امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

راهنمای خرید رابیتس

راهنمای خرید رابیتس جهت پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه و افزایش دانش فنی قبل از این خرید محصول در وبسایت اهن هایپر ارائه شده است. نکات لازم در رابطه با خرید این محصول از آهن هایپر را مطرح کنیم با ما همراه باشید.

رابیتس

رابیتس به خطا و اشتباه راویز نیز خوانده می‌شود که نیز در واقع همان ورق های گالوانیزه می باشند که معمولاً در برابر عوامل جوی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. نکته مهم که باید بدانید این است که با اعمال کشش، پرس و برش روی این ورق تولید خواهد شد. این محصول در عرض 60 در ۲۴۰ سانتیمتر بسیار معمول است. همچنین وزن این محصول متناسب با وزن ورق گالوانیزه استفاده شده در آن می باشد.

 از عوامل تاثیرگذار در قیمت رابیتس همین وزن محصول می باشد. به طور کلی می‌توان گفت تولید انواع مختلف 9 ستونه و 11 ستونه و ۱۳ ستونه انجام می‌شود که به ۴ مدل سبک، نیمه سنگین و سنگین و فوق سنگین تولید و ساخته خواهد شد. با توجه به راهنمای خرید رابیتس انواع مختلف ذکر کردیم که بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید و در کاربرد مد نظر خود از آن استفاده نمایید.

 

 ویژگی های رابیتس 

 

 ویژگی های رابیتس 

 در راهنمای خرید رابیتس برای شما عزیزان ویژگی های آن را ذکر می کنیم تا بتوانید محصول مناسبی را انتخاب کرده و با کیفیت مناسب از آن بهره مند شوید.

یکی از نکات بسیار مهم در خرید این محصول تعداد چشمه های موجود در آن می باشد. یعنی تعداد چشمه ها مستقیمی با نوع رابط تولید شده در کارخانه دارد.

در کشور ایران تنها سه نوع رابیتس 9 ستون و 11 ستون و 13 ستون تولید شده و در بازار موجود می باشد. ما ویژگی دیگر روی میزان وزن هر ورق می باشد. همانطور که ذکر شد در صورتی که ضخامت ورق مورد استفاده برای ساخت باشد. وزن رابیتس نیز بیشتر می باشد. اما به طور کلی در صورت کم بودن تعداد چشمه ها سایز آن بزرگتر خواهد بود.

مزایای استفاده از رابیتس

مواردی که باید در راهنمای خرید رابیتس ذکر کنیم موارد استفاده از این محصول می باشد. استفاده در صنعت ساختمان سازی و صنایع دیگر مزایای بسیاری دارد. که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از استحکام
  • جهت ساخت و ایجاد آثار هنری زیبا و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • برخورداری از دوام و مقاومت بسیار بالا با توجه به وزن کم ان
  • نصب و اجرای رابیتس در مقایسه با صنایع دیگر نظیر توری گابیون راحت تر و آسان می باشد
  • برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل جوی مثل باد، باران، رطوبت و …
  • برخورداری از مقاومت بالا در برابر وزن بالا و ابعاد مورد نیاز
  • مانع ورود و خروج کردن مواد زیاد

مزایای استفاده از رابیتس

موارد استفاده از رابیتس

بهتر است بدانید رابیتس در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در راهنمای خرید رابیتس پایه و کاربردهای آن را ذکر کنیم. برخی از موارد استفاده رابیتس می توان به استفاده در کارهای عمرانی و ساختمانی استفاده در بتن ریزی های گسترده و در نقاطی مانند پل ها و همچنین ساختمانی برای دیوارهای موتورخانه و … اشاره کرد. کاربرد دیگر این محصول بهره برداری از آن جهت پوشش دادن زهکشی و کت واک می باشد.

همچنین بهتر است بدانید که از این محصول برای گچ کاری اپن آشپزخانه طرح هایی برای کار گذاشتن نور مخفی و هالوژن ساختمان، ورودی منازل، آپارتمان ها و … استفاده می شود. بهتر است که کاربرد دیگر این محصول این است که می‌توان به حال بین ستون و دیوار برای جلوگیری جهت مانع از ایجاد پوشش تاسیسات لوله آب و فاضلاب کانال‌های کولر دو مرحله دارد.

 مرحله اول آن مثل استفاده از میلگردهای ۱۰ به نسبت به محصول خریداری شده بر روی کلاف بندی اجرا شده توسط گچکاران کاربردی می باشد. توجه داشته باشید که اجرای رابیتس بندی در واقع همان جهت مقابله با خطرات احتمالی مثل زلزله می باشد.

 

خرید رابیتس

 

راهنمای خرید رابیتس

 بهتر است بدانید که رابیتس در واقع یک شبکه منظم فلزی می باشد که با سایر مفتول های فلزی متفاوت می باشد. رابیتس دارای ستون ها و چشمه هایی با سایز های مختلف می باشد. در هنگام خرید ابتدا باید هدف و نیاز خود را مشخص کنید بر اساس محلی که می خواهید از رابیتس استفاده کنید. تعداد ستون و عرض رابیتس متفاوت می باشد. لذا باید گفت ابعاد محل مورد نظر را به درستی اندازه گیری نمایید.

 سپس با توجه به اینکه این محصول در وزن های  سبک و سنگین است زمانی که اقدام به خرید می کنید در هنگام خرید این محصول به راهنمای خرید رابیتس توجه نمایید. همانطور که می دانید بیشترین کاربرد این محصول در ساخت نما ها و سقف های کاذب می باشد.

در ساخت نما پرکاربردترین رابطه نوع ۱۳ ستون می باشد. اما این نوع رابیتس برای سقف کاذب اصلاً مناسب نیست چرا که وزن بسیار بالایی دارند. وزن بالا در ساخت سقف کاذب احتمال خطر ریزش آن را افزایش داده و بسیار خطرناک خواهد بود.

 با توجه به نکاتی که در راهنمای خرید رابیتس ذکر کردیم در ساخت سقف های کاذب بهتر است که شما از رابیتس نوع 9 ستون و 11 ستون استفاده کنید که از وزن کمتری برخوردار می‌باشد. البته هرچه تعداد ستون مورد نیاز کمتر باشد نیاز به ملات بیشتری دارد. هر چه وزن سازه مورد نظر شما بیشتر باشد به عنوان مثال بیشتر باشد و یا تزیینات بیشتری داشته می‌شود شما باید رابیتس سنگین تری را خریداری نمایید چراکه هر چه وزن رابیتس بیشتر شود تحمل وزن بیشتری را دارد.

در این مقاله برای شما بازدید کنندگان عزیز راهنمای خرید رابیتس قرار دادیم که در هنگام تهیه این محصول می توانید نکاتی که ذکر شد را مد نظر قرار داده تا بتوانید محصول مناسبی را تهیه و انتخاب نمایید. بهتر است بدانید که شما عزیزان می توانید این محصول را با کیفیت بالا از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ تهیه نمایید. مجموعه اهن هایپر ارائه دهنده انواع محصولات فولادی مورد نیاز در ساخت و ساز از جمله میلگرد، انواع تیرآهن، ناودانی و نبشی و … می باشد.

 

راهنمای خرید رابیتس | راهنمای خرید رابیتس جهت پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه و افزایش دانش فنی قبل از این خرید محصول در وبسایت اهن هایپر ارائه شده است. نکات لازم در رابطه با خرید این محصول از آهن هایپر را مطرح کنیم با ما همراه باشید.

 

 محصولات این مجموعه از جمله رابیتس توسط برترین کارخانه های داخلی تولید و عرضه شده است. با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات می توانید جهت خرید اقدام نمایید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشته باشید نیز می توانید به صورت کاملآ رایگان از مشاوره‌های لازم است که توسط کارشناسان خبره ارائه می گردد بهره مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کارخانه‌های تولیدکننده رابیتس

https://ahanhyper.com//?p=23695

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *