امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

ویژگی مهم انواع نبشی

یکی از بهترین فولاد های ساختاری که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته می‌ شوند نبشی ها هستند. شما به خوبی بدانید که زمان خرید انواع نبشی، مدل ها و اندازه های آن ها را نیاز است بررسی نمایید تا یکی از نبشی ها که مناسب ساختمان تان می باشد را خریداری کنید.

نبشی ها به دلیل کارایی های زیاد و متنوعی که دارند به عنوان یکی از عناصر فولادی مهم در ساختمان سازی شناخته می شوند. هزینه خریداری نبشی ها بسیار به صرفه می باشد و کارایی آسان و مناسبی دارند. شما می توانید برای طراحی انواع ساختمان‌ ها نبشی های متنوع را مورد استفاده قرار دهید.

جهت اجرای پروژه ‌های بزرگ باید از عمده فروشانی که فروش نبشی را بر عهده دارند تعداد زیادی نبشی خریداری کنید. زمان خریداری انواع نبشی بهتر است که در مورد ویژگی ها و مشخصات نبشی ها اطلاعاتی بیشتری کسب نمایید.

برخی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی هایی که نبشی های ساختمان سازی دارند را در ادامه معرفی می کنیم تا شما یکی از بهترین نبشی ها را جهت ساختمان سازی های خود خریداری کنید. هر یک از ویژگی های نبشی ها را اگر بشناسید می توانید بهترین نبشی ها را خریداری نمایید.

ویژگی مهم انواع نبشی

معرفی ویژگی های مهم انواع نبشی ها

برخی از ویژگی هایی که انواع نبشی ها دارند و شما باید به خوبی زمان خریداری نبشی ها این ویژگی ها را بشناسید عبارت است از :

  1. هزینه مقرون به صرفه :

هر یک از انواع نبشی های ساختمانی در مقایسه با دیگر محصولاتی که فولادی هستند قیمت بسیار مناسبی دارند. شما باید به خوبی بدانید که تعداد زیادی از نبشی ها را می توانید با قیمتی مناسب از عمده فروشان خریداری کنید. ویژگی مربوط به قیمت مناسب نبشی ها موجب شده که افراد زیادی در بین انواع محصولات فولادی نبشی ها را انتخاب کرده و خریداری نمایند.

نبشی ها جایگزین بسیار مناسب هستند که افراد به جای آلومینیوم و کامپوزیت از آنها استفاده می‌ کنند. اگر می خواهید پروژه کم هزینه داشته باشید می توانید تعداد زیادی نبشی را مورد استفاده قرار دهید.

  1. کاربردهای متنوع نبشی :

یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که نبشی ها دارند این است که برای پروژه های متنوع مورد استفاده قرار می ‌گیرند. در واقع باید به خوبی بدانید که کاربردهای متفاوت نبشی ها از جمله اصلی‌ ترین و مهم ‌ترین ویژگی‌ های آنها به شمار می ‌رود. شما می‌ توانید از نبشی ها به عنوان یکی از عناصر تقویت کننده استفاده کنید.

کار کردن با نبشی ها بسیار آسان می باشد. برای نصب انواع نبشی ها نیاز است که تجربه ای در زمینه جوشکاری و طراحی لوازم جوشکاری داشته باشید. سفت و همچنین سخت بودن نبشی ها موجب شده که افراد به راحتی بتوانند روی آنها کنده کاری انجام دهند. از نبشی ها برای ساخت بسیاری از عناصر پیچیده استفاده می نمایند.

  1. مقاومت بسیار بالای نبشی :

با توجه به این مسئله که هر یک از نبشی ها تا زاویه ۹۰ درجه می‌ روند باید بدانید که این محصول در برابر خم شدن مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهند. هر یک از انواع این محصول فولادی نسبت به دیگر محصولات مقاومت زیادی دارند.

شما می ‌توانید از نبشی ها به عنوان یکی از تجهیزات ساختمان سازی که بار زیادی را تحمل می‌ کنند استفاده کنید. برای بیشتر ساختمان سازی ها با تعداد طبقات بالا نبشی ها را مورد استفاده قرار می دهند.

  1. وزن بسیار کم نبشی :

در مقایسه با بسیاری از محصولات فولادی شما باید به خوبی بدانید که نبشی ها وزن بسیار کمی دارند. مقاومت نبشی ها با اینکه وزن کمی دارند بسیار بالا می باشد.

در هر یک از پروژه های ساختمان سازی نبشی ها به دلیل وزن و مقاومت بی نظیرشان مورد استفاده قرار خواهند گرفت. با توجه به ویژگی وزن پایین نبشی ها برای ساخت بسیاری از قفسه ها و لوازم دیگر آنها را مورد استفاده قرار می‌ دهند.

 

معرفی ویژگی های مهم انواع نبشی ها

  1. نگهداری آسان نبشی :

نگهداری کردن از نبشی ها بسیار آسان می باشد. نبشی ها در برابر زنگ زدگی و هر نوع عوامل دیگر مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهند. شما باید به خوبی بدانید که زمان پایان پروژه ساختمان سازی برخی از قسمت هایی از نبشی را باید با راهکارهایی بپوشانید.

برای اینکه از زنگ زدگی نبشی جلوگیری کنید نیاز است تخصص و تجربه داشته باشید. اگر به این مسئله دقت شود باید بدانید که نگهداری از نبشی ها چندان دشوار نخواهد بود.

  1. سایز بندی متنوع نبشی :

هر یک از انواع نبشی ها را در ضخامت، عرض، طول و ارتفاع متنوعی تولید و طراحی می کنند. زمانی که شما اندازه های مختلفی از نبشی ها را در اختیار داشته باشید می توانید برای پروژه های متنوع از آنها استفاده کنید.

ضخامت های هر یک از نبشی ها را پیش از خریداری باید بر اساس نوع ساختمان خود مورد بررسی قرار دهید. پیش از اینکه اقدام به خریداری نبشی ها نمایید بهتر است که در مورد اندازه نبشی ها با کارشناسان فروش مشورت کنید.

نبشی چیست و چه کاربردی دارد؟

نبشی پروفیلی است که سطح مقطع آن بصورت دو ضلع عمود برهم بوده و یکی از مهم ترین مصالح و پروفیل های ساختمانی به شمار می رود که به صورت مرکب و تنها در پروژه های عمرانی, ساختمانی و نیز صنعتی استفاده می گردد. نبشـی ها با ۲ مشخصه « اندازه بال ها »و «ضخامت »شناخته می شود.

نبشـی ها از لحاظ نوع تولید به چند دسته تقسیم می شود؟

نبشی پرسی : این نبشی را از یک ورق با طول ۶ متر که از وسط عرض ورق خم شده است می سازند و به آن شکل می دهند این بدین معنی است که ماهیت اولیه این مقطع از ورق فولادی است. نبشی فابریک: این نوع نبشی ازهمان ابتدای فرآیند تولید به شکل نبشی از خط تولید خارج می گردد .

نحوه محاسبه وزن نبشـی به چه صورت است؟

وزن محصول بر حسب کیلو گرم بوده و برای محاسبه آن می توانید از فرمول زیر استفاده نمایید: ضخامت نبشی (متر) × طول (متر) × اندازه بال ها (متر) × ۷۸۵۰ × ۲ = وزن محصول (کیلوگرم)

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کاربرد نبشی + شرکت های تولید کننده نبشی

فرایند تولید نبشی

https://ahanhyper.com//?p=12935

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *