امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن

پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن

پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن به شما کمک می کند تا بتوانید در بین انواع پروفیل، نوع مورد نظر خود را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید؛ چرا که پروفیل ها را می توان جزء مقاطع توخالی بسته فلزی در نظر گرفت. امروزه در صنایع گوناگون انواع پروفیل مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند.

پروفیل ها کارایی و مصرف بسیار گوناگونی دارند اما در این بین، پروفیل لنگه دری یکی از کاربردی ترین انواع پروفیل است که برای ساختن درب و پنجره از نوع  ۵۰۸ آن به نام پروفیل درب و پنجره بسیار مورد توجه است. این نوع پروفیل در ضخامت‌های ۲ الی ۴ میلی متر و طول ۶ الی ۱۲ متر  کارایی خود را به نمایش می گذارد.

 

پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن

 

معرفی پروفیل لنگه دری

حال که در مورد پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن با شما صحبت می کنیم، بهتر است با ساختار این نوع پروفیل بیشتر آشنا شویم. همانگونه که گفته شد این پروفیل با نام پروفایل ۵۰۸ به بازار عرضه می شود و در گروه بندی پروفیل های بسته جای گرفته است. پروفیل لنگه دری یک پروفیل دو لبه است که دو طرف آن به صورت کاملا مخالف یکدیگر به بالا و پایین به نمایش گذاشته می شوند.

برای ساختن چهارچوب درب و پنجره قطعاً این نوع پروفیل به کار می آید، اما در حالت عادی در صنایع گوناگون نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هیچ محدودیتی برای استفاده از این نوع پروفیل در زمان و مکان متفاوتی وجود ندارد و به راحتی می توان مورد استفاده قرار داد. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که متریال بسیار بادوام و مقاومی برای ساخت این نوع پروفیل باید مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از متریال های اصلی و بادوام فولاد است که همه ما می دانیم، فولاد در گروه آلیاژ های مقاومی است که می تواند فشار و سختی بسیار بالایی را تحمل کند و به همین دلیل، امروزه در صنعت ساختمان سازی تا این حد مورد استقبال قرار گرفته است.

نحوه تولید پروفیل لنگه دری

پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن  را باید با نحوه تولید که دارد بشناسید. برای تولید این نوع پروفیل از st37 سیاه کمک می گیرند. ورق را از غلطک کاملاً اختصاصی عبور می دهند تا فرم مخصوص به خود را به دست بیاورد و سپس آن را برش میدهند، اما روش متفاوت دیگری نیز وجود دارد که از بلوک های فلزی در آن استفاده می کنند.

به این شکل که بلوک را به درون کوره هدایت می کنند و بعد از اینکه در بخش نورد گرم بلوک جای گرفت، غلتک می تواند بلوک را شکل دهد و سپس بعد از سرد شدن، بلوک به شکل اصلی خود در می آید. از بین غلطک‌های کاملا اختصاصی بلوک را عبور می کند تا این ورق ها سرد شده که شما بتوانید در پایان شکل اصلی آن را مشاهده کنید.

 

پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن

 

کاربرد پروفیل لنگه دری

پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن  را باید این گونه در نظر گرفت که برای ساختن چارچوب های در می تواند یک پروفیل بسیار کاربردی به شمار آید. خصوصاً درب های یو پی وی سی به این نوع پروفیل نیاز دارند.

البته ناگفته نماند که برای ساخت پروفیل چهارچوب های فرانسوی نیز این نوع پروفیل بسیار کاربردی محسوب می شود، برای ساخت نرده های فولادی و درب های فولادی پروفیل لنگه دری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که البته عمده کاربرد اصلی این پروفیل برای ساختن چارچوب درب مورد توجه قرار می گیرد.

در هنگامی که جنس درب از upvc باشد، قطعاً به صورت واضح شما به پروفیل لنگه دری نیاز پیدا خواهید کرد. البته ناگفته نماند که برای ساخت گوشه پله و گوشه دیوارهای کارخانه هم می توان روی کاربرد این نوع پروفیل حساب کرد.

انواع پروفیل لنگه دری

پروفیل آهنی یکی از انواع پروفیل لنگه دری محسوب میشود که در بسیار بادوام و مقاوم بوده و قابلیت رنگ پذیری آن امروزه مورد توجه قرار گرفته است. پروفیل لنگه دری چوبی، از جمله عایق های عالی صوتی و حرارتی به شمار می آید، ولی در برابر ضربه چندان مقاوم و با دوام نیست.

پروفیل کامپوزیتی نیز نوع دیگر  پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن  به حساب می آید که در برابر نور مستقیم خورشید بسیار مقاوم عمل می کند و نسب به فلزی و چوبی بسیار رده متنوع تری را شامل می شود و در پایان پروفیل آلومینیومی، یکی از ارزان ترین این نوع پروفیل معرفی می شود و دارای استحکام بالا و همچنین جزء پروفیل های بسیار زیبا به شمار می آید.

پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن باعث می شود تا بتوان با انواع این نوع پروفیل به راحتی آشنا و در قیمت های مختلف خریداری کنید. امروزه برای ساخت انواع چهارچوب درب و همچنین نرده و درب های فولادی قطعاً پروفیل لنگه دری به کار می آید. توصیه ما این است که سعی کنید در کمترین زمان ممکن به سفارش حتی عمده این محصول در انواع گوناگون بپردازید.

خرید بدون واسطه می تواند یک خرید مقرون به صرفه و کاملاً هوشمندانه در طولانی مدت باشد. در صنایع گوناگون و الاخصوص ساخت و ساز پروفیل ها جزء محصولات بسیار پراستفاده هستند. به همین دلیل باید با قیمت به روز و البته بدون واسطه نسبت به خرید این چنین محصولاتی اقدام کنید. کیفیت، قیمت مناسب و تحویل سریع از جمله مزایای خرید آنلاین به شمار می آیند.

 

پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن

 

خرید پروفیل لنگه دری

حال که با پروفیل لنگه دری و کاربردهای آن آشنا شده ایم، بهتر است بدانید که خرید غیر حضوری این محصول می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. به این دلیل که در خرید حضوری شما هزینه ای بابت واسطه نیز پرداخت می کنید. به همین دلیل به صورت آنلاین شما با قیمت های واقعی و همچنین تنوع بیشتری رو به رو خواهید شد.

شما مخاطبان گرامی از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ می توانید جهت خرید انواع پروفیل از جمله پروفیل لنگه دری اقدام نمائید. در هر مرحله از خرید که نیاز به راهنمایی و اطلاعات داشته باشید کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

بیشتری کاربرد پروفیل لنگه دری برای چیست؟

برای ساختن چهار چوب در

ارزان ترین پروفیل لنگه دری کدام است؟

پروفیل آلومینیومی

عیب و ایراد اصلی پروفیل آهنی لنگه دری چیست؟

وزن بالاو خوردگی در طولانی مدت

https://ahanhyper.com//?p=71107

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *