امروز : جمعه 03 می 2024

[smartslider3 slider="2"]

تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی

تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی

توری ها از وسایلی هستند که برای ایجاد امنیت مورد استفاده قرار می گیرند. این وسیله در جنس ها و ابعاد مختلفی تولید شده و به کار گرفته می شود. در این مبحث قصد داریم به بررسی تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی بپردازیم. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این محصولات همراه ما باشید.

امنیت و حفاظت از محل زندگی یکی از مهمترین دغدغه های هر انسانی است که برای آن راه های متعددی وجود دارد. بدین منظور وسایل و امکانات مختلفی وجود دارند که بسته به نوع کاربردی که دارندy می توانید وسیله مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

توری ها از جمله امکاناتی هستند که در این امور مورد استفاده قرار گرفته و در ضخامت ها، جنس ها، بافت های مختلفی تولید می شوند. دو نوع پرکاربرد این محصول توری حصاری زنجیری و توری پرسی هستند که هر کدام از ویژگی هایی برخوردارند.

 

تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی

 

آشنایی با توری حصاری زنجیری

به عنوان یکی از مهم ترین توری های موجود می توان به توری حصاری زنجیری اشاره کرد. این وسیله به دلیل نصب آسان، امنیت بالا و مقاومتی که دارد؛ در بین خریداران محبوبیت بالایی به دست آورده است. در ساخت این محصول از مفتول های گالوانیزه گرم با روکش روی استفاده شده و نوع بافت آن به صورت زنجیری است. از ویژگی های این نوع توری می توان به دوام زیاد، عمر طولانی، مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی اشاره کرد.

ارتفاع رول های این توری را می توان با توجه به سفارش مشتری از ۵ الی ۲۵ میلی متر و عرض ۵۰ سانتی متر الی ۴ متر تولید کرد. همچنین ضخامت مفتول ها در ابعادی معادل با ۴، ۳.۵۰، ۳، ۳.۸، ۲.۵ و ۲.۴۱ میلی متر موجود می باشد که بسته به انتخاب مشتری است. در مکان های ورزشی، فرودگاه، مرزبندی املاک و مراکز نظامی از این توری استفاده می شود.

معرفی توری پرسی

در ادامه مبحث تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی باید ذکر شود یکی دیگر از انواع توری های پر طرفدار نوع پرسی آن است. این وسیله از چشمه هایی به شکل مربع و مستطیل ساخته شده و به صورت سیم بافته می شود. سیم های مفتولی این توری از سیم های سخت صنعتی و به ابعاد ۲ الی ۶ میلی متر و قطر ۳ الی ۵ میلی متر هستند.

این محصول از جنس گالوانیزه و آهن بوده و با موج دادن سیم های فلزی می توان آن را ساخت. برای تولید این نوع توری اول توری را از مفتول های آهنی موج دار ساخته سپس این مفتول ها به شکل دنده دنده و کنگره در می آیند‌. بعد از آن به وسیله یک دستگاه آن را به صورت تار و پود و در ابعاد ۱۱×۲ می بافند.

از این وسیله در نرده کشی و حفاظ بلوارها، ترمینال، پارک و منازل ویلایی استفاده می شود. همچنین برای مش بندی و حفاظ در و پنجره نیز از این وسیله استفاده می کنند.‌ از کاربردهای دیگر این محصول می توان به استفاده در صنعت مواد غذایی به عنوان فیلتر و فنس در دیگر صنایع اشاره کرد.

 

تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی

 

آشنایی با تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی

توری حصاری زنجیری و توری پرسی تفاوت هایی با هم دارند؛ به در زیر به طور مختصر به آن اشاره شده است:

اولین تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی در شکل آن ها است که حصاری زنجیری به صورت زنجیره ای بوده ولی توری پرسی به صورت تار و پود ساخته می شود. تفاوت دیگر این محصولات در مقاومت آن ها می باشد. درست است که هر دوی این وسایل مقاومت خوبی دارند ولی توری پرسی از مقاومت بالایی برخوردار بوده است.

جنس توری حصاری از گالوانیزه گرم با روکش روی است؛ در حالی که نوع پرسی آن از جنس آهن و گالوانیزه است و همین دلیل مقاومت بالای آن شده است.‌ تفاوت بعدی در کاربرد این وسایل است که نوع حصاری برای کاربردهای کوچکتر و توری پرسی برای کاربردهای بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی

 

خرید توری حصاری و توری پرسی

کیفیت توری ها برای امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین باید سعی کنید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده ای همچون آهن هایپر جهت تهیه این محصولات اقدام کنید. همچنین محصولات فولادی دیگری همچون ورق فولادی، ورق ابعادی، ورق استیل و … توسط این مجموعه عرضه می شود. این محصولات فولادی در انواع و سایزهای مختلفی موجود می باشند.

برای خرید توری حصاری و توری پرسی و دیگر مقاطع فولادی از سراسر ایران به صورت اینترنتی می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام کنید. برای انتخاب بهتر با کارشناسان خبره آهن هایپر در تماس باشید و مشاوره های لازم را دریافت نمائید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

ویژگی های توری حصاری زنجیری را بیان کنید؟

دوام زیاد، عمر طولانی، مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی

جنس توری پرسی از چیست؟

این وسیله از گالوانیزه و آهن است.

تفاوت توری حصاری زنجیری و توری پرسی را ذکر کنید؟

این وسایل در شکل، مقاومت، جنس و کاربرد با هم تفاوت هایی دارند.

https://ahanhyper.com//?p=71310

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *