امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

پروفیل مکزیکی چیست؟ + خرید، فروش و قیمت محصول

همانطور که میدانید، یکی از انواع پروفیل هایی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد پروفیل مکزیکی است. در این بخش می خواهیم شما را به طور کامل با این پروفیل ها آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. این پروفیل ها در واقع دارای مقاطعی به شکل های مختلف هستند و در گروه پروفیل های چهارچوب قرار دارند.

خوب است بدانید که این نوع پروفیل ها معمولا برای ساخت چهارچوب های درب های فلزی مورد استفاده هستند. همچنین برای درب های چوبی ام دی اف و اچ دی اف هم از آن ها استفاده می شود.

این نوع چهارچوب که به چهارچوب قاشقی هم معروف است معمولا در سایزهای مختلف تولید می شود که در قسمت های خمکاری ورق از آنها استفاده می شود. این نوع چهارچوب معمولا در دو نوع بیرون و درون مورد استفاده است. در صورتی که پروفیل مکزیکی توسط کارخانه تولید شود ممکن است که در دو سایز 3.5 و همچنین 4 ارائه شود. از این نوع چهارچوب ها معمولا در صنایع ساخت و ساز و همچنین برای درب های ضد سرقت استفاده می شود. در بخش بعدی در مورد مشخصات این نوع پروفیل ها برای شما بیشتر خواهیم گفت پس با ما همراه باشید.

شما می توانید برای داشتن انواع پروفیل مکزیکی، آن ها را به صورت سفارشی هم خریداری کنید. همچنین در قسمت های خمکاری ورق هم می توانید از این نوع پروفیل ها استفاده کنید. در صورتی که چهارچوب هایی که برای انواع درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرند دارای همان سایز هایی هستند که گفته شد، اما شما می توانید به صورت سفارشی آنها را سفارش دهید و سایز مورد نظر خود را دریافت کنید.

معمولا گفته می شود که طول 6.60 برای پروفیل مکزیکی که در فرانسه تولید می شود است. وزن هر شاخه ممکن است که از مقداری که گفته شد از 24 تا 29 کیلوگرم متغیر باشد و این تماما بستگی به استفاده شما خواهد داشت.

پروفیل مکزیکی چیست؟

مشخصات پروفیل مکزیکی

این نوع پروفیل ها معمولا دارای مشخصات بسیاری هستند که از جمله آنها می توان به طول آن ها اشاره کرد. طول هر یک از آنها معمولا در حدود 6.60 سانتی متر است که این مقدار کمتر هم می تواند باشد. وزن هر شاخه اما به نسبت ضخامت متفاوت خواهد بود. این وزن می تواند برای یک چهارچوب که از این نوع پروفیل ساخته شده است در حدود 33 کیلوگرم باشد.

خرید و فروش پروفیل مکزیکی

آنچه که باید بدانید این است که این سازه به دلیل ویژگی هایی که دارد در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شرکت های مختلفی تولید کننده این نوع پروفیل هستند که قیمت آن ها را مشخص می کنند. آنچه که باید به آن دقت کنید این است که این پروفیل ها دارای قیمت های مختلفی هستند که مانند سایر محصولات و سازه ها ممکن است که به کیفیت کارخانه سازنده و همچنین نوع آن ها بستگی داشته باشد.

البته نکته دیگری که اینجا حائز اهمیت است این است که این نوع پروفیل ها با توجه به قیمت ارز هم تغییر قیمت می دهند و با توجه به اینکه قیمت ارز دچار نوسانات بسیاری است از این رو می توان گفت که قیمت پروفیل ها نیز در حال تغییر است. افزایش قیمت دلار در واقع باعث می شود که محصولاتی که وارد می شوند آنچنان ارزش خرید نداشته باشند چرا که دارای قیمت های نجومی هستند.

البته شرکت هایی که در ایران فعالیت می کنند در تلاش هستند تا قیمت اینگونه سازه ها را کنترل کنند و با داشتن مواد اولیه مناسب، پروفیل هایی خوب به شما خواهند داد که می توانید به آسانی از آن ها استفاده کنید و البته که قیمت آن ها به اندازه نمونه های خارجی نیز نخواهد بود.

قیمت روز برای پروفیل مکزیکی

قیمت پروفیل مکزیکی در عین اینکه به کشور مورد نظر بستگی دارد اما می تواند تحت تاثیر عوامل دیگری مانند ابعاد و همچنین کیفیت محصول نهایی قرار بگیرد.

همان طور که گفته شد شرکت های بسیاری در این زمینه در تلاش هستند تا این محصولات را با کیفیت عالی بسازند و یکی از این شرکت ها، شرکت ماست که به شما اجازه میدهد با قیمت مناسب پروفیل مکزیکی تهیه کنید. اگر شما هم علاقه مند به خرید پروفیل مکزیکی برای کار خود هستید باید بدانید که می توانید این پروفیل ها را از شرکت های معتبر خریداری کنید

البته دقت داشته باشید که جنس مورد نظر را از همه لحاظ بررسی کرده و سپس آن را خریداری کنید. پیشنهاد ما ب شما این است که پیش از خرید، مکان مورد نظر خود را بررسی کرده و قصد خرید خود را نیز با یک متخصص در میان بگذارید. افرادی که به عنوان افراد متخصص در زمینه فروش این نوع پروفیل ها فعالیت می کنند به شما اجازه خواهند داد که بهترین انتخاب را داشته باشید و بتوانید آن ها را به آسانی خریداری کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

عوامل موثر در قیمت پروفیل کدام است ؟

پروفیل چیست؟ با فرایند تولید پروفیل آشنا شوید

https://ahanhyper.com//?p=9870

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *