امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

ورق کرکره گالوانیزه 

ورق کرکره گالوانیزه 

از جمله پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین ورق های فرم داده شده ورق کرکره گالوانیزه می باشد که در صنعت و ساختمان سازی بسیار استفاده خواهد شد. توجه داشته باشید که این نوع ورق ها معمولا به شکل های مختلفی همچون سینوسی مانند و موج دار تولید و عرضه می‌شود.

بیشترین استفاده از این محصول در سقف شیروانی و کرکره مغازه ها می باشد. به خاطر استفاده در سقف های شیروانی باید جنس آن را به گونه ای انتخاب کنند که از مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی برخوردار باشد.

نکته بسیار مهمی که باید مدنظر قرار دهید این است که پوشش گالوانیزه مناسب ترین راهکار و روش برای بهبود مقاومت این ورق ها در برابر خوردگی می باشد. بهتر است بدانید در گذشته برای تولید این محصول از ورق آهنی استفاده می شد که با گذشت زمان باعث می شود تا بر روی آن پوسیدگی و زنگ زدگی مشاهده کنید که کارایی خود را از دست خواهد داد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه از ورق های فولادی در ساخت ورق کرکره گالوانیزه استفاده می‌شود.

ورق را در روی مذاب غوطه ور کرده و در دمای ۸۶۰ درجه فارنهایت بر روی آن پوششی از ورق گالوانیزه قرار داده می شود. به این صورت ورق سینوسی خواهد شد و با توجه به پوشش گالوانیزه دارای شکل ظاهری و طول موجی می باشد که از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

بهتر است بدانید که این نوع ورق ها در برابر باد و باران های شدید، طوفان و … از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت ورق کرکره گالوانیزه در ضخامت های بین ۰.۵ تا ۰.۶ میلیمتر و عرض ۱۲۵۰ میلیمتر با طول مورد نظر مشتری تولید و عرضه خواهد شد.

 

قیمت ورق کرکره گالوانیزه  

 

قیمت ورق کرکره گالوانیزه  

بهتر است بدانید که قیمت ورق کرکره گالوانیزه با توجه به ضخامت و سایز، کیفیت ساخت و … در حال نوسان می باشد.

شما عزیزان هزینه به روز انواع ورق ها از جمله این نوع ورق را می توانید در وبسایت https://ahanhyper.com/ مشاهده نمایید. نکته بسیار مهمی که باید مدنظر قرار دهید این است که شما عزیزان این محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌توانید تهیه نمایید که در این صورت هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

خرید ورق کرکره گالوانیزه

ورق کرکره گالوانیزه از جمله انواع ورق های پرکاربرد می باشد که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. شما عزیزان می توانید این محصولات را از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ خریداری نمایید. در هر مرحله از خرید که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید نیز کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان خبره این مجموعه در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

ورق گالوانیزه رنگی چیست؟ و انواع آن

ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نوعی خاص از ورق گالوانیزه

https://ahanhyper.com//?p=25753

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *