امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

توری مش گالوانیزه، کاربردها و مزایای آن

امروزه صنعت ساخت و ساز در جهت رفاه مردم اقدامات مهمی را انجام داده است. مهندسان فعال در حیطه مدام در تلاش هستند که محصولاتی با بهترین کیفیت را تولید کند. در حال حاضر در بین تمام شرکت های ساخت تجهیزات ساختمانی رقابت سنگینی برقرار است. با استفاده از مواد اولیه که در اختیار دارند بهترین تجهیزات را به بازار عرضه کند. اطلاعات درباره محصولات تولید شده در این زمینه گامی بزرگ و چشمگیری ایجاد نمایید.

 برای کمک به شما در این حرفه می خواهیم یکی از محصولات صنعت ساخت و ساز یعنی‌ مش گالوانیزه را معرفی کنیم. در این مقاله از آهن هایپر قصد داریم توری مش گالوانیزه، کاربردها و مزایای آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

توری مش

در ادامه مبحث توری مش گالوانیزه، کاربردها و مزایای آن باید ذکر کنیم که مهندسان و افرادی که در صنعت ساخت و ساز فعالیت می کند توری مش را به خوبی می شناسند. توری مش یک نوع توری مفتولی است که کاربرد گسترده ای در تمامی زمینه‌ها دارد. تولیدکنندگان با وصل کردن میلگردهای فولادی به یکدیگر توری را می سازند.

 این توری ها مثل تار و پود هایی با زاویه ۹۰ درجه می باشد که برای تشکیل این زاویه باید میلگردهای عمودی بر روی میلگردهای افقی قرار بگیرند. بعد از اینکه میلگرد ها را به دقت بر روی هم تنظیم کردن با استفاده از جوش نقطه ای محل تقاطع آن ها را جوش خواهند داد. بهتر است بدانید که این روش دیگر برای ساخت توری های مش از مزایای بیشتری برخوردار است  چرا که در این صورت توری ها استحکام و دوام قابل توجهی از خود نشان خواهند داد.

 

توری مش

 

با توجه به توری مش گالوانیزه، کاربردها و مزایای آن می توان گفت در واقع استحکام زیاد توری ها باعث خواهد شد که در هنگام استفاده از آن ها در قسمت‌های مختلف مدام تکان نخورد و لغز نزنند. به طور کلی می‌توان گفت توری مش به موانع ساخته شده از رشته های فلزی و مواد منعطف و شکل پذیری می گویند که مثل شبکه ای متشکل از مفتول های متصل به چشم می آید.

 بهتر است بدانید توری های مش از مفتول آهن و گالوانیزه سیاه رنگ ساخت و تولید خواهد شد. با استفاده از این توری ها در مصارف مختلف معمولا در سه صورت پنلی، فولادی و آجدار تولید و در بازار موجود می باشد. چندین برابر مقاومت بیشتری نسبت به سیم های مفتولی در شرایط مختلف از خود نشان خواهند.

همین توری مش نوعی دارد که به آن مش گالوانیزه می گویند.

توری مش گالوانیزه

در ادامه مبحث توری مش گالوانیزه، کاربردها و مزایای آن همانطور که ذکر شد توری های مش از مفتول های آهن گالوانیزه تولید و ساخته می شود. توری ساخته شده از روکش های گالوانیزه به شیوه گرم را مجموعه مشبک توری گالوانیزه می‌گویند.

 با استفاده از سایز های مختلف میلگردهای فولادی ابعاد مختلفی را برای توری مش گالوانیزه می توان ایجاد کرد. این نوع از توری ها استحکام بالا و انعطاف پذیر نیز می باشند که باعث شده است تا در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم بوده و در ساخت سازه های زیرساختی کاربرد بسیاری داشته باشید.

 

توری مش گالوانیزه

 

ابعاد تولیدی توری مش گالوانیزه

در ادامه مبحث توری مش گالوانیزه، کاربردها و مزایای آن باید ذکر کنیم که کاربرد گسترده توری مش گالوانیزه در صنعت ساخت و ساز به دلایل بسیاری برای فروش زیاد آن در بازار می باشد. به عنوان مثال می‌توان گفت دو نمونه از پرفروش‌ترین ابعاد طولی در بازار سایز میلگرد ۶ ساده با چشم های موجود و ۸ آجدار با چشم‌های ۱۰ * ۱۰ و ۱۵ * ۱۵ و ۲۰ *۲۰ می باشد.

 بهتر است بدانید که ابعاد طولی ها طبق میزان ضخامت میلگرد و اندازه چشمه بیان توری مش گالوانیزه ساخته می‌شود که پرکاربردترین استاندارد که برای ساخت آن تعریف شده است ابعاد ۲ * ۱ می باشد.

البته بهتر است بدانید که تولید توری مش طبق نیاز مشتریان و درخواست آن ها نیز انجام خواهد شد. سایز ۶ الی ۱۶ میلگرد  در تولید توری مش استفاده خواهد شد.

 با داشتن این طیف گسترده به سایز میلگرد سازندگان تنوع زیادی را در ساخت این محصول ایجاد می‌کند. به طور کلی طول شبکه های مش بازه ی ۱ الی ۹ متر را در بر می‌گیرد و از آن ها نیز بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ سانتیمتر می باشد. معمولاً تولیدکنندگان توری های مش گالوانیزه برای جلب رضایت مشتری در پروژه‌های بزرگ توری های مشابه است همان ابعادی که مشتریان نیاز دارند تولید و روانه ی بازار خواهند کرد.

کاربردهای مش گالوانیزه در صنایع مختلف

در ادامه مبحث توری مش گالوانیزه، کاربردها و مزایای آن ذکر کنیم که مش گالوانیزه کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارد. ولی در بین آن ها کاربرد آن در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. توری مش گالوانیزه در ابعاد متنوع عرضه می‌شود و در سازه های پیش ساخته بتنی، پی، دیوار و سقف، ایجاد موانع برای انبار ها و کارخانجات و … مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین بهتر است بدانید یکی از کاربردهای عالی برای توری مش گالوانیزه استفاده از آن در ساخت کلاف، کامپوزیت، کانال های مترو می باشد.

 

کاربردهای مش گالوانیزه در صنایع مختلف

 

 همچنین در صنعت پل سازی و کانال های آبرسانی نقش ویژه‌ای دارد. بهتر است بدانید که به غیر از گالوانیزه انواع مختلف در صنایع کوچکی مثل کشاورزی، باغداری، حمل و نقل، نرده کشی، اماکن جهت حفظ امنیت معادن و حتی یکی از کاربردهای بسیار مهم این محصول استفاده از توری مشبک در ساخت سازه های بزرگ می باشد. یکی از مهمترین صنایع یعنی صنعت ساخت و ساز و کاربرد مش گالوانیزه را برای شما به صورت مفصل توضیح دادیم. از توری مش گالوانیزه در دیوارهای برشی و در تیرچه به وفور استفاده خواهد شد.

مزایای استفاده از توری مش گالوانیزه

در ادامه مبحث توری مش گالوانیزه، کاربردها و مزایای آن باید ذکر کنیم که این محصول از مزایای بسیاری برخوردار است که باعث شده است به عنوان یکی از تجهیزات سازه پرکاربرد شناخته شود. یکی از عواملی که باعث شده توری مش گالوانیزه در جایگاه بالاتری نسبت به محصولات دیگر قرار بگیرد؛ سرعت بالای عملیات قرار می باشد. از دیگر مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسهیل در حمل و نقل
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • قیمت ارزان و کاهش هزینه نصب
  • وزن کم
  • صرفه جویی در وقت به علت جوش نقطه ای و منظم بودن گره های نورانی رو توری مشبک گالوانیزه مقاومت بالایی را در اختیار مشتری قرار می دهد.

در این مقاله برای شما بازدید کنندگان عزیز توری مش گالوانیزه، کاربردها و مزایای آن را ذکر کرده ایم که شما از این محصول می توانید در کاربرد های مد نظر خود از آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع آهن آلات و محصولات فولادی می باشد که می توانید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com جهت خرید این محصولات اقدام نمائید.

از  محصولات ارائه دهنده توسط مجموعه آهن هایپر می توان به انواع میلگرد، انواع تیرآهن، ناودانی و نبشی، انواع پروفیل های ساختمانی و پروفیل های صنعتی و … اشاره کرد. در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

توری چیست و انواع آن

راهنمای خرید توری

https://ahanhyper.com//?p=24287

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *