امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

ساخت ویلا با ساندویچ پانل

امروزه ساخت ویلا توسط تجهیزات و امکانات مدرن رواج پیدا کرده است که یکی از روش های ساخت ویلا استفاده از ساندویچ پانل می باشد. در این مطلب قصد داریم ساخت ویلا با ساندویچ پانل را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

ویلاهای پیش ساخته ساندویچ پانلی از جمله سازه های آماده مسکونی می باشند که توسط مصالح مدرنی به نام ساندویچ پانل ساخته خواهد شد. توجه داشته باشید ماده میانی ساندویچ پانل ها معمولاً پلی استایرن، پلی اورتان می باشد.

 همچنین توسط این متریال تامین خواهد شد با توجه به خصوصیات ساختمان های پیش ساخته پانلی می توانید آن ها را در شرایط آب و هوای سرد یا محدوده‌ای خیلی گرم مورد استفاده قرار دهید. با این کار به راحتی می توانید دما درون منزل را در میزان مشخصی بدون اتلاف انرژی نگه دارید.

توجه داشته باشید خانه پیش ساخته با ساندویچ پانل که یکی از عمده مصالح مورد استفاده برای ساخت ویلا با ساندویچ پانل سقفی و دیواری می باشد. همچنین نسبت به خانه‌های دیگر از مزایا و ویژگی های بسیاری برخوردار می‌باشد. به عنوان مثال می‌توان گفت طراحی و ساخت ویلاهای پیش ساخته پانلی از زمان پروسه کمتری برخوردار می باشد که بسیاری از کوتاه‌تر از ساخت خانه معمولی خواهد بود.

مزایای ویلای ساندویچ پانل

همانطور که ذکر شد ویلاهای پیش ساخته پانلی نسبت به موارد مشابه از مزایا و ویژگی های بسیاری برخوردار می باشد. این مزایا و ویژگی ها باعث افزایش محبوبیت و همچنین کاربرد روز افزونه ویلا پیش ساخته پانلی در مدت بسیار کمی در ایران شده است. به گونه ای که امروزه بسیاری از افراد از این ویلاهای پیش ساخته استقبال می‌کند. برخی از مزایای ویلاهای پیش ساخته ساندویچ پانل عبارتند از:

  1. بهتر است بدانید سازه ساندویچ پانل معمولاً در برابر هدررفت دما از عایق بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد. به همین خاطر ویلای پیش ساخته یا همان ویلای ساندویچ پانل محیط داخل خود را در برابر سرما و گرما به خوبی عایق کرده و توسط نصب یک سیستم خنک کننده یا گرم کننده به راحتی می توانید در محیطی با دمای مطلوب داشته باشید.
  2. توجه داشته باشید پروسه ساخت یک ویلای سنتی از مصالح سنتی مثل اجر و سیمان استفاده می‌کند در بازه بین شش ماه تا دو سال خواهد بود. ویلاهای پیش ساخته پانلی را می توانید در کمتر از یک ماه طراحی کرده و بسازید و از آن بهره مند شوید.
  3. یکی دیگر از مزایای ویلای پیش ساخته ساندویچ پانل هزینه ساخت ویلای پنل ساندویچی می باشد که بسیار پایین‌تر از ساخت ویلای سنتی بوده و قیمت تمام شده آن شاید نصف یا کمتر باشد که از مزایای بسیار مهم این ویلاها محسوب می‌شود.
  4. همچنین ویلای پیش ساخته پانلی دارای طراحی و جلوه خاصی می باشد که جزوه سازه های پیش ساخته مدرن می‌باشند.
  5. از دیگر مزایای ویلای پیش ساخته ساندویچ پانل می‌توان به عایق بسیار عالی آن در برابر رطوبت شرکت زیرا ساندویچ باران و برف می باشد.
  6. بهتر است بدانید سازه پیش ساخته پانلی از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و همچنین در برابر زلزله، سیل، آتش‌سوزی، طوفان و … از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

مزایای ویلای ساندویچ پانل

 

روش های ساخت ویلا با ساندویچ پانل

برای ساخت ویلا با ساندویچ پانل باید سعی کنید از مهندسین مخصوص و خبره کمک بگیرید چرا که اجرای پروژه نیازمند زیرسازی مناسب می باشد. سپس اسکلت بندی استاندارد توسط پروفیل های فولادی در ضخامت های مناسب تشکیل می شود.

 پس از آن معمولاً پنل های ساندویچی به صورت تخصصی بر روی یکدیگر قرار گرفته و توسط فلشینگ ساندویچ پانل، پیچ و مهره، چسب عایق پنل ساندویچی و ..  مقاوم سازی خواهد شد. توجه داشته باشید پروفیل‌های فولادی که جهت اسکلت بندی استاندارد ویلا استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 این پروفیل‌های فولادی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از جمله پروفیل‌های فولادی که در ساخت ویلا های پیش ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به نبشی، ناودانی، میلگرد و … اشاره کرد که این محصولات فولادی باید با مواد مرغوب و با کیفیت بالا ساخته شود. تمامی پروفیل های مورد نیاز برای ساخت و سازه ویلا را می توانید از مجموعه آهن هایپر تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

ساخت ویلا های ساندویچ پانلی در کارخانه

بهتر است بدانید در این روش تمامی مراحل تولید ویلایی ساخته و کانکس های حراستی و سرایداری در کارخانه ها انجام می شود. کالاهایی که تولید شده به صورت یک تکه یا بخش بندی به محل مورد نظر انتقال داده شده و نصب و پیاده سازی خواهد شد. توجه داشته باشید زمان انجام این کار حداکثر سه روز است که نسبت به روش های دیگر بسیار کمتر خواهد بود.

 هزینه‌های ناشی از این روش نسبت به روش های اجرا در ساخت ویلا بسیار کمتر و بهینه تر می باشد. توجه داشته باشید سازه های پیش ساخته ساندویچ پانلی سیستم برق کشی و همچنین سیستم تلفن و آنتن با روش روکار مجهز می باشند. ضمنا دارای قابلیت نصب انواع پنجره دوجداره یا در های ضد سرقت و تجهیزات دیگر بر روی ساختمان ها می باشد.

 

ساخت ویلا های ساندویچ پانلی در کارخانه

 

هزینه ویلاهای پیش ساخته

همانطور که ذکر شد به ویلاهای پیش ساخته  ویلا ساندویچ پانل نیز گفته می شود. برای خرید این ویلاهای پیش ساخته یا از طرح های ساخته شده انتخاب می‌کنند و یا طرح‌های مورد نظر را طبق سلیقه خود سفارش می دهند. توجه داشته باشید قبل از سفارش محصول سعی کنید با افرادی که در این زمینه اطلاعات لازم و موثری دارند مشورت کرده تا بتوانید انتخاب مناسبی را داشته باشید.

 مسیر های تردد و انتقال ویلای پیش ساخته در آن انجام می‌شود را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر در نظر گرفتن جاده شرایط و موقعیت زمین و … نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید بررسی نمایید. توجه داشته باشید پس از کنترل های اولیه محصول مورد نظر را می توانید سفارش دهید و در کمتر از یک ماه را تحویل بگیرید. در محل مورد نظر می‌توان نسبت به پیاده سازی و نصب آن اقدام نمایید.

 

هزینه ویلاهای پیش ساخته

 

مجموعه آهن هایپر از جمله ارائه دهندگان محصولات فولادی می باشد که از این محصولات فولادی در ساخت ویلاهای پیش ساخته به کار می‌برند. شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید جهت تهیه انواع محصولات فولادی جهت ساخت و ساز ویلاها از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

ساخت ویلا در زمین شیب دار

ساخت ویلا به سبک سنتی

https://ahanhyper.com//?p=19572

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *