امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

ارزانترین میلگرد برای صادرات

ارزانترین میلگرد برای صادرات با توجه به عوامل گوناگون شناسایی می شود که البته قیمت نهایی میلگرد با توجه به نوسانات و التهابات ارز و دلار، اندازه میلگرد، هزینه حمل و نقل و همچنین مواد اولیه آن محاسبه می شود و همان گونه که می دانید ایران کارخانه های بسیاری را درون خود جای داده است که هر کدام با قیمت مناسب نسبت به تولید میلگرد اقدام می کنند.

کشورهای مهم برای فروش میلگرد

ایران از جمله کشورهایی است که به سبب موقعیت جغرافیایی و امکانات حمل و نقلی که در اختیار دارد، می تواند بهترین گزینه برای صادرات میلگرد به کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه باشد. کشورهای حوزه خلیج فارس منظور عمان، قطر، بحرین، کویت، عراق، امارات متحده عربی و کشورهای خاورمیانه نیز ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، پاکستان و چند کشور دیگر هستند.

توجه داشته باشید که برای برآورد ارزانترین میلگرد برای صادرات معمولاً حجم بار و نوع محلی که به عنوان مقصد شناخته می‌شود و البته استانداردهای میلگرد هر کدام می تواند بر روی ارزان بودن میلگرد تاثیر بسزای خود را بگذارد.

 

کشورهای مهم برای فروش میلگرد

 

 البته صادرات میلگرد به کشورهایی همچون گرجستان، ترکیه، عراق، افغانستان، عمان، پاکستان و امارات متحده عربی باعث می‌شود تا سهمی از صادرات میلگرد نیز به ایران تعلق داشته باشد. معمولاً ترکیه بیشترین کشور برای واردات میلگرد به حساب می آید.

ایران میتواند سالیانه چند میلیون تن را به راحتی از طریق مرزهای زمینی و دریایی به دیگر کشورها صادر کند که معمولاً عراق، پاکستان و افغانستان جزء بازار های اصلی برای فروش میلگرد به حساب می آیند. بهتر است بدانید که عمان و ترکیه نیز از جمله مهم ترین خریداران میلگرد از ایران شناخته می شوند.

کارخانه های تولید کننده میلگرد

همان گونه که در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره شد، کیفیت میلگرد و نوع کارخانه تولید کننده می تواند بر روی ارزانترین میلگرد برای صادرات تاثیر واضح خود را بگذارد. به همین دلیل باید بدانید که قیمت ارزان دلیلی برای صادرات کیفیت پایین میلگرد نیست. کارخانه هایی در حال فعالیت هستند که با قیمت مناسب بهترین و باکیفیت ترین میلگرد را تولید می کنند. ما در ادامه به 2 کارخانه مهم که به تولید میلگرد با قیمت مناسب می پردازند اشاره می کنیم.

·        مجتمع فولاد میانه

یکی از برندهای معتبر میلگرد در سایت آهن هایپر مربوط به مجتمع فولاد میانه است که اگر به دنبال ارزانترین میلگرد برای صادرات هستید، این مجتمع می تواند چندین تن فولاد را به راحتی عرضه نماید. به خاطر کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی که این کارخانه در تولید خود لحاظ می کند، جزء مهم ترین ها برای انتخاب میلگرد جهت صادرات به حساب می آید. مجتمع فولاد میانه از سال 1368 فعالیت خود را آغاز کرده است و امروزه جزء با ظرفیت ترین کارخانه های فولاد در ایران به شمار می آید.

·        مجتمع فولاد آریان اصفهان

 مجتمع فولاد آریان اصفهان یکی دیگر از کارخانه های بسیار معروف تولید میلگرد است که از سال ۱۳۸۵ با بیشتر از هزار نفر نیرو توانست فعالیت خود را در زمینه تولید انواع تیرآهن، میلگرد، نبشی و بسیاری از مقاطع فولادی دیگر آغاز کند. شما می توانید جهت محاسبه ارزانترین میلگرد برای صادرات از میلگردهای آجدار، ساده و جناقی این مجتمع به راحتی با قیمت مناسب و کیفیت عالی استفاده کنید.

انواع میلگرد

معمولاً ارزانترین میلگرد برای صادرات علاوه بر نوع کارخانه و کیفیت ساخت که مد نظر دارد می تواند میلگرد صادراتی آجدار نیز باشد. البته میلگردهای کلاف نیز در صنعت ساختمان سازی بسیار رایج هستند و امروزه فروش خوبی را تجربه می کنند.

 معمولاً از میلگردهای کلاف می توان به عنوان سیم خاردار، سیم بکسل، زنجیر فلزی، توری حصاری، فنس و … استفاده کرد و حتی در صنایع فنر سازی نیز میلگردهای کلاف جزء پرکاربردترین ها به حساب می آیند. اما میلگرد آجدار به دلیل جبران مقاومت بالای کششی که سازه های بتنی می پردازد، به عنوان تقویت کننده بتن مورد استفاده قرار می گیرد.

 شاید بتن نیروی کششی پایینی داشته باشد، اما در مقابل نیروی فشاری همیشه دوام خود را ثابت کرده است و به همین دلیل است که در بسیاری از سازه های بتنی همچون بزرگراه و پل از انواع میلگرد آجدار استفاده می شود و با توجه به برند هایی که به عنوان مثال گفته شد، شما می توانید هم اکنون میلگرد آجدار و یا کلاف را با قیمت مناسب از سایت اینترنتی https://ahanhyper.com/ خریداری کنید.

 دلایل قیمت ارزان میلگرد

سؤالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که آیا ارزانترین میلگرد برای صادرات به معنای صادرات یک محصول بی کیفیت است؟  برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که ارزان بودن میلگرد به هیچ عنوان دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست. به هر حال دلایلی بر روی قیمت میلگرد تأثیر خود را می گذارد. آن دسته از میلگرد هایی که سطح مقطع آن کم است، به خاطر استفاده از مواد اولیه در تولید آنها صددرصد قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

 

 دلایل قیمت ارزان میلگرد

 

برعکس میلگرد هایی که سطح مقطع بیشتری دارند، طبیعتاً وزن بالاتری را باید برای این نوع میلگرد در نظر گرفت. به همین دلیل، قیمت بالاتری را نیز برآورد می کنند. همیشه میلگردهای کوچک و بزرگ به خاطر نوع استفاده قیمت های متفاوتی را می توان برای فروش آن ها محاسبه کرد. در اینجا کیفیت به هیچ عنوان ارزش خود را پایین نمی آورد. در فصل های گرم سال میلگردها قیمت ارزان تری به خود می‌گیرند، اما در فصل سرد سال شما با افزایش قیمت مواجه خواهید شد.

خرید میلگرد

 حال که با ارزانترین میلگرد برای صادرات آشنا شده اید، بهتر است سایت https://ahanhyper.com/ را فراموش نکنید. این سایت عرضه کننده نبشی، پروفیل های ساختمانی، ورق ها و… با قیمت مناسب و کیفیت ایده آل با برندهای معتبر است. شما عزیزان از سراسر ایران می توانید جهت سفارش مقاطع فولادی مورد نیاز برای ساخت و ساز اقدام نمائید. در صورتی که با این مقاطع اشنایی ندارید توسط کارشناسان خبره مجموعه اهن هایپر مشاوره های لازم را دریافت نمائید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

تحلیل و بررسی آمار تولید و صادرات فولاد ایران

https://ahanhyper.com//?p=25913

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *