امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

نحوه تولید میلگرد بستر

از اوایل قرن 19 میلادی بود که استفاده از میلگرد های بستر کم کم مورد استفاده قرار گرفت. ویژگی های بسیار زیاد این میلگرد ها باعث شد تا در مدت زمانی کم در قسمت های بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرند. این میلگرد ها اولین بار در اروپا به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار گرفتند. بعد از سالیانی دراز در آمریکا این میلگرد ها به صورت کلی با فناوری های جدید به بهره برداری رسیدند.

از 70 سال پیش تاکنون در آمریکا نحوه تولید میلگرد بستر دچار تغییرات بسیاری شده است. برای استفاده از این نوع میلگرد در آمریکا آیین نامه ای را در نظر گرفتند. برای اینکه به درستی و با کیفیت بالایی این محصولات را تولید کرده و مورد استفاده قرار دهند به مرور زمان استاندارد های مختلفی را برای آن ها در نظر گرفتند.

توجه به این استاندارد ها می تواند باعث بالا رفتن کیفیت کلی سازه های مختلف نیز شود. از زمانی که نحوه تولید میلگرد بستر به صورت کلی مورد نظر همگان قرار گرفت استاندارد ها نقش پر رنگ تری را پیدا کردند. باید در نظر داشته باشید که کیفیت در این محصولات باعث شده است تا بتوان استحکام و مقاومت بسیار بالایی را برای ساختمان ها در نظر بگیرند. با توجه اینکه حوادث غیر مترقبه در کشور های آسیایی بسیار بیشتر از دیگر قاره ها می باشد این محصولات می توانند به خوبی کاربرد داشته باشند.

 

نحوه تولید میلگرد بستر

 

از سال 1392 نیز در کشور نحوه تولید میلگرد بستر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. جلوگیری از خرابی های مختلف در زلزله ها و دیگر بلایای طبیعی باعث شد تا به خوبی از این محصولات استفاده کنند. باید در نظر داشته باشید که کیفیت در این محصولات به عوامل و شرایط بسیار زیادی وابسته می باشد. در ادامه برخی از نکات مهم در مورد این محصولات را بیان کرده و برای شما شرح خواهیم داد.

آشنایی با میلگرد بستر

میلگرد بستر را می توان به عنوان یکی از المان ها و سازه های موجود در ساختمان ها معرفی کرد. این محصولات به صورت کلی از دو آرماتور موازی به طول های 3 متر تشکیل می شوند. این دو میلگرد به شکل های مختلف به یکدیگر متصل می شوند. معمولا فاصله عرضی بین این محصولات باید بین 5.5، 11 و 15 سانتی متر باشند. این فواصل برای قسمت های مختلف یک ساختمان کاربرد های خاص خود را خواهند داشت. در بین فاصله عرضی موجود در این محصولات باید با فواصلی مشخص به صورت زیگزاگ میلگرد هایی را نیز جوش داد.

این نوع شبکه بندی در میلگرد ها می تواند به خوبی و با کیفیت بالایی استحکام را برای ساختمان ها به  وجود بیاورد. در نظر داشته باشید که کیفیت در این محصولات باید به خوبی رعایت شود. اتصال میلگرد های بستر به کمک قلاب و گیره انجام می شود. قلاب ها و گیره ها را باید با توجه به سایز بندی های بسیار متنوع میلگرد ها تعیین کرد.

تنوع در گیره ها و قلاب ها بسیار زیاد بوده و می توانید با توجه به نیاز خود این محصولات را مورد استفاده قرار دهید. گیره های گالوانیزه امروزه بسیار پرمصرف بوده و برای انواع میلگرد ها نیز مناسب می باشند. تولید میلگرد بستر به گونه ای می باشد که به درستی تمامی اجرا انتخاب شوند.

 

آشنایی با میلگرد بستر

 

قلاب های مفتولی نیز با توجه به قیمت مناسب و نصب راحت بسیار مورد توجه افراد هستند. استفاده از این محصولات می تواند باعث شود تا با سرعت بسیار بالایی اتصالات برقرار شوند. از میلگرد بستر برای بالا بردن مقاومت کششی و استحکام دیوار ها استفاده می کنند. دیوار های مختلف در ساختمان ها باید به صورتی اجرا شوند که میلگرد ها به خوبی در وسط آن ها قرار گرفته و بالاترین کیفیت را ایجاد کنند. به صورت گسترده از این میلگرد ها در ساختمان های باربر مورد استفاده قرار می دهند.

تولید میلگرد بستر و مزیت های آن

نحوه تولید میلگرد بستر با انواع متریال های موجود می تواند برای شما مزایای بسیار زیادی را داشته باشد. به صورت کلی این محصولات دارای ساختاری ساده و عالی می باشد. باید در نظر داشته باشید که کیفیت در این محصولات به میلگرد ها وابسته می باشد. انواع میلگرد های به کار رفته در این محصولات را می توان به صورت کلی در سایز های بسیار متنوعی مورد استفاده قرار داد. نحوه تولید میلگرد بستر در دیوار های مختلف نیز بسیار متنوع و متفاوت می باشد.

میلگرد های به کار رفته در این محصولات را می توان از شرکت های بسیار زیادی نیز مورد استفاده قرار داد. میلگرد ظفر بناب، میلگرد نیشابور، میلگرد تیکمه داش و …. از مهم ترین کارخانه هایی می باشند که می توانید از آن ها استفاده کنید. از مزیت های موجود در این محصولات نیز می توان به موارد زیر اشاره کرده و به خوبی از آن ها استفاده کرد.

  • اتصال دیوار های مختلف و متقاطع با یکدیگر
  • عدم نیاز به دوغاب سیمان برای دیوار ها
  • افزایش انسجام دیوارها در برابر زلزله
  • بالا رفتن مقاومت کلی سازه های مختلف و متنوع
  • قابلیت استفاده به صورت قائم در انواع دیوار های ساختمان
  • افزایش چشمگیر مقاومت دیوار ها
  • افزایش استحکام برشی درون دیوار ها
  • بالا رفتن استحکام شکل پذیری خمشی برون صفحه ای دیوار ها
  • بهینه سازی و شکل پذیری بسیار زیاد دیوار ها

نحوه تولید میلگرد بستر و مزیت های آن

 

خرید میلگرد بستر

برای خرید میلگرد بستر می توانید از مجموعه های بسیار متنوعی استفاده کرده و بالاترین کیفیت را نیز مشاهده کنید. برای خرید این محصولات می توانید از مجموعه آهن هایپر کمک بگیرید. آهن هایپر به عنوان یکی از فروشگاه های بسیار قوی در حوزه آهن بوده و می تواند در زمینه های مختلف نیز به شما مشاوره های لازم را بدهد. برای خرید تنها کافی است از طریق سایت محصولات مورد نیاز خود را با قیمت روز ثبت کنید.

به صورت کلی می توان بیان کرد که نحوه تولید میلگرد بستر با توجه به محاسبات کلی انجام شده و باید به صورت دقیق استاندارد های لازم در آن ها رعایت شود.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

فرایند تولید میلگرد

کاربرد میلگرد بستر

https://ahanhyper.com//?p=39428

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *