امروز : سه‌شنبه 30 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

لرزه گیر لاستیکی

در این مقاله از سری مقالات مجموعه آهن هایپر قصد داریم لرزه گیر لاستیکی را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

لرزه گیر لاستیکی معمولا از دو فلنج و یک بدنه کروی لاستیکی تشکیل شده است. بهتر است بدانید که معمولاً از فلنج برای اتصال به این لرزه گیری استفاده خواهد شد. بدنه این نوع لرزه گیر از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به راحتی می تواند جابه جایی های که ناشی از تکان های فشرده ساز، کششی، زاویه ای پیچشی، محوری و … می باشد را جذب نماید.

 این محصول برای کاهش لرزش ها و هم‌چنین تعدیل انتقال صدا در سیستم های لوله کشی طراحی و ساخته شده است. این لرزه گیرها اتصال دهنده هایی انعطاف پذیر می باشند که معمولاً از جنس الاستومر های طبیعی یا مصنوعی، فلور پلاستیک ها و بافت پارچه ای و همچنین تقویت کننده های فلزی ساخته و تولید شده‌اند. برای جذب حرکت و تکان ها در سیستم های لوله کشی تحت فشار و همچنین یک جریان متوسط در طول خود دارد که مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ویژگی های لرزه گیر لاستیکی

بهتر است بدانید لرزه گیر لاستیکی معمولاً در حد فشار نرمال حدود ۱۶ بار و دمای نرمال مثبت ۸۰ تا منفی ۱۵ درجه سیلسیوس کار می کند. جنس استاندارد لاستیک این لرزه گیر ها از لاستیک طبیعی  EPDM، نئوپرن، NBR و PTFE ساخت و تولید می شود.

 

ویژگی های لرزه گیر لاستیکی

 

 نکته بسیار مهمی که باید مدنظر قرار دهید این است که جنس استاندارد فلنج های مورد استفاده معمولا از فولاد کربن می باشد. همچنین به شکل ورق های کربنی گالوانیزه، فولاد کربنی رنگ شده، استیل و … نیز در بازار موجود است. با توجه به کاربرد مد نظر خود می توانید نوع مناسب آن را انتخاب کرده و در کاربردهای مد نظر خود از آن بهره مند شوید.

خرید لرزه گیر لاستیکی

با توجه به اینکه در سیستم های لوله کشی و صنایع مختلف امروزه لرزه گیر لاستیکی استفاده بیشتری را می کنند. به همین خاطر فروشگاه های بسیاری وجود دارند که جهت فروش و عرضه این نوع درزگیر ها فعالیت دارند. به همین خاطر شما باید سعی کنید از فروشگاه های معتبر این محصولات را تهیه کنید تا دغدغه ای بابت کیفیت و مرغوب بودن آن نداشته باشید.

 به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از سراسر ایران می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ جهت خرید انواع لرزه گیرها از جمله خرید  لرزه گیر لاستیکی اقدام نمایید. در هر مرحله از خرید که نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشید نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان خبره این مجموعه در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

لرزه گیر مهاردار چیست ؟

لرزه گیر یا ضد ارتعاش چیست ؟

https://ahanhyper.com//?p=25685

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *