امروز : سه‌شنبه 21 می 2024

[smartslider3 slider="2"]

همه چیز در مورد هزینه حمل و نقل میلگرد

همه چیز در مورد هزینه حمل و نقل میلگرد

میلگرد یکی از انواع مقاطع فولادی است. در این مبحث قصد داریم به بررسی همه چیز در مورد هزینه حمل و نقل میلگرد بپردازیم. از شما همراهان گرامی دعوت می شود برای آشنایی بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

میلگرد پروفیلی است طولانی و توپر که انواع مختلفی دارد. جنس میلگرد از فولاد بوده و در ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارد. به یاد داشته باشید که حمل و نقل میلگرد بسیار مهم است؛ چون اگر به درستی انجام نشود خسارات مالی زیادی به بار می آورد.‌

 

نحوه انجام بارگیری میلگرد

 

نحوه انجام بارگیری میلگرد

میلگردها را با بارکش های کفی به محل کارگاه حمل کرده و آن را تخلیه می کنند. برای تخلیه میلگردهایی که بزرگ هستند؛ از چرثقیل هایی که بر روی کامیون نصب شده اند، چرثقیل های بزرگ بالاسری و دیلم برای اهرم کردن در زیر میلگرد استفاده می شود.

میلگردهای کوچک را می توان به صورت تک تک تخلیه کرد. وقتی برای تخلیه میلگرد می خواهید از دیلم استفاده کنید؛ چند الوار سطح شیب دار از کفی تا کف زمین بگذارید و میلگرد را بر روی آن بغلطانید تا میلگرد به زمین برسد.

حتما توجه کنید که کفی خراب نشود و برای جلوگیری از آن باید در طرفی که تخلیه از آن انجام می شود؛ چند پایه زیر کفی قرار داده شود. سعی کنید تخلیه میلگردها را در انبار نهایی انجام دهید تا از دوباره کاری و هزینه اضافی حمل و نقل میلگرد جلوگیری شود. تمامی مراحل را درست و با رعایت ایمنی انجام دهید.

عوامل موثر بر هزینه حمل و نقل میلگرد

عواملی وجود دارند که بر هزینه های مربوط به حمل و نقل میلگرد موثر هستند. در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم:

مسافت مورد نظر: یکی از عوامل موثر بر هزینه حمل و نقل میلگرد مسافت می باشد. بهتر است با توجه به محلی که پروژه اجرا می شود نزدیکترین کارخانه تولیدی را انتخاب کنید. در زمان خرید میلگرد علاوه به قیمت آن‌ حتما به مسافت هم توجه کنید. امکان دارد شما از یک کارخانه میلگرد ارزان قیمت تهیه کنید ولی مسیر آن به محل پروژه دور باشد بنابراین باید هزینه ای بیشتر برای حمل و نقل آن بپردازید. در نتیجه هزینه تمام شده میلگرد بسیار بالا می رود.

حجم میلگرد خریداری شده: از نکات و عوامل موثر دیگر بر هزینه حمل و نقل میلگرد مقدار حجم میلگردی است که خریده اید. میلگرد محصولی است که وزن بالایی دارد و هزینه حمل و نقل آن بالا می باشد. این مقاطع فولادی به صورت کلاف شده و یا شاخه ای و در وزن های مختلف تولید می شوند.‌ در نتیجه هر چقدر حجم میلگردی گه خریداری می کنید بیشتر باشد هزینه مربوط به حمل و نقل میلگرد نیز افزایش می یابد.

نوع وسیله باربری: انتخاب ماشین و وسیله برای حمل و نقل میلگرد از نکات و عوامل موقر و قابل توجه دیگر است. از ماشین هایی چون وانت، نیسان، پیکان وانت، خاور، کامیون، ۱۰ چرخ و ۱۸ چرخ برای جا به جایی میلگرد استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که با توجه به ظرفیت میلگردها نوع وسیله انتخاب می شود و هر چقدر ظرفیت باربری ماشین بیشتر باشد هزینه حمل و نقل آن زیاد می شود‌.

قیمت حمل بار: بارگیری از نکات مهم دیگر در حمل و نقل میلگرد است.‌ در باربری ها تعرفه های مختلفی برای هزینه حمل و نقل میلگرد لحاظ می شود. گاهی براساس وزن و گاهی براساس مسافت قیمت نهایی می شود‌.

 

همه چیز در مورد هزینه حمل و نقل میلگرد

 

راه های کاهش هزینه حمل و نقل میلگرد

با رعایت مواردی می توان هزینه های حمل و نقل میلگرد را کم کرد که به شرح زیر می باشند:

کاهش مسافت طی شده: معمولا خریداران میلگرد آن را در حجم های بالا تهیه می کنند تا یک خرید مقرون به صرفه داشته باشند. اگر تمام میلگردی که برای پروژه نیاز است را به یکباره خرید کنید می توانید یک بار هزینه حمل و نقل را داد و در هزینه صرفه جویی کرد.

خرید آنلاین: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد امکان خرید آنلاین می توان در هزینه حمل و نقل میلگرد صرفه جویی کرد. همچنین می توان در فروشگاه های مختلف قیمت ها را با هم مقایسه کرده و در انتها یک خرید مقرون به صرفه انجام داد.

انتخاب شرکت باربری: جا به جایی و حمل و نقل میلگرد باید با رعایت اصول انجام شود تا ضمن آسیب ندیدن میلگرد ایمنی کارگران نیز فراهم شود. اگر شرکت باربری مناسبی را انتخاب کنید علاوه بر ایمنی کامل می توانید هزینه های حمل و نقل را کاهش دهید. این باربری ها تعرفه های مشخصی دارند و مطابق استاندارد از مشتری دریافت می شود.

هزینه میلگرد از خرید تا تحویل: وقتی اقدام به خرید میلگرد می کنید حتما توجه کنید که تمامی هزینه های خرید و حمل و نقل میلگرد با مشتری می باشد. بنابراین هزینه حمل بر هزینه نهایی محصول تاثیر مستقیم دارد. شرکت های باربری معمولا هزینه ها را مطابق با مسافت طی شده برآورد می کنند در نتیجه برای کاهش هزینه حمل و نقل باید نزدیک ترین تولید کننده به محل پروژه را انتخاب کنید. با انجام این کار هزینه نهایی محصول بسیار به صرفه می شود.

 

همه چیز در مورد هزینه حمل و نقل میلگرد

 

آشنایی با فروشگاه تخصصی آهن هایپر

فروشگاه تخصصی آهن هایپر ارائه دهنده انواع محصولات فولادی می باشد. برخی از پرکاربردترین محصولاتی میلگرد، تیرآهن، ناودانی و نبشی، ورق استیل و … می باشند. این محصولات در انواع و ابعاد مختلفی موجود می باشد. شما مخاطبان گرامی از سراسر ایران می توانید جهت سفارش این سیستم ها از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمائید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

میلگرد چیست؟

میلگرد مقطع فولادی طویل و توپر است که در صنعت ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارد.

عوامل موثر بر هزینه حمل و نقل میلگرد کدامند؟

مسافت، حجم میلگرد خریداری شده، نوع وسیله باربری، قیمت حمل بار

راه های کاهش هزینه حمل و نقل کدامند؟

کاهش مسافت طی شده، خرید آنلاین، انتخاب شرکت باربری مناسب، هزینه میلگرد از خرید تا تحویل

https://ahanhyper.com//?p=70406

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *