امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

مشارکت در ساخت تهران

 بهتر است بدانید مفهوم مشارکت در ساخت تهران یا هر جای دیگر همانطور که پیداست زمانی که دو طرف یعنی مالک زمین و سازنده در قوانین را با یکدیگر قرار می بندد در واقع در پروژه مشارکت در ساخت شرکت کرده اند. در این مطلب از وب سایت اهن هایپر قصد داریم مشارکت در ساخت تهران را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

همانطور که ذکر شد مشارکت در ساخت تهران و به طور کلی مشارکت در ساخت بین دو نفر یکی از آن ها دارای زمین و خانه کلنگی است و شخص دیگری که دارای سرمایه کافی برای ساخت می باشد. ساختمان ساخته شده طبق توافق مطرح شده در ابتدا بنا بین آن ها تقسیم خواهد شد.

 مزایای مشارکت در ساخت تهران

بهتر است بدانید با توجه به وضعیت اقتصادی در چند سال اخیر بسیاری از مردم در حال حاضر سرمایه کافی برای ساخت یا نوسازی بناهای خود را ندارند. این موضوع در کلان شهرها مثل تهران بسیار پررنگ تر می باشد. شهر تهران بزرگ با بیش ترین و سنگین ترین مخارج و مشکلات اقتصادی روبه رو است. در سال‌های اخیر بسیاری از فعالان حوزه ساخت و ساز به مشارکت در ساخت تهران روی آورده اند.

 

 مزایای مشارکت در ساخت تهران

 

سود دو طرفه

 هماانطور که می‌دانید مشارکت در ساخت تهران؛ بازی برد-برد محسوب خواهد شد. مالکین زمین بدون اینکه هزینه پرداخت کنند ساختمان نوساز تحویل گرفته و سازنده صاحب ملک می شود.

 نوسازی بنا

 با توجه به اینکه این روش کمترین هزینه را برای دو طرف به همراه دارد بهترین روش برای ساخت و ساز است. توجه داشته باشید بسیاری از ساختمان های قدیمی یا کلنگی در تهران هستند که تبدیل به ساختمان هایی با استاندارد های تازه شده و شما بنا ای نو و مدرن تحویل خواهید گرفت.

رعایت اصول مهندسی

همانطور که ذکر شد نوسازی یا ساخت بنای جدید با روش های مدرن و استاندارد باعث ارتقاء کیفیت ساخت و ساز در کشور می باشد.

طراحی های جذاب و مدرن

همانطور که علم طراحی ساختمان بسیار پیشرفت کرده است می‌توان با استفاده از متد مشارکت در ساخت تهران طراحی های مدرن و جذابی را مشاهده نمایید.

فضای مسکونی بیشتر

همانطور که می دانید که به دلایل بسیار متعددی بسیاری از خانواده ها و جوان ها تصمیم مهاجرت به تهران می گیرند که باعث افزایش جمعیت در این شهر شده اند. مشارکت در ساخت تهران باعث می‌شود فضای مسکونی تعدادشان بیشتر شده چرا که بسیاری از ساختمان های جدید دارای طبقات بسیاری می باشد.

 

مزایای  مزایای مشارکت در ساخت تهران

 

مشکلات مشارکت ساخت در تهران 

بهتر است بدانید مشکلات ساخت زمین در تهران پیدا کردن سرمایه گذار می باشد. صلاحیت کافی کارشناس کار ساده ای نیست در برخی مناطق تهران صاحبان سرمایه با معضل کمبود زمین مواجه هستند. باید با توجه به میزان سرمایه و و بودجه به دنبال زمین و ملک مورد نظر برخی انتقاد دیگر مثل منطقه ۱۲ ساخت مراکزی مثل سرمایه گذاری در آن به شدت افزایش پیدا کرده است. به همین خاطر ارزیابی و شناسایی بهترین زمین ها در این مناطق چالشی بزرگ می باشد.

 بهتر است بدانید که در مشارکت در ساخت تهران هر یک از طرفین قرارداد بر اساس میزان آورده خود از نتیجه کلی سهمی برمیدارد. تصور کنید که ارزش زمین از سرمایه آورده شده از طرف سازنده ۱۰ درصد بیشتر است به این ترتیب مالک از ساختمان نهایی وجود ۱۰ درصد بیشتر از سهم خواهد بود. توجه داشته باشید که برای ارزش گذاری آورده مالک ابتدا ارزش هر متر از ملک در منطقه معین خواهد شد و بر اساس آن میزان آورده مالک مشخص خواهد شد.

تهیه مصالح فولادی مورد نیاز برای ساخت در تهران

برای مشارکت در ساخت تهران قراردادی نوشته می شود. در این قرارداد قوانین و وظایف مالک و مجری طرح را ذکر می کنند. یکی از بندهای این قرارداد تهیه مصالح فولادی درجه کیفیت آن می باشد. مجریان طرح و پیمانکاران وظیفه دارند تا برای تهیه مصالح فولادی مورد نیاز برای ساخت اقدام کنند. تمامی محصولاتی که این افراد باید تهیه کنند باید به گونه‌ای باشد که کیفیت بالا بوده و درجه یک باشد.

 اما بهتر است بدانید در صورتی که شما نتوانید پیمانکار و مجری طرح ماهری انتخاب کنید امکان دارد برای شما دردسر های بسیاری به همراه داشته باشد. یکی از دردسر ها این است که برخی از پیمانکاران برای اینکه کمتر هزینه کنند سعی می‌کنند از مصالح بی کیفیت استفاده کنند که در این صورت استحکام و ایمنی ساختمان با مشکل روبرو خواهد شد.

 

مشکلات مشارکت ساخت در تهران 

 

 اما در صورتی که شما بتوانید پیمانکار و حرفه انتخاب کنید بدون شک این افراد که حرفه خود را زیر سوال نمی برند. بلکه سعی می کنند تا از مصالح فولادی با کیفیتی برای ساخت و ساز استفاده کند. برخی از محصولاتی که برای ساخت و ساز استفاده می شود. می توان به میلگرد، تیر آهن و ورق های گالوانیزه، رنگی و … اشاره کرد.

همچنین بهتر است بدانید که در ساختمان سازی انواع سپری و نبشی، انواع پروفیل و .. نیز استفاده می شود. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که میلگردها معمولاً در سایزهای مختلف از ۸ تا سایز ۳۰ وجود دارند که هر یک از سایز های آن در کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است بدانید که این قطعات ایمنی و استحکام سازه را برعهده دارند و در صورتی که این محصولات وجود نداشته باشد ساخت و ساز منحل خواهد شد که در ادامه بطور تخصصی تر به معرفی این مصالح می پردازیم:

 مصالح مورد نیاز برای ساخت و ساز

با توجه به افزایش جمعیت در تهران مشارکت در ساخت و ساز تهران نیز بسیار بیشتر دیده می شود. ساختمان سازی نیازمند مصالح ساختمانی بیشتری می باشد. برخی از این مصالح به شرح زیر است:

تیرآهن

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت و ساز تهران باید ذکر کنیم که برای ساخت ساختمان مصالح بسیاری لازم است. از جمله تیرآهن که این نوع مصالح معمولا در سایز های مختلفی وجود دارد و از بهترین و با کیفیت ترین متریال به شمار می رود که برای مقاوم سازی و استحکام پروژه ساختمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بهتر است بدانید که با توجه به نحوه کاربرد و نوع نیاز معمولاً در اندازه های مختلفی تولید و روانه بازار می شود.

تیر اهن ها معمولا در سایز های تیراهن 12 الی تیراهن 30 وجود دارند. تیر اهن سایز 12 و تیراهن سایز 14 و 16 و 18 بیشترین کاربرد را در ساخت و ساز دارند. بهتر است بدانید خرید تیرآهن برای سازه ها و بنا های فلزی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین قابلیت استفاده از این محصولات به عنوان تیر یا ستون در سازه ها نیز امکان پذیر است. جهت پوشش ها و .. از کاربردهای می باشد که تیرآهن در آن به وفور استفاده خواهد شد.

میلگرد

میلگرد همان طور که می دانید پرکاربرد ترین و پراستفاده ترین مقاطع فولادی می‌باشد که استفاده می‌شود. این محصول به نام آرماتور نیز شناخته می شود. این محصول نیز مثل تیراهن برای مقاوم سازی و استحکام ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اما بهتر است بدانید که مهم ترین کاربرد میلگرد ها استفاده در بتن می باشد. چراکه بتن دارای مقاومت کششی پایین بوده و برای جبران آن از میلگرد استفاده می شود.

 در صورتی که بتن ها بدون میلگرد به کار برده شود ساختمان سریعتر دچار خرابی شده و میریزد. میلگرد های سایز ۱۲و ۱۴و ۱۵ و ۱۸ پر کاربرد ترین و پراستفاده ترین ابعاد میلگرد به شمار می رود. اگر قصد دارید جهت مشارکت در ساخت و ساز تهران برای تهیه انواع مصالح مورد نیاز اقدام کنید به شما پیشنهاد می کن م این محصولات را از فروشگاه تخصصی اهن هایپر تهیه نمایید.

 

قیمت میلگرد

 

نبشی

از دیگر مصالح فولادی که شما برای مشارکت در ساخت و ساز تهران به آن نیاز پیدا خواهید کرد؛ نبشی می باشد. عموما جنس نبشی ها از فلز می باشد. توجه داشته باشید که نبشی و ناودانی از قطعاتی است که به صورت ترکیبی و منفرد در ساخت و ساز استفاده می‌کنند. این محصولات به صورت نورد شده و پرسی همچنین ساده و مشبک موجود است.

 بهتر است بدانید که از انواع ناودانی های سبک و سنگین در صنایع ساختمانی به وقوع استفاده خواهد شد. در  اندازه های متغیر موجود است. ناودانی ها بیشتر در چهارچوب ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته بهتر است بدانید برخی از ناودانی ها از جنس آلومینیوم می باشند که کاربرد های جهانی داشته و در سازه هایی که نیاز به استقامت بالا دارند از آن بیشتر استفاده خواهد شد.

از دیگر مصالح مورد نیاز برای ساخت و ساز می توان به ورق st37 و ورق st52 و همچنین ورق گالوانیزه و رنگی و انواع سپری اشاره کرد. امروزه با توجه به اینکه ساخت و ساز افزایش پیدا کرده است مشاهده خواهید کرد که مشارکت در ساخت و ساز تهران نیز بیشتر شده است. به همین خاطر بسیاری از تولید کنندگان جهت تولید مصالح فولادی اقدام کرده‌اند که شما باید در هنگام تهیه و سفارش سعی کنید دقت خود را به کار برده و محصولات باکیفیتی را انتخاب کنید.

شما بازدید کنندگان گرامی و پیمانکاران عزیز اگر قصد دارید جهت مشارکت در ساخت تهران اقدام کنید. به شما پیشنهاد می کنیم محصولات فولادی مورد نیاز برای ساخت و ساز را از فروشگاه آهن هایپر https://ahanhyper.com/ تهیه نمایید. مجموعه آهن هایپر با ارائه محصولات با کیفیت و همچنین با راه اندازی وب سایت https://ahanhyper.com/ به صورت مستقیم این محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 شما عزیزان با اطمینان خاطر و بدون کوچکترین دغدغه ای می توانید آن را تهیه کرده و از آن برخوردار شوید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که در صورتی که شما نیاز به اطلاعات بیشتر برای این محصولات داشته باشید می توانید با کارشناسان آهن هایپر در تماس بوده و به صورت رایگان مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

مشارکت در ساخت با پول کم

حداقل سرمایه برای مشارکت در ساخت

https://ahanhyper.com//?p=23810

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *