امروز : سه‌شنبه 26 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

لرزه گیر مهاردار چیست ؟

لرزه گیر مهاردار از جمله انواع لرزه گیرهایی می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار شده و کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب از سایت آهن هایپر قصد داریم به بررسی سوال لرزه گیر مهاردار چیست ؟ بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی لرزه گیر مهاردار

در پاسخ به لرزه گیر مهاردار چیست ؟ باید بگوییم که از این نوع لرزه گیر برای جلوگیری کردن از باز و بسته شدن استفاده می کنند. همچنین در نظر داشته باشید که این نوع لرزه‌گیر جهت جذب حرکت های محوری، جانبی، دورانی، پیچشی و حرکت های ترکیبی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بهتر است بدانید که از لرزه گیر مهاردار بیشتر برای سیستم های لوله کشی با فضای کم یا محدودیت های فضایی و سازهای تجهیزات با محدودیت‌های نیرو استفاده خواهد شد.

 توجه داشته باشید که در طراحی این محصول مزایا و خاص لرزه گیر بدون مهار را در نظر می گیرد. علاوه بر این می توان ذکر کرد که لرزه گیر جوشی با بهبود و افزایش کارایی باعث می‌شود تا سیستم پایپینگ بهینه شود. همچنین شایان ذکر است که لرزه گیر مهاردار باعث ایجاد خاصیت خودکار جهت تعدیل پایپینگ انجام خواهد شد. با توجه به الزامات لوله کشی و پمپ ها این لرزه گیر نیاز به فضای کمتری دارد و به همین صورت سازه های ساپورتی کاهش پیدا خواهد کرد. در نتیجه باعث می شود تا ساختار دارای مشخصات خاص و ویژه باشد که در هر کاربردی مناسب باشد.

کاربرد لرزه گیر مهاردار

با توجه به مبحث لرزه گیر مهاردار چیست؟ همانطور که در ابتدا معرفی این لرزه گیر را برای شما عزیزان بیان کردیم لازم است که با کاربردهای آن نیز اشنا شوید. از این لرزه گیر برای سازه هایی همچون پل سازی و ساختمان سازی، در ریل های راه آهن و … از این نوع لرزه گیرها استفاده خواهند کرد.

انواع لرزه گیر مهاردار

لرزه گیر مهاردار از انواع مختلفی برخوردار شده است که هر یک از انواع آن در کاربردها و موارد خاصی استفاده می شود. برخی از انواع لرزه گیر مهاردار عبارتند از:

  • لرزه گیر مهار دار فلزی
  • لرزه گیر مهاردار لاستیکی
  • لرزه گیر مهاردار فلنجی
  • لرزه گیر مهاردار یک سرگردان
  • لرزه گیر مهاردار لاستیکی فلنجی
  • لرزه گیر مهاردار فلنجی فلزی و …

خرید لرزه گیر مهاردار

امروزه با توجه به کاربرد بالای این لرزه گیر ها فروشگاه های بسیاری هستند که جهت فروش و عرضه انواع لرزه گیر ها فعالیت دارند. اما در نظر داشته باشید که پیشنهاد ما به شما عزیزان فروشگاه تخصصی اینترنتی آهن هایپر می باشد.

این مجموعه با توجه به سابقه درخشانی که دارد محصولات با کیفیت بالا و همچنین مقرون به صرفه را روانه بازار می‌کند. شما عزیزان از سراسر ایران با اطمینان خاطر می توانید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ جهت خرید انواع لرزه گیر ها از جمله خرید لرزه گیر مهاردار اقدام نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مربوط:

لرزه گیر لاستیکی

لرزه گیر یا ضد ارتعاش چیست ؟

https://ahanhyper.com//?p=25686

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *