امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

فرایند تولید توری

فرآیندی که مربوط به تولید توری می باشد به دو صورت انجام می گردد. یکی از این روش ‌ها اتوماتیک است و روش دیگر به صورت دستی می باشد. بر اساس بررسی ‌هایی که روی فرایند تولید کردن توری ها صورت گرفته است یکی از پرکاربردترین روش هایی که جهت تولید انواع توری مورد استفاده قرار می گیرد روش اتوماتیک می باشد.

به طوری که شما باید به خوبی بدانید روش اتوماتیک تولید انواع توری سرعت تولید این محصول را افزایش می ‌دهد. توری یکی از پرکاربردترین وسیله ها در صنایع متنوع می باشد از توری ها برای امنیت استفاده می‌ کنند و ساختمان های متنوعی این وسیله را خریداری می نمایند.

نمونه ‌ای از توری ها هستند که به توری های حصاری معروف می باشند. به طور معمول در حصار کشی زمین های کشاورزی و همچنین باغ ها از این توری ها استفاده می شود و آنها جنبه ایمنی ندارند. به همین دلیل به آنها فنس باغی نیز گفته می شود. شما برای اینکه توری های متنوعی را برای امنیت ساختمان خود خریداری کنید باید در مورد روش تولید آن اطمینان خاطر به دست بیاورید.

کارخانه ‌هایی که تولید توری را بر عهده دارند از بهترین روش‌ ها و استانداردهای مشخص شده استفاده می نمایند تا توری های متنوعی را تولید و طراحی کنند. در صورتی که شما فرآیند تولید کردن توری ها را بشناسید با اطمینان خاطر بیشتری این محصول را خریداری می کنید.

فرایند تولید توری

روش های تولید توری

فرایندی که مربوط به تولید توری می باشد به دو صورت انجام می گردد. هر یک از این روش ها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند که هر یک از آنها را شما باید به خوبی بشناسید تا با اطمینان خاطر بیشتری توری های تولید شده انواع روش ها را خریداری کنید. روش اتوماتیک و روش دستی از جمله مهم ترین روش ‌های مربوط به تولید کردن تولید می باشد که عبارت است از :

  1. روش اتوماتیک :

برای تولید کردن توری ها به روش اتوماتیک باید از مفتول گالوانیزه و همچنین ورق سیاه استفاده شود. مفتول ها را در ضخامت های متنوعی مورد استفاده قرار می دهند که بر اساس درخواست مشتری ضخامت آنها انتخاب می شود.

استحکام هر یک از مفتول ها در صورتی که ضخامت بالاتری داشته باشند بیشتر خواهد بود. بر همین اساس مشتری باید زمان سفارش تولید انواع توری به نکاتی که مربوط به استحکام توری می باشد دقت داشته باشد. از آنجایی که بسته بندی محصول ها به صورت قرقره ای انجام می شود درون آنها انحنا وجود دارد که با استفاده از دستگاه های متنوع صاف می گردد.

اگر نیاز باشد محصول ها را روکش دهی می نمایند و با اعمال کردن روکش دیگر رنگ آمیزی برای مفتول ها احساس نخواهد شد. مفتول ها برای حصارکشی آماده می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

مفتول ها را در جایگاه ویژه ‌ای که مربوط به دستگاه اتوماتیک است قرار خواهند داد. مفتول ها برش داده می ‌شوند و به یکدیگر پیوند می خورند. این فرآیند که توضیح دادیم با استفاده از دستگاه اتوماتیک انجام خواهد شد، بر همین اساس قابلیت تنظیم دارند.

قاب های لوزی در انواع توری ها به عنوان چشمه توری شناخته می‌ شوند که در مرحله تولید توری، در محل پیچ خوردن انواع مفتول ها به یکدیگر چشمه طوری به طور کامل مشخص می گردد. برای جلوگیری کردن از باز شدن مفتول ها آنها را با استفاده از سیم پیچ اتوماتیک به خوبی محکم می کنند.

توری های بافته شده برش خورده باید به قسمت بالا جابجا شوند و رشته‌ های جدید آنها در این دستگاه‌ اتوماتیک قرار بگیرند. این عملیات به طور کامل ادامه پیدا می کند و در انتها تمامی مفتول های موجود درون دستگاه به توری تبدیل می شود.

بعد از تمام شدن بافت توری، توری های تولید شده باید به بخش بسته‌ بندی ارسال گردند. متراژ مورد نظر جهت بسته بندی انواع توری ها متفاوت است. ولی به طور معمول شما باید به خوبی بدانید که این متراژ بین ۲۰ تا ۳۰ متر متغیر می باشد.

فرایند تولید توری

  1. روش دستی :

یکی دیگر از روش های تولید توری روش دستی می باشد که بسیاری از تولیدکنندگان از این روش برای تولید کردن توری استفاده می کنند. در این شیوه دستگاه اتوماتیک مورد استفاده قرار نمی گیرد. 1 الی 2 نفر تولید کردن توری ها را در این روش بر عهده دارند. در این شیوه باید از یک موتور الکتریکی استفاده کنند تا مفتول ها را روی قالب چشمه به خوبی بپیچانند.

فردی که مسئول بافتن انواع توری ها می باشد باید موتور الکتریکی را روشن کند و مفتول ها را به دور قالب بپیچاند. در این صورت عملیات تولید کردن توری آغاز می شود. دقت داشته باشید که برای انجام دادن این روش تولید کردن توری باید به خوبی ساختار توری ها را از نظر کیفیت بررسی نمایید. امروزه با وجود روش اتوماتیک کمتر کسی از روش دستی برای تولید کردن توری استفاده می کند.

برای خرید انواع تیرآهن،  پروفیل های ساختمانی، ورق ها، انواع نبشی، ناودانی، انواع پروفیل ها و… می توانید هم اکنون به سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید. این سایت مرجع رسمی جهت فروش انواع آهن الات با کیفیت و قیمت مناسب است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

پنج نکته مهم در مورد توری استنلس استیل

توری اکسپندد متال چیست و چه کاربردی در صنعت دارد؟

https://ahanhyper.com//?p=11346

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *