امروز : شنبه 18 می 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه های میلگرد استان گیلان کدام اند

میلگرد از مقاطع پروفیلی پرمصرف است که در انواع مختلفی تولید می شوند. کارخانه های زیادی در سراسر کشور در زمینه تولید محصولات فعالیت دارند. در این مبحث می خواهیم کارخانه های میلگرد استان گیلان را مورد بررسی قرار دهیم. اگر می خواهید با کارخانه های این استان و محصولات آن بیشتر آشنا شوید؛ این مطلب را تا انتها دنبال کنید‌.

میلگرد یکی از مقاطع پروفیلی است که در انواع مختلفی موجود بود و در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با توجه به نوع و سایزی که دارد در کاربردهای گوناگونی از آن استفاده می شود. از سال ۱۳۸۰ کارخانه های زیادی در زمینه تولید میلگرد راه اندازی شده اند که سبب کم شدن دغدغه خریداران شده است.

بدین صورت می توان از کارخانه نزدیک به پروژه میلگردها را خریداری کرد که در این صورت هزینه های حمل و نقل کاهش می یابند. گیلان یکی از استان هایی است که کارخانه هایی در زمینه تولید میلگرد دارد که هر کدام از این مجموعه ها در تلاشند محصولات خود را با کیفیتی بالا ارائه دهند. در صورتی که نیاز به میلگرد دارید؛ بهتر است قبل از آن محصولات کارخانه ها را مورد بررسی قرار دهید چون سایز میلگرد هر کارخانه ای مناسب کاربرد شما نیست.

استان گیلان ۳ کارخانه دارد که همگی محصولات با کیفیتی را تولید می کنند. فقط باید با توجه به نوع پروژه محصولی که نیاز است را تهیه کنید. علاوه بر میلگردهای گیلان، میلگرد نیشابور، میلگرد ظفر بناب، میلگرد تیکمه تاش و .. از جمله میلگردهای مرغوب موجود در بازار می باشند.

کارخانه های میلگرد استان گیلان

آشنایی با کارخانه های میلگرد استان گیلان

کارخانه امیرکبیر گیلان

از جمله کارخانه های میلگرد استان گیلان می توان به کارخانه امیرکبیر اشاره کرد. این کارخانه میلگردهایی به سایز ۸ الی ۴۰ میلی متر را تولید می کند. این گروه تولیدی علاوه بر بازار داخلی محصولات خود را به کشورهای دیگر مثل افغانستان صادر می کند. میلگردهای سایز ۴۰ این کارخانه برای ساختمان های چند طبقه مناسب بوده و می توان از آن استفاده کرد. وزن این محصولات نسبت به دو کارخانه دیگر میلگرد گیلان سنگین بوده است.

این مجموعه محصولات خود را با مواد اولیه مرغوب تولید می کند که سبب کیفیت بالای محصول نهایی می شود. در ساخت این مقاطع از فناوری روز و استانداردهای بین المللی استفاده شده و زیر نظر افراد متخصص آن را تولید می کنند. علامت اختصاری این مجموعه AKS است که بر روی تمامی میلگردهای تولیدی آن حک شده است و به این طریق به راحتی می توان آن ها را شناسایی کرد.

کارخانه میلگرد امیرکبیر گیلان

کارخانه حسن رود گیلان

از دیگر کارخانه های میلگرد استان گیلان می توان به مجموعه حسن رود گیلان اشاره کرد. از کارخانه از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در جاده رشت_ انزلی آغاز کرد. علامت اختصاری این مجموعه NFGCO بوده و بر روی محصولات تولیدی آن حک شده تا قالل تشخیص از میلگردهای کارخانه های دیگر باشند. میلگردهایی که توسط این مجموعه تولید می شود از نوع A2 و A3 و در سایزهای ۸ الی ۲۰ میلی متری است. این محصولات در سایز و وزن کم تولید و با بالاترین کیفیت به بازار ارائه می شوند. در زیر هر کدام از این محصولات را به صور مختصر شرح می دهیم:

میلگرد  A2

این میلگرد آجدار است؛ یعنی بر روی سطح آن برجستگی ها و فرورفتگی هایی وجود دارد که سبب چسبندگی بیشتر به بتن می شود. آج این محصول از ابتدا تا انتهای آن و به صورت مارپیچ بوده و به عنوان میلگرد آج مارپیچ ساده هم معروف است. استحکام کششی این محصول برابر با ۵۰۰ مگاپاسکال و حداقل عملکرد مجاز آن ۳۴۰ مگاپاسکال می باشد.

بهتر است بدانید که این مقطع از میلگردهای نیمه خشک بوده و در ساخت آن از استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ استفاده می شود. از کاربردهای این محصول می توان به استفاده در تولید خاموت و ساختمان سازی سبک اشاره کرد.

کارخانه میلگرد حسن رود گیلان

میلگرد  A3

این میلگرد از نوع آجدار با آج جناغی بوده و در دسته میلگردهای خشک قرار دارد. استحکام‌ کششی این مقطع ۶۰۰ مگاپاسکال و حداقل عملکرد مجاز آن معادل ۴۰۰ مگاپاسکال است. استفاده از این محصول به دلیل جوش پذیری کمی که دارد برای جوشکاری توصیه نشده ولی برای ساخت و ساز می توان از آن استفاده کرد.

کارخانه آناهیتا گیلان

کارخانه آناهیتا گیلان از جمله کارخانه های میلگرد استان گیلان می باشد. این کارخانه در شهرک صنعتی صنعتی رشد راه اندازی و شروع به کار کرد. میلگردهای تولید شده در این کارخانه از سایز ۸ الی ۲۰ میلی متر بوده و دارای کیفیت بالایی هستند‌. محصولات این مجموعه به دلیل کیفیتی که دارد توانسته جایگاه خوبی در بازار به دست آورد.

وزن محصولات تولیدی این مجموعه از دو کارخانه دیگر بیشتر بوده ولی قیمت پایین تری داشته و مقرون به صرفه است. میلگردهای آجدار این کارخانه در شاخه های ۱۲ متری به بازار عرضه می شوند. علامت اختصاری این مجموعه که بر روی تمامی محصولات آن حک شده AJ است.

کارخانه میلگرد آناهیتا گیلان

خرید میلگرد

میلگرد از جمله پر استفاده ترین و پرکاربردترین مقاطع فولادی مورد استفاده در ساخت و ساز می باشد. این محصول در انواع و سایز های مختلف موجود می باشد. قبل از اینکه جهت سفارش اقدام کنید؛ قیمت میلگرد را در وبسایت مشاهده کرده و به بررسی آن بپردازید.

تیرآهن، ناودانی، ورق استیل، ورق گالوانیزه و … از دیگر محصولات قابل عرضه توسط این مجموعه می باشد. شما مخاطبین گرامی برای خرید میلگرد و دیگر مقاطع فولادی می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام کنید. برای انتخاب بهتر با کارشناسان خبره آهن هایپر در تماس باشید و مشاوره های لازم را دریافت نمائید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

کارخانه های میلگرد استان گیلان کدامند؟

کارخانه امیرکبیر، حسن رود و آناهیتا

میلگردهای کدام یک از کارخانه های استان گیلان وزن بیشتری دارد؟

میلگردهای کارخانه امیرکبیر از نظر وزنی سنگین تر است.

علامت اختصاری کارخانه حسن رود چیست و میلگردها را در چه سایزی تولید می کند؟

میلگردهای ابن کارخانه از سایز ۸ الی ۲۰ میلی متر بوه و علامت اختصاری آن NFGC0 است.

https://ahanhyper.com//?p=72276

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *