امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

فلنج با سطح برجسته 

 یکی از انواع فلنج ها نوع سطح برجسته آن می باشد که با توجه به ویژگی های خاصی که دارد در موارد و صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم به بررسی فلنچ با سطح برجسته بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی فلنج با سطح برجسته

بهتر است بدانید که معمولاً فلنج با سطح برجسته در برابر فلنج های دیگر قرار می گیرد. بر روی آن واشر یا گسکت قرار می دهند که باعث می شود تا نسبت به سطح کلی فلنج برجسته تر شود.

یکی از مهمترین دلایلی که از فلنج ها استفاده می کنند؛ معمولاً قابلیت جدا سازی آن است. این قابلیت به این صورت می باشد اگر در صورتی که دو لوله را به صورت مستقیم به یکدیگر جوش دهید و بخواهید که آن ها را از یکدیگر جدا کنید باید از برش کاری استفاده کنید.

به این صورت دو لوله را جدا کنید و در صورت نیاز دوباره آن ها را به یکدیگر توسط جوشکاری اتصال دهید.

 اما شما در صورتی که از فلج ها بخواهید استفاده کنید دیگر این مشکلات وجود ندارد. تنها توسط باز و بسته کردن پیچ و مهره ها از روی فلنج می توانید دو لوله را از یکدیگر جدا کرده و در مواقع لزوم دوباره به یکدیگر اتصال دهید که باعث می شود تا کار سریعتر و راحت تر انجام شود. همچنین دیگر در دغدغه آسیب رسیدن به لوله ها را نیز نخواهید داشت.

اطلاعات فنی فلنج با سطح برجسته

بر اساس استاندارد میزان برجستگی در فلنج با سطح برجسته در اندازه های مختلف برای کلاس های و رده های ۱۵۰ و ۳۰۰ برابر 6/1 میلیمتر می باشد. همچنین در کلاس های بالاتر برابر ۶.۴ میلی متر خواهد بود. بهتر است بدانید در قسمت که برجستگی وجود دارد امکان دارد که آن به صورت کاملا صیقلی و صاف بوده و یا در برخی مواقع دارای شیار باشد که این شیارها به صورت هم مرکز یا حلزونی قرار می گیرد.

 در فلنج هایی که دارای شیار می باشند معمولاً عمق شیار ۰.۴ میلی متر و فاصله آن ها از یکدیگر ۰.۸ میلی متر خواهد بود. سوراخ هایی که بر روی فلنج قرار می گیرند معمولاً برای بستن نیاز به پیچ و مهره دارند. تمامی این سوراخ ها استاندارد بوده و همچنین از اندازه و ابعاد یکسانی برخوردار می باشد.

 

قیمت فلنج با سطح برجسته

 

مزایای فلنج با سطح برجسته

توجه داشته باشید  فلنج با سطح برجسته نسبت به فلنج های دیگر بیشترین کاربرد را دارد و این به خاطر برخورداری از مزایا و ویژگی های بسیار است. برخی از مزایای این محصول عبارتند از:

  • برخورداری از سطح برجسته برای قرار گرفتن واشر یا گسکت
  • برخورداری از عمر طولانی
  • برخورداری از مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • برخورداری از آب بندی کامل
  • دارای ویژگی باز و بسته شدن جهت تعویض
  • ساخته شده از فولاد
  • دارای نصب آسان و راحت و سریع

خرید فلنج با سطح برجسته

شما عزیزان می توانید جهت خرید فلنج با سطح برجسته از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمائید و این محصول را با کیفیت بالا تهیه کرده و از آن برخوردار شوید. شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید از سراسر کشور این تجهیزات را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان خبره این مجموعه در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

فلنج گلودار

فلنج با سطح ساده

فلنج کور

https://ahanhyper.com//?p=25679

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *