امروز : چهارشنبه 24 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

گل میخ چیست؟ انواع گل میخ کدام است؟

برای تقسیم فشار فولاد در بخش های مختلف سقف که به شکل عرشه فولادی به نمایش در می آیند از گل میخ استفاده می کنند. چنانچه بخواهیم اصلی‌ترین کاربرد گل میخ را توضیح دهیم، انتقال نیروی برشی فولاد و بتن به گل میخ اختصاص دارد که در قطر و طول های گوناگون تولید می شود و ما در این مقاله قصد داریم شما را با این مقوله که گل میخ چیست؟ انواع گل میخ کدام است؟ بیشتر آشنا کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

گل میخ چیست؟

 گل میخ یک نوع اتصال از آلیاژ آهن و کربن است که برای سقف هایی که به شکل ذوزنقه ای مورد استفاده قرار می گیرند، عملیات اتصال را انجام میدهد البته در اصطلاح به آن برشگیر هم گفته می‌شود که در قطر و طول های گوناگون تولید می گردد.

 شما در بازار آهن به راحتی گل میخ را تا قطر ۲۰ میلیمتر یعنی ۲ سانتی متر می توانید خریداری کنید که البته قطر گل میخ با توجه به عناصر گوناگون مانند سقف و مشخصات ورق عرشه فولاد محاسبه می‌شود و چنانچه از مجموعه اینترنتی آهن هایپر نسبت به خرید گل میخک اقدام کنید، با توجه به راهنمایی کارشناسی این بخش می توانید خرید هوشمندانه تری را تجربه نمایید.

پس تا اینجای ماجرا متوجه شدیم که شما با توجه به نوع اتصال و شرایط و همچنین نوع سقف به دلیل این که گل میخ چیست؟ انواع گل میخ کدام است؟  قیمت متفاوتی را برای این نوع اتصالات در نظر بگیرید. معمولاً گل میخ را به ورق های فولادی جوش میدهند که اگر به نوع ورق فولادی و جنس عرشه فلزی توجه کنید متوجه می شوید که باید از یک دستگاه جوش بسیار قوی برای این اتصال استفاده کنید.

 

انواع گل میخ

 

انواع گل میخ

حال که در مورد گل میخ چیست؟ انواع گل میخ کدام است؟ با شما صحبت می کنیم بهتر است بدانید که گل میخ طرح دار، گل میخ ساده، گل میخ آنتیک و گل میخ چوبی هر کدام انواع گوناگون گل میخ را به نمایش می گذارد که مجموعه آهن هایپر با قیمت مناسب هر کدام را به فروش می رساند.

گل میخ طرح دار در اشکال مربع، دایره و دیگر اشکال هندسی تولید می شود و معمولاً اشکال هندسی جدید همیشه در بازار با طراحی نگین دار نیز به نمایش گذاشته می شود که زیبایی آن به مراتب می تواند اتصال زیبایی را در عین ایمنی بالا به نمایش بگذارد.

 اما گل میخ ساده با نداشتن هیچ گونه طرحی تنها کاربرد صنعتی خود را مشخص می‌کند و معمولاً در نواحی که اتصال دیده نمی‌شود و زیبایی آن چنان اهمیتی ندارد، در سبک های مدرن با ایمنی بالا می توان از گل میخ ساده استفاده کرد.

افرادی که می‌خواهند برای سازه های سنتی و قدیمی از یک روش اتصال عالی استفاده کنند، می توانند از یک گزینه عالی و کاربردی به عنوان گل میخ آنتیک غافل نشوند اما گل میخ درب چوبی، زیبایی محصولات چوبی را چند برابر می کند و همچنین قابلیت رنگ آمیزی دارد که جذابیت خود را بسیار بیشتر نشان می دهد.

اهمیت استفاده از گل میخ

عرشه فولادی در ساخت سقف امروزه کاربرد بسیار فراوانی دارد و به همین دلیل است که مجموعه آهن هایپر نسبت به رقبا قیمت مناسب تری را به گل میخ برای اتصال عرشه فولادی در سقف معرفی می کند. ورق های گالوانیزه به شکل ذوزنقه مورد استفاده قرار می گیرند و برجستگی های خود را با اتصال گل میخ به نمایش می گذارند.

 

اهمیت استفاده از گل میخ

 

زمانی که میله فلزی بتواند به بدنه ورق های فولادی خود جوش بخورد، صددرصد شما زیبایی و ایمنی کار را بسیار قابل قبول تر میتوانید مشاهده کنید. البته در قدیم الایام ناودانی برای تحمل عرشه فولادی یک گزینه مناسب محسوب می‌شد، اما در حال حاضر گل میخ کاربرد بسیار بیشتری دارد.

سرعت بالای نصب از جمله مزایای اصلی استفاده از گل میخ است و اینکه نیاز به آماده سازی خاصی ندارد و به دلیل از پیش ساخته بودند تنها با یک جوشکاری می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

نحوه تولید گل میخ

حال که موضوع بحث ما گل میخ چیست؟ انواع گل میخ کدام است؟ شما بهتر است با روش های تولید این محصول نیز به خوبی آشنا شوید؛ چرا که به دو روش فورج سرد و گرم تولید می شود و البته در روش فورج سرد همیشه استانداردهای فنی خاص مد نظر قرار می‌گیرد و روش فورج گرم به دلیل، نداشتن ویژگی مکانیکی و مقاومت جوش پذیری نامناسب و غیر همگن بودن و کیفیت نادرست آن چنان که باید و شاید از لحاظ فنی مورد تاییدو استاندارد قرار نمی گیرد.

خرید انواع گل میخ

آهن هایپر یک مجموعه بسیار معتبر و البته باسابقه است که در حال حاضر توانسته با مقرون به صرفه ترین قیمت های پیشنهادی حرف های زیادی در صنایع مختلف برای گفتن داشته باشد. نسبت به رقبا این مجموعه همیشه با کیفیت ترین ها را ارائه می دهد.

انواع مختلف تیراهن، میلگرد، نبشی و ناودانی، انواع لوله و… نیز در کنار گل میخ به فروش می رسد. با توجه به پیش فاکتور آنلاین شما می توانید از قیمت روز هرکدام از مصالح اطلاعات دقیق و کافی را به دست آورید. توصیه ما این است که از این مجموعه https://ahanhyper.com/ به خرید انواع گل میخ بپردازید.

همچنین بهتر است بدانید شما خریداران عزیز در هر مرحله که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید. در نظر داشته باشید که شما عزیزان از هر شهر کشور می توانید جهت تهیه این محصولات اقدام نمائید.

 

خرید انواع گل میخ

 

سخن پایانی

گل میخ چیست؟ انواع گل میخ کدام است؟ ما به این سؤالات در این مقاله پاسخ دادیم. شما می توانید در کمتر از چند دقیقه نسبت به خرید انواع گل میخ در کنار دیگر مصالح ساختمانی از مجموعه آهن هایپر اقدام نمایید. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می توان از مزایای خرید اینترنتی با توجه به تعداد مجموعه های بالای رقبا استفاده کرد. خرید بدون واسطه همیشه بهترین و قابل توجه ترین خرید به شمار می آید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

شبکه بارنده خودکار در ساختمان چیست؟

روش مقاوم سازی و تقویت ساختمان فولادی و بتنی

https://ahanhyper.com//?p=25115

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *