امروز : پنج‌شنبه 25 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

توری پرسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ + انواع آن

توری پرسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ + انواع آن امروزه شاید سوال بسیاری از کاربران است که قصد دارند با ویژگی های کلیدی این محصول هرچه بیشتر آشنا شوند و بهتر است همین ابتدا بدانید که نام دیگر توری پرسی، فنس پرسی و توری مشبک است که با بافته شدن مفتون ها جوش میله های طولی و عرضی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می‌توانید موارد کاربرد این محصول را در حد وسیعی در نظر بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بیشتر این محصول به پردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

 توری پرسی چیست؟

به نوعی سیم مفتول توری پرسی گفته می‌شود که شما در اشکال مختلف مانند خانه های مربع و مستطیل شکل آن را مشاهده می کنید. معمولاً شکل های این چنینی برای جوش دادن و پرس کردن مورد استفاده قرار می گیرند. جنس توری های پرسی برنج، آلومینیوم، فولاد و یا مس است.

معمولاً به خاطر مقاومت فوق العاده ای که در برابر مواد شیمیایی، زنگ زدگی، اسید و بسیاری از موارد اینچنینی دیگر دارد، امروزه شما با کارایی و کاربرد وسیع آن روبرو می شوید اما ناگفته نماند که توری پرسی می‌تواند در برابر شرایط جوی ناگوار نیز بسیار مقاوم عمل کند و همین امر، می‌تواند به مقرون به صرفه بودن خرید اشاره واضحی داشته باشد.

 

 توری پرسی چیست؟

 

 چنانچه شما قصد داشته باشید توری پرسی را قطع کنید، برش قطعات آن به راحتی امکان پذیر است و می‌تواند سپس به نصب مجدد آن به صورت کاملاً آراسته اقدام کنید. همچنین از انواع فلزات به راحتی می‌توان توری پرسی را تولید کرد و به همین دلیل، قیمت بسیار مناسبی را برای فروش آن می توانید در نظر بگیرید. حال که قصد دارید بدانید توری پرسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ + انواع آن چه نوع کاربردی دارند، باید اطلاعات مختصر و مفید خود را در این زمینه ارتقاء دهید.

برای اشاره به مشخصات توری پرسی شما باید جنس مفتول از آهن و گالوانیزه را جنس اصلی این محصول در نظر بگیرد و همچنین، بهتر است بدانید که این محصول از ۳ تا ۵ میلیمتر و چشمه مفتول از ۲ تا ۵ سانتیمتر متغیر است و اینگونه است که مشخصات توری پرسی به راحتی برآورد می‌شوند.

 

 خرید اینترنتی انواع توری پرسی

 

کاربرد توری پرسی

موضوع مقاله ما توری پرسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ است. به خاطر دوام و مقاومت بالایی که انواع توری پرسی در برابر خراش از خود نشان می دهد، در مشاغل تجاری و صنعتی کارایی آن بسیار به چشم می‌آید. به همین دلیل است که در لابی و فضای داخلی آسانسور می توان به راحتی از این محصول  استفاده کرد.

 به خاطر داشتن اصطکاک بالا برای ساختن حفاظ زیر پای کارگران می توان از صفحات توری پرسی نیز استفاده کرد که این چنین از سقوط کارگر از ارتفاع جلوگیری به عمل می آید. معمولاً در کارخانه های گوناگون مانند صنایع نفت، غذایی و شیمیایی به خاطر دوام و استقامت بالای صفحات توری پرسی، این محصول به وفور مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد. همچنین رایج ترین کاربرد این توری را می توانید برای تولید و ساخت قفس حیوانات در عملیات غربالگری در نظر بگیرید.

انواع توری پرسی

انواع توری پرسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ + انواع آن را با توجه به بافت آن می‌توان ب توری با بافت موج دار هلندی، توری با بافت موج دار حصیری و توری با بافت موج دار عادی تقسیم بندی کرد. شاید سوالی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کند این باشد که توری پرسی گالوانیزه با توری پرسی آلومینیومی چه تفاوتی دارد؟

 توجه داشته باشید تفاوت در مقاومت و استحکام این دو برآورد می‌شود و معمولاً توری گالوانیزه فولادی استقامت بالاتری دارد. اما شما نمی توانید توری پرسی آلومینیومی را آنچنان که باید و شاید بسیار با دوام و مقاوم در نظر بگیرید و همچنین، در برابر خوردگی و زنگ زدگی توری پرسی گالوانیزه حرف‌های بیشتری نسبت به توری پرسی آلومینیومی برای گفتن دارد.

 

کاربرد توری پرسی

 

 خرید اینترنتی انواع توری پرسی

طبیعتاً حال که متوجه شدید  توری پرسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ و انواع آن، می توانید با خیال آسوده از وب سایت اینترنتی https://ahanhyper.com نسبت به خرید انواع توری پرسی با قیمت کمتر از رقبا اقدام کنید. در این وب سایت که پیش فاکتور آنلاین محصولات شما را با قیمت لحظه ای رو به رو می کند انواع مختلف تیرآهن، میلگرد، نبشی، لوله و… را نیز می توانید به سبد خرید خود اضافه کنید.

 از مراحل اولیه خرید تا انتها که به تسویه حساب نهایی مرتبط است. شما بدون شک می توانید با همراهی کارشناسان این مجموعه بدون استرس و با قیمت ایده آل، انواع مصالح ساختمانی را خریداری نمایید. البته ناگفته نماند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تعداد بسیار کمی به دنبال خرید از بازار سنتی هستند. به این دلیل که در بازار سنتی نیز هزینه واسطه خود قیمت بالایی را برای تهیه مصالح ساختمانی برآورد می کند.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که شما عزیزان می توانید این محصولات را از هر نقطه ایران سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

حال که متوجه شدید توری پرسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ را به خوبی مورد بررسی قرار دادید، می توانید هم اکنون از فروشگاه اینترنتی آهن هایپر نسبت به خرید انواع گوناگون این محصول هرچه سریع تر با قیمت مناسب اقدام کنید.

خرید اینترنتی در حال حاضر، به دلیل مزایای خوبی که از خود نشان می دهد می تواند بدون هزینه واسطه مقرون به صرفه ترین و هوشمندانه ترین روش خرید در عصر حاضر باشد. تنها باید بدانید از چه منبع و مرجعی در این زمینه بهتر است که بدون مشکل و با خیال راحت استفاده کنید. همچنین پیش فاکتور آنلاین می تواند ذهن شما را بابت قیمت به روز محصول آسوده کند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کارخانه‌های تولیدکننده توری

توری مش گالوانیزه، کاربردها و مزایای آن

https://ahanhyper.com//?p=24272

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *