امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

مشارکت در ساخت با پول کم

ساخت خانه با بودجه کم و محدود از مشکلات افرادی که ساخت خانه را راهی بهتر و ارزانتر برای خانه دار شدن و با سرمایه گذاری می داند. توجه داشته باشید که فعالان صنعت ساخت و ساز با روش ساخت خانه با پول کم آشنایی کامل دارند که برای به دست آوردن سود بیش‌تر از این روش ها استفاده خواهند کرد. در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم نکاتی را برای مشارکت در ساخت با پول کم بیان کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت با پول کم به این صورت است که اگر شما خانه قدیمی دارید که قصد دارید آن را بازسازی نمایید و تعداد طبقات آن را افزایش دهید بهترین گزینه محسوب می شود.

توجه داشته باشید که بهترین روش زمین و ارزش آن از یک شخص هزینه ساخت و تخصص توسط فردی دیگر تامین خواهد شد. در نهایت نیز واحدهای ساخته شده با توجه به توافق طرفین به این هر دو طرف معامله تقسیم‌بندی خواهد شد.

 

مشارکت در ساخت

 

 اگر شما زمین یا خانه قدیمی نیز در اختیار ندارید باز هم مشارکت در ساخت با پول کم گزینه بسیار مناسبی می باشد. با چند نفر از بستگان و دوستانی که قصد ساخت یا خرید خانه دارند را می توانید شریک شده و زمین مناسب را برای ساخت خانه تهیه نمایید. پس از توافقات اولیه کار را شروع کنید. این روش برای اعضای خانواده مناسب است که راهی بسیار مطمئن و کم هزینه برای ساخت خانه با بودجه کم به شمار می رود.

طراحی ساده ساختمان

بهتر است بدانید که یکی از مهم ترین و ساده ترین راه ها برای کاهش هزینه های مشارکت در ساخت با پول کم مربوط به طراحی معماری سازه و خانه می باشد.

طراحی و نقشه خانه با کشیدن چند خط و چینش اتاق ها تا چند طرح سه بعدی خوشگل خلاصه نمی‌شود؛ سبک ساختمان را نیز شامل خواهد شد. سبک  ساختمان شامل در نظر گرفتن تمامی جنبه های طراحی خانه می باشد که معمولاً از هزینه های ناخواسته و پیش‌بینی نشده در هنگام ساخت اجتناب خواهد شد.

 در نهایت باعث می‌شود هزینه تمام پروژه کمتر شود. رسیدن به این هدف شما باید سعی کنید یک معمار با تجربه و حرفه‌ای را پیدا کنید که هزینه طراحی و پلان  توسط معمار تنها بخش کوچکی از هزینه ساخت خانه را مشاهده شامل می‌شود. اما در صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه ساخت را به همراه خواهد داشت.

 

طراحی ساده ساختمان

 

استفاده از سازه های سبک

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت با پول کم باید ذکر  کنیم که یکی از راه های به صرفه برای ساخت ساختمان استفاده از سازه های سبک یا روش LSF می باشد. این نوع سیستم فولادی با فناوری جدید می باشد. در این روش از ورق های فولادی گالوانیزه با ضخامت کم استفاده می شود که زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که شما بخواهید هزینه‌های ساختمان را کاهش دهید و ساختمان مستحکمی نیز داشته باشد.

 بهتر است بدانید که برای ساخت سازه های lsf معمولاً از قاب های فولادی سبک بهره‌مند شوند. توسط فرایند سرد تولید می شود بدون اینکه کوچکترین حرارتی وارد شود. برای ساخت مدرسه، ویلا، خانه، آپارتمان و … می توان از این سازها استفاده کرد. در نظر داشته باشید که این ورق ها را باید توسط آلیاژ زینک پوشش‌دهی کرد که به این کار معمولا گالوانیزه گفته می‌شود.

 برای جلوگیری از زنگ زدگی و فرسایش و همچنین افزایش مقاومت در برابر گرما برای پوشش ورق باید از این فرآیند استفاده می‌کنند که باعث می‌شود تا مقاومت ان بالا برود. علاوه بر این مزایا این ساختمان دارای مزایای بسیاری دیگر نیز به همراه دارد که می‌توان به مقرون به صرفه بودن، قابلیت بازیافت، سرعت بالای اجرا، وزن بسیار سبک، انعطاف‌پذیری و … اشاره کرد که باعث شده است تا برای مشارکت در ساخت با پول کم از این روش استفاده شود.

 

مشارکت در ساخت با هزینه کم

 

استفاده از متریال ساختمانی با کیفیت کم

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت با پول کم باید ذکر کنیم که در این کار می‌توانید متریال های با کم و کیفیت کمیت استفاده کرد. توجه داشته باشید که مواد و مصالح ساختمانی از نظر کیفیت در درجه بندی های مختلفی وجود دارد. برای کاهش هزینه ها می توانید از مصالح درجه پایین بهره مند شوید که همان کارکرد متریال درجه بالا را به همراه دارد.

 البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد شما سرمایه‌گذاری در این واحدها می باشد سود فروش واحدهای که متریال درجه یک به کار برده شده است بیشتر از واحدهای است که با متریال درجه پایین ساخته می‌شود. بهتر است بدانید که امنیت سازه ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که باید به آن توجه نمایید.

مشارکت در خرید مصالح ساختمانی

با توجه به مبحث مشارکت در ساخت با پول کم باید ذکر کنیم که پس از هزینه زمین، هزینه مواد و متریال ساختمانی بیشترین هزینه بر دوش مالکان خواهد بود. برای کاهش آن می توان مواد مورد نیاز خود را از صورت مستقیم از کارخانه ها خریداری کنید. برای خرید میلگرد، سیمان، آجر و … به کارخانه‌های تولیدکننده آن ها بروید و مواد مورد نیاز خود را از منبع آن تهیه و خریداری کنید. به این صورت پولی بابت دست به دست شدن کالا به دلالان پرداخت نخواهید کرد.

 

مشارکت در خرید مصالح ساختمانی

 

معرفی فروشگاه اهن هایپر

توجه داشته باشید که برای ساخت و ساز بیشترین مصالح مورد نیاز محصولات فولادی و آهن آلات می باشد. برخی از این محصولات عبارتند از: انواع میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی، پروفیل های ساختمانی و … که کیفیت این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شما باید همواره سعی کنید تا از فروشگاه های معتبر و شناخته شده تهیه نمایید تا دیگر نگرانی و استرسی بابت کیفیت آن ها نداشته باشید.

 برخی از فروشگاه ها برای اندکی سود بیشتر سعی می کنند تا محصولات بی‌کیفیت روانه ی بازار کنند. شما باید سعی کنید در هنگام تهیه محصولات نهایت دقت خود را به کار ببرید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه تخصصی آهن هایپر می باشد. این  فروشگاه محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کند که توسط برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی تولید و عرضه شده‌اند که بدون واسطه در اختیار شما می دهند.

 شما دیگر دغدغه بابت کیفیت و مرغوب بودن این محصولات نداشته باشید و سازه ایمن و مستحکم را بسازید. شما عزیزان در هر جای ایران که باشید می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ جهت سفارش و خرید این محصولات اقدام نمایید. البته در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشته باشید می توانید از راهنمایی های لازم و مشاوره های لازم به صورت کاملاً رایگان توسط کارشناسان آهن هایپر بهره مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

مشارکت در ساخت و ساز تبریز

مشارکت در ساخت مسجد

مشارکت در ساخت تهران

مشارکت در ساخت ویلا

https://ahanhyper.com//?p=25150

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *