امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

تیرآهن پیش ساخته

همانطور که می دانید تیرآهن از جمله پرکاربردترین و پر استفاده ترین مقاطع فولادی مورد استفاده در ساختمان سازی می باشد. به گونه ای که می توان گفت بدون وجود این مقطع فولادی؛ ساختمان سازی اصلا امکان پذیر نیست. در این مطلب از وبسایت آهن هایپر قصد داریم تیرآهن پیش ساخته را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی تیرآهن

همانطور که ذکر شد مهمترین و پرکاربردترین پروفیل ساختمانی؛ تیرآهن می باشد که از آهن تولید می شود. این محصول دارای سطح مقطع به شکل H  و I می باشد. اصلی ترین اجزاء ساختمان های اسکلت فلزی به شمار می رود. به گونه ای که بدون تیرآهن ساخت اسکلت فلزی امکان پذیر نیست. بهتر است بدانید که وظیفه این مقطع فولادی در ساختمان سازی تحمل و انتقال بار هایی می باشد که به ساختمان وارد خواهد شد.

تیرآهن پیش ساخته از دو بخش بال و جان تشکیل می شود. بخش میانی آن که بخش اصلی به شمار می رود جان و لبه ها و کناره های آن نیز بال می باشد.

اجزای تیرآهن پیش ساخته

 

تیرآهن پیش ساخته

همانطور که می دانید امروزه با توجه به ساخت انواع سازه های ساختمانی و صنعتی و فلزی که از ظاهر متعادل و متعارفی نسبت به سازه های گذشته برخوردار است؛ نیاز به پروفیل های مخصوص سازه ها که در حقیقت سازه های خاص ساختمانی و صنعتی می باشند احساس خواهد شد. به عنوان مثال می توان گفت که استاندارد تیرآهن ها با استاندارد اشتال مقطعی برابر است. برای ساخت سازه های غول پیکر صنعتی و … نیاز به مقاطع با ابعاد و اندازه های بسیار بالاتر از مقاطع معمولی می باشد. به همین خاطر تیرآهن ها با سایز های خیلی بالا و ابعاد و اندازه های خاص برای طراحی سازه های غول پیکر مورد استفاده قرار می گیرد.

 بهتر است بدانید تیرآهن پیش ساخته ساختمانی و صنعتی به نوعی تیرآهن می گویند که معمولا از ورق سیاه تولید و عرضه خواهد شد. معمولاً این مقاطع فولادی توسط اتصال پیچ و مهره ای در محل به یکدیگر اتصال داده شده که یکی از مزایا و ویژگی های این نوع تیرآهن ها امکان اتصال آن توسط پیچ و مهره در محل سازه خواهد بود.

مهم ترین مزایای تیرآهن پیش ساخته

همانطور که می دانید تیرآهن پیش ساخته از جمله انواع تیرآهن هایی می باشند که به صورت پیش ساخته در کارخانه ها در سایزهای متناسب با جدول اشتال تولید و آماده می باشد. معمولاً بسیاری از سازندگان تیر آهن را به صورت پیش ساخته تولید خواهند کرد و در زمان نیاز مصرف کنندگان نیازی نیست که تایم زیادی را منتظر بمانند تا این نوع تیرآهن ها تولید شوند. برخی از مزایای تیرآهن پیش ساخته عبارتند از:

  • برخورداری از قیمت مناسب
  • برخورداری از طراحی و پیاده سازی سریع
  • دارای امکان جابجایی تیر آهن
  • مسطح کردن و مقاومت در برابر زلزله
  • برخورداری از کیفیت فوق العاده
  • برخورداری از وزن مناسب با جدول اشتال
  • زمان کم برای تولید و آماده شدن
  • سرعت اجرای بالا
  • سهولت حمل و نقل و ….

 

قیمت تیرآهن پیش ساخته

قیمت تیرآهن پیش ساخته

تمامی مصرف کنندگان و خریداران در زمان تهیه هر محصولی اولین فاکتوری که به آن توجه می‌کنند؛ قیمت می باشد و همواره سعی می‌کنند تا از چند فروشگاه استعلام گرفته تا محصول مناسب و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تری را تهیه کنند. به طور کلی می‌توان گفت با توجه به نوسانات آهن آلات جهانی قیمت تیرآهن پیش ساخته نیز در حال نوسان می باشد.

 همچنین فاکتورهای دیگری همچون کارخانه سازنده، کیفیت ساخت، مواد اولیه و متریال مورد استفاده و … نیز بسیار موثر می باشد. بدون شک تیرآهن هایی که توسط برترین تولید کنندگان تولید شده اند؛ از نظر اقتصادی نیز از ارزش بیشتری برخوردار می باشد. شما عزیزان به صورت به روز می توانید قیمت انواع آهن آلات از جمله قیمت تیرآهن پیش ساخته را در وب سایت https://ahanhyper.com/  مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

خرید تیرآهن پیش ساخته

با توجه به اینکه امروزه ساخت و ساز بسیار گسترش پیدا کرده است؛ فروشگاه های بسیاری هستند که جهت فروش و عرضه انواع آهن آلات و تجهیزات ساختمانی فعالیت دارند؛ شما باید سعی کنید از فروشگاه های معتبری جهت تهیه انواع آهن آلات اقدام نمایید تا نگرانی بابت مرغوب بودن آن ها نداشته باشید. پیشنهاد ما به شما بازدید کنندگان عزیز فروشگاه تخصصی آهن هایپر می باشد. این مجموعه تمامی محصولاتی که عرضه می کند؛ توسط برترین و مطرح ترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی تولید شده اند. که در ساخت آن از مواد اولیه و متریال باکیفیت استفاده شده است.

 

خرید تیرآهن پیش ساخته

 

 شما بازدید کنندگان عزیز می توانید جهت خرید تیرآهن پیش ساخته از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. بهتر است بدانید علاوه بر انواع تیرآهن محصولات دیگری همچون انواع تیرآهن، میلگرد، انواع نبشی، ناودانی، انواع پروفیل ها و … نیز توسط این فروشگاه عرضه می شود. در هر استان ایران که باشید؛ می توانید این محصولات را با اطمینان خاطر سفارش داده و از آن بهره مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

تیرآهن برای سقف

بهترین تیرآهن ایران

https://ahanhyper.com//?p=26461

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *