امروز : پنج‌شنبه 18 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

فلنج با سطح ساده

 همانطور که از نام این محصول پیداست؛ هیچ گونه شیار و برجستگی بر سطح ان وجود ندارد. به همین خاطر به آن فلنج ساده می‌گویند. در این مقاله از سری مقالات آهن هایپر قصد داریم فلنج با سطح ساده را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی فلنج با سطح ساده

بهتر است بدانید در این نوع فلنج ها باید دو فلنجی که در مقابل یکدیگر قرار می گیرند؛ از سطحی صاف و ساده برخوردار شوند. همچنین در آن سوراخ هایی با نسبت دو فلنج ساده به یکدیگر ایجاد شده باشد. معمولاً این قطعات از جنس فولاد می باشند که برای اتصال نیاز به پیچ و مهره دارید. می توانید فلنج ها را به یکدیگر و یا به شیرالات اتصال دهید. همچنین در نظر داشته باشید که برای اتصال لوله ها به اجسام مختلفی همچون لرزه گیرها، شیرآلات و … را به یکدیگر از فلنج با سطح ساده استفاده کنید.

 در نظر داشته باشید که شما باید سعی کنید فلنج ها را از استاندارد و یک مرجع مناسب انتخاب کنید تا در صورتی که ابعاد و اندازه مناسب فلنج را شناسایی کنید می ‌توانید به درستی از آن استفاده نمایید. برای دانستن اندازه سوراخ ها و ابعاد با توجه به کاربرد مد نظر خود از استاندارد تعیین شده بهره مند شوید.

بهتر است بدانید کاربرد اصلی فلنج با سطح ساده زمانی می باشد که برای سیستم از دو فلنج استفاده کنید و یا اتصالات آبی توسط ریخته گری ساخته شده باشد.

این نوع فلنج ها به طور کلی از جنس چدن و فولاد ساخته می‌شود که در فشارهای کم کاربرد دارند. زمانی که سطح ساده فلنج درست شده باشد توسط قالب های آهنی به فلنج های فولاد کربنی باید اتصال داده شود. در این صورت فلنج هایی که دارای سطح برجسته هستند حذف خواهد شد. به طور کلی می‌توان گفت فلنج های تخت یا ساده را از آلیاژ های مختلفی همچون استیل، فولاد، چدن و یا پلی اتیلن تولید می کنند که از جمله ساده ترین و ارزان قیمت ترین انواع فلنج ها می باشد که در بازار موجود است.

 

خرید فلنج با سطح ساده

 

مزایای فلنج با سطح ساده

همانطور که ذکر شد فلنج با سطح ساده از جمله ارزان ترین و ساده ترین انواع فلنج ها می باشد که در بازار موجود است و در کاربرد های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی می‌توان گفت این فلنج به صورت دایره شکل بوده و دور آن دایره های وجود دارند که برای اتصال مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع فلنج ها از مزایا و ویژگی‌های بسیاری برخوردار است که باعث شده است تا از آن در کاربردهای مختلفی استفاده شود. برخی از مزایای این محصول عبارتند از :

  • برخورداری از عمر طولانی
  • برخورداری از نوع گالوانیزه که از مقاومت بالایی در برابر خورندگی و زنگ زدگی برخوردار است.
  • برخورداری از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر از مزایای بسیار مهم این محصول به شمار می‌رود.
  • دارای مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه
  • ساخته شده از فولاد سخت و مقاوم
  • برخورداری از سوراخ های با ضخامت یکسان
  • اتصال آسان توسط پیچ و مهره
  • دارای نصب راحت و آسان

خرید فلنج با سطح ساده

همانطور که می دانید فلنج ها از جمله  تجهیزاتی است که برای مسدود کردن مسیر جریان مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از فروشگاه های معتبر این محصولات را تهیه کرده و از آن در کاربردهای مد نظر خود بهره‌مند شوید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم جهت تهیه انواع فلنج ها از جمله خرید فلنج با سطح ساده از طریق فروشگاه تخصصی آهن هایپر به آدرس وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید.

این محصول را سفارش داده و از ان برخوردار شوید. در هر مرحله که نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشید نیز به صورت کاملا رایگان می توانید از مشاوره های لازم توسط کارشناسان خبره این مجموعه برخوردار شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

فلنج گلودار

فلنج با سطح برجسته

https://ahanhyper.com//?p=25681

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *