امروز : شنبه 16 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه

یکی از سوالات بسیار مهم در هر ساخت و سازی مقدار مصالح می باشد. میلگرد به عنوان یکی از اصلی ترین مصالح موجود در ساختمان ها شناخته می شود. می توان به حالت های مختلف این محصولات را مورد استفاده قرار داد. باید در نظر داشت که ساختمان های مختلف برای ساخت، نیاز به میزان متفاوتی از میلگرد دارند. یکی از ساختمان های بسیار متداول در شهر های مختلف ساختمان های 5 طبقه می باشند. میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه را می توان به شکل های بسیار متنوعی مورد بررسی قرار داد. برای اینکه کیفیت های مطلوب را در این محصولات در اختیار داشته باشید باید از بهترین برند ها استفاده کنید.

استانداردهای موجود در این محصولات به شکل های مختلف بیان شده و می توانید با توجه به آن ها خرید های بسیار خوبی را انجام دهید. باید در هنگام خرید میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه به نکات و شاخص های بسیار زیادی توجه داشته باشید. بر خلاف باور بسیاری از افراد خرید میلگرد بسیار سخت و دشوار می باشد زیرا استحکام ساختمان شما به این محصولات بسیار وابسته می باشد.

برای ساختمان 5 طبقه از سایز های 8 تا 24 میلگرد را می توان مورد استفاده قرار داد. برای هر طبقه و هر قسمت باید با توجه به پلان های طراحی شده، میلگرد ها را تهیه کرد. کارخانه های بسیار زیادی در ایران وجود دارند که می توان میلگرد را از آن ها خریداری کرد.

 

میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه

 

میلگرد ظفر بناب، میلگرد تیکمه داش میلگرد راد همدان و … به عنوان محصولات بسیار استاندارد در ایران برای ساخت و ساز شناخته می شوند. برای ساختمان های 5 طبقه باید میلگرد ها علاوه بر مقاومت بالا، از خود انعطاف بسیار خوبی را نیز به نمایش بگذارند. کیفیت بالا در میلگرد باعث می شود تا راحت تر و سریع تر عملیات های خم و برش را انجام داد.

میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه

میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه را می توان در قسمت های مختلف مورد بررسی قرار داد. از فونداسیون کف تا سقف طبقه پنجم شما باید در هر قسمت از میلگرد های مناسب استفاده کنید. استفاده از میلگرد های مناسب به برخی از شاخص ها نیز وابسته می باشد. یکی از مهم ترین شاخص ها در انتخاب این میلگرد ها مربوط به متراژ زمین می باشد. متراژ کلی و متراژ هر واحد در ساختمان 5 طبقه در انتخاب نوع و سایز میلگرد ها بسیار موثر می باشد.

باید به گونه ای میلگرد ها را انتخاب کنید که علاوه بر ایجاد وزن مناسب در سازه، مقاومت خوبی نیز ایجاد شود. بالا رفتن مقاومت کششی و فشاری در بتن های به کار رفته در این محصولات به گونه ای می باشد که شما می توانید ساختمان های ضد زلزله بسیار با کیفیتی را بسازید. شما در هر طبقه، ستون و سقف را باید ایجاد کنید. معمولا ستون ها را در هر طبقه به شیوه ای متفاوت آرموتور بندی می کنند.

در طبقه اول سایز میلگرد های ستون بالاتر بوده و تعداد آن ها نیز بیشتر می باشد. می توان در طبقات بعدی در ستون ها تغییراتی را مشاهده نمود. در فونداسیون ساختمان 5 طبقه با توجه به نوع فونداسیون باید از میلگرد های مختلف استفاده کرد.

به عنوان مثال در فونداسیون های سراسری، اغلب از میلگرد های سایز پایین با تعداد بالا استفاده می کنند. این کار می تواند برای شما کیفیت های قابل قبولی را به وجود بیاورد. به هیچ عنوان مهم نمی باشد که سازه شما در چه ابعادی قرار دارد زیرا باید از قبل برآورد های لازم را انجام داده و از این برآورد ها استفاده نمود. برای ساختمان های 5 طبقه در ستون های طبقه اول تقریبا 16 تا 24 عدد میلگرد را می توان به کار برد.

میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه

 

خرید میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه

برای خرید میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه شما می توانید به روش های مختلف عمل کنید. خرید به صورت مرحله ای می تواند بهترین حالت برای شما باشد که از آن به خوبی استفاده کنید. اگر بودجه مورد نیاز برای خرید یکجا را در اختیار دارید بهترین کار خرید به صورت کلی می باشد. باید توجه داشته باشید که حجم بالای این میلگرد ها برای شما ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد. در خرید این محصولات به صورت یکجا فوایدی نیز وجود دارد. میلگرد از آن دست محصولاتی می باشد که به صورت روزانه قیمت آن تغییر می کند.

برای اینکه به راحتی و در زمانی اندک خرید خود را انجام دهید باید از مجموعه های معتبر کمک بگیرید. یکی از مجموعه های بسیار قوی در این زمینه آهن هایپر می باشد. این شرکت با داشتن سابقه بسیار عالی در حوزه آهن آلات می تواند بهترین و استاندارد ترین محصولات را به شما ارائه کند. برای اینکه مقدار میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه را بدانید بهتر است که با متخصصین فروش در مجموعه آهن هایپر در ارتباط باشید. این مجموعه بسیار قوی در زمینه های مختلف می تواند در طول ساخت و ساز به شما کمک کند.

خرید میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه

 

دیگر محصولات آهن هایپر را بشناسید

آهن هایپر با داشتن سابقه بسیار عالی می تواند برای شما کیفیت های بسیار بالایی را به وجود بیاورد. از دیگر محصولات ارائه شده در آهن هایپر می توان به ورق استیل، ورق قطعات، ورق سیاه، تیرآهن نرمال و ورق گالوانیزه، انواع نبشی، تیرآهن نرمال، هاش و … اشاره نمود. در مورد قیمت این محصولات نیز می توانید به صورت روزانه و دقیق قیمت ها را دریافت کنید. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به ارائه قیمت ورق گالوانیزه اشاره کرد. این مجموعه در تمامی شاخص ها می تواند به شما کمک کند تا بهترین محصولات را برای کاربرد های خود خریداری کنید.

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توان بیان داشت که میلگرد مورد نیاز برای ساختمان 5 طبقه را به شکل های مختلف می توان شناسایی کرده و خرید خود را انجام داد. تهیه مصالح در هر ساختمان به عنوان مهم ترین اقدام معرفی می شود. در میان تمام مصالح موجود این میلگرد است که باعث پیشرفت کار شما خواهد شد. در یک ساختمان 5 طبقه، بیشترین مصالح استفاده شده در سفت کاری مربوط به آهن آلات مختلف و از جمله میلگرد می باشد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

میلگرد مورد نیاز برای ساختمان یک، دو و سه طبقه

https://ahanhyper.com//?p=36012

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *