امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

مشارکت در ساخت اصفهان

گاهی اوقات صاحب یک خانه قدیمی یا زمین تصمیم خواهد گرفت تا با سازندگان املاک توافق کرده و ملک خود را در اختیار آن ها قرار دهند. از سوی دیگر سازندگان املاک هزینه ساخت ملک را بر عهده قرار خواهند گرفت به این کار مشارکت در ساخت می گویند که زمین از یکی و سرمایه از یکی دیگر می باشد. در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم مشارکت در ساخت اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این نوع مشارکت ها با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید که مشارکت در ساخت اصفهان  یک نوع توافق دو طرفه می باشد که هر یک وظایف و تعهداتی برعهده دارد. باید برای مشارکت قراردادی را تنظیم نمائید که نکاتی را در ان در آورد و باید به ان نکاتی توجه کنید. مطمئن شوید شخصی که ملک را اورده صاحب ملک بوده و یا اجازه این کار را داشته باشد و دارای سند رسمی باشد. آورده طرفین به طور کامل در قرارداد ذکر شده و همچنین مدت زمان کار را باید مشخص کرد.

عوامل موفقیت یک پروژه مشارکت در ساخت اصفهان

اقتصادی

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت اصفهان باید ذکر کنیم که این مشارکت موفقیت‌هایی را برای دو طرفه به همراه دارد که یکی از آن جنبه اقتصادی می باشد. این جنبه همان سودآوری مشارکت در ساخت است که باید قبل از پروژه تحقیقات و آینده‌نگری لازم را در بازار مسکن و ملک از صورت بگیرد.

 

عوامل موفقیت یک پروژه مشارکت در ساخت اصفهان

 

با توجه به شرایط عمومی و کلیه بازار مسکن و شرایط خاص ساختمان موضوع شرکت در بازار اقتصادی مشارکت در ساخت را تا حدودی مشخص خواهد کرد. شما با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید سرمایه‌گذاری عالی داشته باشید. اما بهتر است بدانید که برای این که جنبه اقتصادی به نفع شما انجام شود باید پیمانکاران از مصالحه با کیفیت استفاده کنند. نه اینکه سعی کنند از مصالح کیفیت استفاده کرده تا کمتر هزینه پرداخت کنند که این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مهندسی

مهندسی مشارکت در ساخت ناظر به نقشه ساختمان و کیفیت مصالح ساختمان و کیفیت ساخت است. در واقع می توان گفت موفقیت پروژه به لحاظ فنی و مهندسی به تعامل نقشه مصالح و ساخت بنا بستگی دارد. بهتر است بدانید که کاربرد بهترین مصالح در یک نقشه ناقص و یا داشتن بهترین نقشه با مصالح ساختمانی نامرغوب موفقیت پروژه را تنظیم نخواهد کرد.

 البته بهتر است بدانید سازندگان و پیمانکاران همواره سعی می‌کنند تا با مصالح و متریال با کیفیت و بهترین نقشه کار خود را شروع کنند. به این صورت اسیبی به حرفه ی آن ها وارد نخواهد شد که تقریبا همه افراد به این مورد توجه خواهند کرد.

حقوقی

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت اصفهان باید ذکر کنیم که اگر شما عزیزان در شهر اصفهان قصد دارید جهت مشارکت در ساخت اقدام کنید باید یکی از جنبه ان که حقوق می باشد را مدنظر قرار دهید. در این قسمت مشارکت در ساخت قوانین مشارکتی می باشد که باید طرفین به آگاهی و رعایت آن قوانین می باشند. از قوانین شهرداری قوانین مهندسی و مقررات ملی ساختمان بیمه و کار و … است. باید با در نظر گرفتن این قوانین می توانید کار مشارکت در ساخت اصفهان را آغاز کنید. شما می توانید قرارداد را در محضر ها به صورت اسناد رسمی ثبت کرده و از آن بهره مند شوید.

 

بررسی اهمیت و مزایای پروژه های به صورت مشارکت در ساخت اصفهان

 

بررسی اهمیت و مزایای پروژه های به صورت مشارکت در ساخت اصفهان

در ادامه مبحث مشارکت در ساخت اصفهان پایه ذکر کنیم که این نوع مشارکت ها دارای مزایای بسیاری می باشد. که در ادامه شرح می دهیم.

تقویت و افزایش استحکام بنا

مهمترین مزایای مشارکت در ساخت اصفهان این است که این فرآیند منجر به بازسازی بافت فرسوده شهرها و ایجاد بافتی است که مستحکم و ایمن خواهد شد. در خانه های قدیمی و بافت های فرسوده معمولاً عمر بالای ۲۵ سال دارند که این در حالی است که ۲۵ سال پیش قوانین ساخت ساختمان و اجرای سازه های مختلف از استاندارد مناسبی برخوردار نبودند که در این راستا آیین‌نامه‌ای جدید تدوین شده و در حال حاضر معیار اصلی برای تعیین مقاومت و استحکام ساختمان ها در برابر زلزله می باشد.

اجرای یک ساختمان زیبا

شما نیز احتمالاً شاهد بافت قدیمی و فرسوده شهر نیز شده‌اید. ساختمان های قدیمی و کلنگی و زیبایی شهر و این مسئله عاملی برای دو اثر منفی مهم است. یکی از موارد آن وجود بافت فرسوده به عنوان بافت کامل و گذشته شدن فضا به حساب می‌آید. چرا که فرسودگی ها و کهنگی فضا با عدم زیبایی همراه می باشد. از طرف دیگر وجود این نوع بافت ها برای اعتماد به نفس و روحیات ساکنین خانه بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

مشارکت در ساخت فرصتی برای استفاده از امکانات جدید

در ادامه مبحث مبحث مشارکت در ساخت اصفهان باید ذکر کنیم که ساختمان های قدیمی معمولاً دارای امکاناتی قدیمی می باشد و از جدیدترین تجهیزات در فضای داخلی و خارجی محروم می باشند. به همین خاطر بازسازی علاوه بر زیبایی ساختمان می توان به ساختمان و تجهیزات کاربردی و مفید را نیز در نظر بگیرید. همچنین بافت‌های قدیمی معمولاً سیستم گرمایشی اصولی برخوردار نبوده چنین سیستم هایی عامل افزایش سالانه هزینه ها بابت گرمایش خانه می باشد که در نهایت نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد.

 

مشارکت در ساخت و افزایش سرمایه و ارزش ملک

 

مشارکت در ساخت و افزایش سرمایه و ارزش ملک

زمانی که یک بنای ساختمان را مورد بازسازی قرار می دهید باعث افزایش سرمایه خواهد شد. چرا که نه تنها زمین خود را نمی‌فروشد و به مرور زمان متحمل ضرر می شوید. بلکه دارای یک بنای کاملاً مدرن و به دور از مشکلات قبلی خواهید بود.

مشارکت در ساخت و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان و مصرف انرژی

با توجه به مشارکت در ساخت اصفهان باید ذکر کنیم که مصرف انرژی در خانه های قدیمی بسیار بالا می باشد. به عنوان مثال خانه های کلنگی پنجره دوجداره ندارند در نتیجه انرژی زیادی از طریق پنجره های غیر استاندارد بنا هدر خواهد رفت. سیستم گرمایش از کف نیز باعث افزایش مصرف انرژی خواهد شد.

تبدیل سریع به نقدینگی

برای خانه های کلنگی به سختی خریدار پیدا خواهد شد. این مسئله در حالی است که خانه های نوساز همیشه مشتری و خریدار مخصوص خود را دارد. اگر در شرایط مختلف قصد فروش بنا را داشته باشید می توانید سریعتر به پول نقد تبدیل نمایید.

شما پیمانکاران و مالکین محترم می توانید مصالح مورد نیاز برای ساخت و ساز را از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ تهیه نمائید. تمامی محصولات از جمله انواع میلگرد آجدار، آهن آلات اصفهان، نبشی و ناودانی و … در سایزهای مختلف و مرغوب موجود بوده که با اطمینان خاطر می توانید از آن بهره مند شوید.

نحوه مشارکت در ساخت در اصفهان

نکته مهمی باید مد نظر قرار دهید این است که محصولاتی مثل میلگرد و تیراهن و … در سایز های مختلف موجود است که هر یک در کاربرد های خاصی و در قسمتی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. شما عزیزان می توانید هر سایزی ک لازم دارید را سفارش دهید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

انواع قرارداد ساخت

حداقل سرمایه برای مشارکت در ساخت

https://ahanhyper.com//?p=23809

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *