امروز : شنبه 20 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]

چوب های وارداتی روسی

در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم چوب های وارداتی روسی را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

با توجه به چوب های وارداتی روسی باید بدانید که چوب محصولی از طبیعت می باشد که معمولاً در تولید لوازم مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید که هر درختی با توجه به ویژگی هایی که دارد چوب آن شامل مشخصات متفاوت می باشد. از رنگ تا گره و ضخامت چوب گرفته با یکدیگر متفاوت خواهند بود . چوب هایی که درخت آن ها در کشور وجود ندارد وارداتی می باشد که به آن چوب های وارداتی می گویند.

 به عبارت دیگر می‌توان گفت اشکال مختلف چوب در کارخانجات و کارگاه های نجاری مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله چوب هایی که در حال حاضر جزوه پر استفاده ترین محصولات به شمار می روند چوب هایی است که از روسیه وارد می شوند. چوب های وارداتی از کشور روسیه می باشد.

 این چوب ها به دلیل ویژگی و ساختاری که دارند معمولا در مصنوعات مختلف چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. چوب های روسی برای کسانی که در صنعت چوب استفاده می شود قابل شناسایی می باشد. بهتر است بدانید انواع چوب های وارداتی روسی مدل های مختلفی دارند. در ادامه برخی از آن را بررسی می‌کنیم.

 

چوب روسی نراد

 

چوب روسی نراد

یکی از انواع چوب های وارداتی روسی؛ چوب نراد می باشد. اگر شما نیز در صنعت چوب فعالیت دارید باید بدانید که چوب نراد یک نوع چوب وارداتی می باشد که معمولاً به رنگه سفید تا سفید مایل به کرم قهوه ای می باشد. این چوب دارای نقوش زیبایی بوده و همچنین از وزن پایینی برخوردار می باشد و نرم است. کار کردن با این چوب تا حدود ساده و راحت است.

از ویژگی های چوب نراد می‌توان به این مورد شاره کرد که خود نراد یکی از نمونه های درخت کاج به شمار می رود. در واقع می‌توان گفت درختی است که مثل کاج جزو بهترین درختان تهیه چوب روسی به شمار خواهد رفت. این درخت معمولا از درخت‌های خواص به شمار می رود که با توجه با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد و همین طور صنعتی می باشد که از آن در صنعت چوب استفاده فراوانی خواهد شد.

 همچنین بهتر است بدانید که ضمناً درخت نراد دارای برگ های سوزنی شکل می باشد که در تمام فصول سال سبز می‌باشد که این باعث زیبایی آن شده است. چوب برای ساختن محصولات مختلفی مثل درب و پنجره چوبی، کف پوش، دیوار پوش، پالت سازی، تو‌پلاس داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما نیز ظاهر محصولات زیبا و جذاب می خواهید می توانید از چوب نراد در ساخت آن استفاده کنید.

چوب ساسنا

یکی دیگر از انواع چوب های وارداتی روسی چوب ساسنا باشد. از این نوع چوب در صنایعی مثل کاغذ سازی، الیاف سازی، نئوپان و تولید تخته های چند لایه و … مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های بسیار مهم این چوب این است که فراوانی زیادی داشته و به همین خاطر از قیمت مقرون به صرفه برخوردار می باشد. بسیاری از نجاران سعی می کنند که برای اینکه مصنوعات چوبی را با قیمت مناسب برای خریداران ارائه دهند ز چوبی استفاده می‌کنند که قیمت آن ها مقرون به صرفه باشد.

 

چوب ساسنا

 

اگر چوب های گران قیمت استفاده کنند محصول نهایی نیز هزینه اش بالا رفته و امکان دارد افراد در زمان خرید کردن دچار مشکل و سختی شود. رنگ این چوب شبیه به عسلی می باشد. به همین خاطر برای میزهای جلو مبلی بیشتر استفاده خواهد شد. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کرد این است که این چوب درشت باف بوده و گاهی نیز بافت به صورت ریز پیدا خواهد شد اما نسبت آن ها بسیار کمتر خواهد بود. توجه داشته باشید که این مدل چوب برای عایق سازی و نرده کشی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

چوب یولکا

یکی دیگر از انواع چوب های وارداتی روسی؛ چوب یولکا می باشد که یکی از گونه های سوزنی به شمار می رود و از جنس درخت اسپروس است. بهتر است بدانید که این چوب به صورت نقطه‌ای بوده و در طول چوب خطوط نامتوازنی موجود است. توجه داشته باشید که رنگ این چوب معمولا سفید مایل به زرد است و مدل درختان تند رشد می باشد.

 به صورتی که در مزرعه های صنعتی تولید چوب معمولاً به اندازه ۳۰ سانتی متر می باشد. درخت این چوب نیز به صورت نرم و درست بوده و جز درختان به شمار می‌رود که در بازار برای تولید محصولات شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای این محصول می توان برای تولید کمد و کابینت چوبی، قرنیز چوبی و همینطور لوازم دکوری، جداکننده دیوار و … اشاره کرد.

مزایای استفاده از چوب روسی

چوب های وارداتی روسی دارای زیبایی خاصی بوده علاوه بر زیبایی با داشتن مقاومت و استحکام بالا توانسته است از جمله فراورده های پرمصرف در صنعت باشد. از سوی دیگر می توان گفت که چوب درختان روسی انعطاف پذیری و استحکام بالا کار را برای مصرف کننده آسان خواهد کرد. به عنوان مثال می‌توان گفت در بسیاری از نقاط دنیا معمولا برای نمای بیرونی و داخلی از این چوب استفاده می شود.

 همچنین جهت شکل بسته در ساختمان سازی و ساخت داربست مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین خاطر باید گفت چوب روسی از جمله فراورده های مهم در مصالح ساختمانی محسوب می شود. از دیگر مزایای بسیار مهم چوب های وارداتی روسی می توان به قابلیت سنباده زنی راحت آن اشاره کرد که در صنعت مبلمان سازی، ساخت دکور، کابینت سازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایای استفاده از چوب روسی

 

معرفی فروشگاه آهن هایپر

مجموعه آهن هایپر از جمله فروشگاه های معتبر و شناخته شده می باشد که جهت ارائه و عرضه انواع آهن آلات و محصولات فولادی فعالیت دارد. از جمله محصولاتی که توسط این مجموعه ارائه گردد می توان به میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی، پروفیل های صنعتی و … مورد استفاده قرار می گیرد. جهت تهیه و خرید محصولات فولادی می توانید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

ساخت ویلا باغ

چگونگی ساخت ویلا

https://ahanhyper.com//?p=24983

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *