نیاز به تخریب

توجه داشته باشید در برخی مواقع بازسازی خانه ها نیازمند تخریب می باشد که برخی از قسمت های خانه را تخریب کرده و قسمت دیگری را اضافه خواهند کرد. همانطور که می دانید از باز سازی برای افزایش کارایی و مقاومت ساختمان استفاده می شود. بهتر است بدانید که شما عزیزان باید سعی کنید کار بازسازی را به افراد ماهر و متخصص بسپارید که دیگر دغدغه ای بابت درست انجام شدن آن نداشته باشید.

 همانطور که ذکر شد در بازسازی امکان دارد تا قسمت هایی را حذف کرده و قسمت هایی را اضافه نمایید. برای اینکه قسمتی را اضافه کنند و افزایش مقاومت ساختمان در برابر زلزله و … از مصالح فولادی استفاده خواهد شد. امروزه با توجه به اینکه مصالح فولادی کاربرد بسیاری دارند کارخانه ها و شرکت های بسیاری تولید و عرضه می‌شود. شما عزیزان برای اینکه بتوانید این محصولات را تهیه کنید باید ابتدا سعی کنید نسبت به آن شناخت کامل را داشته باشید که بتوانید محصول باکیفیتی را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

 پیشنهاد می کنیم جهت تهیه این محصولات از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/  اقدام نمایید و این محصولات را تهیه کرده و در کاربردهای مد نظر خود بهره مند شوید. بهتر است بدانید شما عزیزان در هر جای ایران که باشید به صورت آنلاین می توانید سفارش خود را ثبت کرده و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. بهتر است بدانید که تمامی محصولات توسط برترین تولید کنندگان تولید و ساخته شده است که با اطمینان خاطر می توانید از آن بهره مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

مراحل بازسازی خانه قدیمی و المان های سبک سنتی

بازسازی خانه ویلایی جنوبی

بازسازی خانه ورامین

بازسازی خانه ۷۰ متری

بازسازی خانه ویلایی

بازسازی خانه و آپارتمان

بازسازی خانه چگونه است؟

بازسازی خانه به سبک مدرن 

بازسازی خانه قدیمی به جدید

بازسازی خانه چیست؟

https://ahanhyper.com//?p=23382

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *