امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

بازسازی خانه ۷۰ متری

بازسازی خانه ۷۰ متری در شهرهایی مثل تهران و کرج بسیار رونق دارد. طراحی داخلی خانه کوچک حتی با هزینه کم می تواند به شکلی امکان‌پذیر باشد که فضا بزرگتر و دلباز تر به نظر آید. در این مطلب قصد داریم اصول بازسازی خانه‌ ۷۰ متری را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

صول طراحی داخلی خانه ۷۰ متری

شما عزیزان با رعایت برخی نکات در طراحی دکوراسیون خانه های کوچک در هنگام بازسازی می توانید در سازه‌های موجود حداکثر استفاده را ببرید. از طرف دیگر تا حد ممکن آپارتمان را بزرگتر و دلباز تر نشان دهید. برخی از این نکات را در ادامه شرح می دهیم.

نور در فضاهای کوچک

بهتر است بدانید نور در فضاهای کوچک نقش ویژه‌ای دارد. چه بهتر است که تا جای ممکن از نور طبیعی استفاده کنید. بنابراین سعی کنید پنجره ها را با پرده های ضخیم و تیره نپوشانید. همچنین وسایل بزرگ و حجیم را جلوی پنجره ها نگذارید تا راه ورود نور محدود نشود.

 در نظر داشته باشید که شما عزیزان برای داشتن نور تهویه بسیار مناسب در منازل کوچک از نورپردازی لایه ای نیز بهره مند شوید. در طراحی و بازسازی خانه ۷۰ متری استفاده از لوستر ها نزدیک به سقف ساده و نورپردازی کمکی با ابزارهایی مثل آباژور بسیار مناسب می باشد. همچنین می توانید از نور های خطی موجود در بازار نیز استفاده نمایید.

 

اصول طراحی داخلی خانه ۷۰ متری

 

استفاده از طرح های ساده

هنگام خرید وسایل برای آپارتمان کوچک سعی کنید از طرح های ساده بهره‌مند شوید. طرح های شلوغ مثل طرح های گلدار با گل های بزرگ و برجسته یا طرح هایی که در صفحه کلاسیک استفاده می‌شوند برای فضاها و خانه ۷۰ متری چندان مناسب نیست. این طرح ها با ایجاد اغتشاش بصری، فضا را شلوغ و کوچک تر نشان خواهد داد.

رعایت تعادل در چیدمان آپارتمان های کوچک

بهتر است بدانید با رعایت اصول تعادل و تکامل در چیدمان می توانید فضا را بزرگتر نشان دهید. منظور از تعادل یعنی اگر یک طرف مقابل دو نفره قرار دارد روبروی آن دو عدد مبل یک نفره باید قرار دهید.

استفاده از مبل های پایه دار

برای بازسازی خانه ۷۰ متری بهتر است از مبلمانی استفاده کنید که از سطح زمین فاصله داشته باشد. استفاده از مبل های با پایه های باریک و بلند برای این خانه ها مناسب می باشد با این کار وسعت دید بیشتر شده بنابراین خانه بزرگتر دیده خواهد شد. علاوه بر آن برای یک خانه کوچک بهتر است که از مبلمان ال استفاده نمایید.

راهکارهای بلندتر نشان دادن سقف

توجه داشته باشید یکی از روش‌های مناسب برای بزرگتر به نظر رسیدن آپارتمان های کوچک در هنگام فرایند بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی به شیوه‌ای است که سقف خانه به بلندتر به نظر برسد. برای خانه های کوچک که از سقف کوتاه ای برخوردار هستند باید چند روش را مد نظر قرار دهید تا سقف ها بلندتر نشان داده شود. در ادامه ذکر می کنیم.

ایجاد فضاهای عمودی

سعی کنید در بازسازی خانه ۷۰ متری اشکال عمودی ایجاد کنید. این روش مناسبی برای بلندتر نشان دادن سقف می باشد می توانید از قالب‌های دیواری عمودی یا تابلو های عمودی استفاده کنید.

نورپردازی

نورپردازی دیوارها و اجرای نور تاکیدی بر روی آن ها موجب بلندتر به نظر آمدن سقف خواهد شد. برای این کار می‌توانید از نورپردازی و دیوارکوب آباژور و لوستر و … نیز بهره مند شوید.

پنجره

در صورت امکان در هنگام بازسازی خانه ۷۰ متری پنجره ای بلند از سقف تا کف را در نظر بگیرید.

ارتفاع درب ها

توجه داشته باشید شما باید سعی کنید درب پایه بلند نصب کرده و ارتفاع آن را از نزدیک به سقف تا کف باشد. البته این کار نیازمند تعویض چهارچوب می باشد که هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت.

بازسازی آشپزخانه آپارتمان ۷۰ متری

آشپزخانه نقش ویژه‌ای در زیبایی فضای آپارتمان دارد. بهتر است بدانید که در یک خانه ۷۰ متری آشپزخانه در حدود 15 تا 20 متر فضا را اشغال خواهد کرد و بسیار کوچک می باشد. باید در تغییرات خود به نحوی عمل کنید که فضا از آنچه که هست بزرگتر به نظر برسد.

 با در نظر گرفتن بودجه مورد نظر خود یکی از مراحل تغییر در کابینت ها می باشد. می توانید با تعمیر و رنگ آمیزی کابینت ها تغییر اساسی در آشپزخانه ایجاد نمایید. سعی کنید از رنگهای روشن و ساده انتخاب نمایید تا آشپزخانه بزرگ تر دیده شود.

 

بازسازی آشپزخانه آپارتمان ۷۰ متری

 

بازسازی اتاق نشیمن ۷۰ متری

برای شروع کار بازسازی اتاق نشیمن ۷۰ متری باید ابتدا به سراغ نوسازی دیوارهای فرسوده بروید. اگر دیواری خراب و نم دار باشد آن را تا لایه زیرین تراشیده و دوباره گچ کاری نمایید. اتاق نشیمن حدوداً ۳۰ متر از فضا را در یک متر را اشغال خواهد کرد.

 پس به دلیل محدود بودن فضا یکی از راهکارها در صورت امکان یکسره کردن نقشه خانه و حذف دیوارهای غیر باربر می باشد. شما می توانید دیوار اشپزخانه را حذف و سپس آن را به نشیمن نیز اتصال دهید که باعث می شود تا فضای باز سر و دلنشین ترین فراهم شود.

بازسازی سقف

بازسازی سقف یکی از مواردی می باشد که نیازمند مصالح فولادی است. برای بازسازی سقف باید گچ ها و موادی که بر روی سقف وجود دارد کنده تا به تیراهن سقف برسید که در اینجا بدون شک باید سعی کنید از مصالح با کیفیت استفاده کنید. در این صورت افزایش عمر سازه و افزایش مقاومت سازه را به همراه خواهید داشت.

توجه داشته باشید شما عزیزان می توانید این محصول را از فروشگاه مختلف تهیه نمایید و از آن بهره مند شوید. به عنوان مثال برای اینکه بازسازی سقف انجام شود باید گچ و مصالح مورد استفاده را کنده تا به تیرآهن سقف برسید. برای اینکه آن را بازسازی کنید می‌توانید چند میلگرد با کیفیت را به آن جوش دهید. در این صورت علاوه بر اینکه مقاومت سازه افزایش پیدا می کند سقف نیز بازسازی شده و نو و تمیز به نظر می‌رسد.

مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی می باشد. شما عزیزان این مصالح را با اطمینان خاطر می توانید از طریق وب سایت  https://ahanhyper.com تهیه کنید. چرا که آهن هایپر همواره در تلاش است تا محصولاتی را عرضه کند که توسط برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی ساخته شده باشند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

بازسازی خانه ۱۰۰ متری

https://ahanhyper.com//?p=22716

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *