امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

بیشترین تولید فولاد در جهان

فولاد آلیاژی است که از استقامت و کیفیت بالایی برخوردار است. در سال‌های اخیر مصرف فولاد در کشور ما  نیز همانند جهان زیاد شده است. بخش عمده فولاد در ساختمان سازی مصرف می شود. از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد. پس از نفت خام فولاد در کشورهای مختلف جهان پرکاربرد می باشد. در صنایع مختلفی همچون تولید قطعات، ساختمان سازی، لوازم خانگی، کشتی سازی و … استفاده می شود. از شما عزیزان در خواست می کنیم برای آشنایی بیشتر با فولاد و کسب اطلاعات در مورد بیشترین تولید فولاد در جهان با ما همراه باشید.

بررسی آمار تولید فولاد در جهان

 محورهای اصلی ساختار فولاد عبارتند از:

  • نگاهی به تاریخچه صنعت
  • بررسی الگوی مصرف فولاد
  • بررسی نهادهای اصلی فولاد
  • جایگاه صنعت فولاد در کشور و نیاز حمل و نقل صنعت

 سرمایه‌گذاری در این بخش بالاست و بعضی از شرکت ها به صورت اختصاصی در تولید این صنعت فعالیت می کنند. بیشترین تولید فولاد در جهان در سال های اخیر اتفاق افتاده است.

 

بررسی آمار تولید فولاد در جهان

 

تولید و تجارت جهانی فولاد

 میزان تولید فولاد در سال های اخیر رو به رشد بوده است. تحولات اخیر در زمینه رشد و توسعه یافتن برخی از کشورها در زمینه تولید فولاد موثر بوده است. تقاضای محصول افزایش یافته و این سبب افزایش سرمایه گذاری در این بازار شده است.

آمار بیشترین تولید فولاد در جهان

در زیر کشورهایی که بیشترین تولید فولاد در جهان را دارند معرفی خواهیم کرد:

  • چین ۲۷۱ میلیون تن
  • هند ۲۹.۶ میلیون تن
  • ژاپن ۲۳.۷ میلیون تن
  • آمریکا ۲۰.۴ میلیون تن
  • روسیه ۱۸.۹ میلیون تن
  • کره جنوبی ۱۷.۶ میلیون تن
  • آلمان ۱۰ میلیون تن
  • ترکیه ۹.۸ میلیون تن
  • برزیل ۸.۷ میلیون تن
  • ایران ۷.۵ میلیون تن

آمار بیشترین تولید فولاد در جهان

معرفی شرکت هایی که بیشترین تولید فولاد در جهان را دارند:

هلدینگ: شرکت هلدینگ در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر توکیو ژاپن می باشد. سرمایه گذاری اصلی این شرکت در زمینه فولاد بوده و توانسته جایگاه خوبی در تولید فولاد کسب کند. این مجموعه سه خط تولیدی دارد که دو خط بزرگ آن در سواحل غربی و شرقی ژاپن قرار گرفته است. خط سوم آن از دو خط دیگر کوچکتر است؛ ولی از نظر تکنولوژی و فناوری نسبت به آن ها سطح بالایی دارد. این مرکز بیشترین تولید فولاد در جهان را به خود اختصاص داده است.

وال: این شرکت نیز در سال ۱۹۴۲ در برزیل تاسیس شد. به عنوان یک برند معتبر جهانی در صنعت فولاد محسوب می‌شود. یکی از شرکت های مناسب برای سرمایه گذاری شرکت وال است.

نیپون استیل و سومیتومومتال: این شرکت بزرگ در سال ۲۰۱۲ در فوجی ژاپن تاسیس شد. با اینکه این شرکت تازه تاسیس شده است؛ ولی به سرعت در حال توسعه بوده و توانسته رتبه سوم را در بازار جهانی کسب کند.

شرکت فولاد پوسکو: شرکت فولاد پوسکو در سال ۱۹۶۸ در پوهانگ کره جنوبی تاسیس گردید. یکی از مشهور ترین تولید کننده ها در زمینه فولاد و قطعات فولادی همچون میلگرد در جهان می باشد. این شرکت بیشترین تولید فولاد در جهان را شامل می‌شود؛ که بزرگترین تولید کننده فولاد است. محصولات فولادی ضد زنگ و میلگرد را با کیفیت تولید کرده و عنوان استاندارد برتر در مورد دیگر شرکت‌ها را کسب کرده است.

شرکت آرسلورمیتال: در سال ۲۰۰۶ توسط لاکشمی میتال تاسیس شد. یک شرکت چند ملیتی است که۵۴ شرکت تولید فولاد در۱۹ کشور دارد. تمامی این شرکت ها به صورت یکپارچه فعالیت می‌کنند. عامل اصلی موفقیت این شرکت در زمینه فولاد گسترش جغرافیایی آن است. این شرکت فولاد و کالاهای مرتبط را تولید و به دیگر کشورها صادر می‌کند. شرکت آرسلورمیتال یکی دیگر از شرکت‌هایی است که بیشتر تولید فولاد در جهان را شامل می‌شود.

 شرکت کوبه استیل: یکی از شرکت های قدیمی در تولید فولاد است. در سال۱۹۰۵ در شهر کوبه ژاپن تاسیس شد. این شرکت لوله های فولادی ضد زنگ، شمش فولاد، میله های فولادی، میلگرد و دیگر محصولات فولادی را تولید می کند.

 کارخانه گرداو: این شرکت در پرتو برزیل واقع می باشد. به علت استفاده از چدن و فلزات دیگر در محصولات فولادی مثل میلگرد در جهان محبوب است‌.

شرکت نیوکور: در سال۱۹۰۵ در شارلوت کارولینای شمالی تاسیس شده است. بزرگترین شرکت بازیافت در آمریکا می باشد. در سه بخش عمده محصولات فولادی، میلگرد و مواد اولیه فعالیت می کند. محصولاتی مثل سیم و مش فولادی، تیرهای فولادی و قاب فولادی در این کارخانه تولید می شود.

شرکت تاتا: در سال۱۹۰۷ در جمشیدپور هند تاسیس شد و اکنون در بندر بمبئی مشغول به کار است. بزرگترین شرکت تولید فولاد در هند می باشد. محصولات فولادی چون کویل ها، ورق ضخامت، انواع میلگرد و … در این کارخانه تولید می شود.

 فولاد بائوشان: این شرکت در سال۲۰۰۰ در شانگهای چین تاسیس شد. این شرکت دارای سه بخش عمده فولاد می باشد که شامل تولید فولاد، فروش محصولات فولادی، امور تخصصی کسب و کار است. این شرکت میخواهد بیشترین تولید فولاد در جهان را داشته باشد؛ بنابراین قصد دارد تمرکز خود را بر روی تولید فولاد بگذارد.

 

معرفی شرکت هایی که بیشترین تولید فولاد در جهان را دارند:

 

معرفی فروشگاه تخصصی آهن هایپر

فروشگاه تخصصی آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی و آهن آلات می باشد. شما عزیزان می توانید تمامی مقاطع فولادی از جمله انواع میلگرد، نبشی، ورق سیاه، تیرآهن نرمال و ورق گالوانیزه، انواع تیرآهن اعم از تیرآهن ۱۲، تیراهن ۱۴، آهن ۱۶، اهن 18، تیر اهن ۲۰ الی تیرآهن 30 و … اشاره کرد. تمامی مقاطع فولادی را از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ تهیه کرده و از آن در کاربردهای و نظر خود بهره‌مند شوید. در هر مرحله از خرید که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید کافیست از طریق شماره های ذکر شده با کارشناسان فروش مجموعه آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

https://ahanhyper.com//?p=32921

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *