امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

بهترین محله اصفهان برای زندگی

بهترین محله اصفهان برای زندگی هر فرد و خانواده ای متفاوت است، برای انتخاب بهترین محله اصفهان باید بدانید چه فاکتورهایی برای شما و خانوادتون الویت و اهمیت دارد. شهر اصفهان نصف جهان به بناهای تاریخی و آثار باستانی معروف است.

اگر اهل و ساکن اصفهان نیستید و قصد نقل مکان به اصفهان و خرید خانه و زندگی در اصفهان را دارید، توجه داشته باشید که خرید خانه نزدیک جاذبه های گردشگری به دلیل توریستی بودن این مکان و ترافیک آنجا ممکن است برای شمایی که آرامش و سکوت محل زندگیتان در الویت قرار دارد. باید بگویم جاذبه های گردشگری اصفهان محلی مناسب برای زندگی شما نیست. اگر طالب انتخاب مناطق خوب برای زندگی در اصفهان هستید، باید بگویم جنوب زاینده رود بهترین منطقه اصفهان است.

بهترین محله اصفهان برای زندگی

در ادامه به معرفی بهترین محله اصفهان برای زندگی می پردازیم:

خیابان های حاشیه زاینده رود

یکی از بهترین محله های اصفهان خیابان های حاشیه زاینده رود در دو بخش شمالی و جنوبی است. خانه های این محله بیشتر بشکل آپارتمان هستند. این آپارتمان ها با منظره ای از درختان انبوه و زاینده رود مشتریان فراوانی را بخود جذب میکنند. خانه های این محله از قیمت بالایی برخوردار است.

 

بهترین محله اصفهان برای زندگی

 

این خیابان ها از آپارتمان های لوکس، مدرن و جذاب برخوردار است که علاوه بر زیبایی منظره از زیبایی ظاهری خانه نیز برخوردار است. خیابان های حاشیه زاینده رود از خیابان هایی چون خیابان مطهری خیابان کمال اسماعیل خیابان مشتاق خیابان آیینه خانه‌های بوستان سعدی و …تشکیل شده اند. این خیابان ها از مناطق خوب برای زندگی در اصفهان است.

منطقه جلفای اصفهان

یکی دیگر از بهترین محله های اصفهان منطقه جلفا است، این محله در زمان شاه عباس به عنوان اقامتگاه دائمی ارامنه مهاجر معروف بود و این محله سالیان زیادی تنها مختص رفت و آمد و زندگی این اقوام بود. در حاضر بیشتر ساکنان این محله ارامنه هستند که در کنار سایر ساکنین و شهروندان دیگر زندگی مسالمت آمیز و آرامی دارند. این محله دارای ساختمانهای قدیمی، زیبا، کوچه های سنگفرش و… است، قیمت ساختمان های این محله بالا هست ولی با کمی جستجو میتوانید خانه هایی با قیمت پایین در این محله پیدا کنید.

 

زیباترین خیابان اصفهان

 

خیابان عباس آباد

خیابان عباس آباد نیز یکی از بهترین محله اصفهان است که دارای ساختمان های لوکس و با تنوع قیمت مختلف است. این خیابان بادرختان چنار و انبوهی که دارد فضای آرامش بخشی ایجاد کرده است. با زندگی در خیابان عباس آباد از هیاهو و شلوغی در امان خواهید بود، زیرا این خیابان یکطرفه است.

خیابان ‌های شیخ صدوق شمالی و شیخ صدوق جنوبی بهترین محله اصفهان برای زندگی است. این خیابان ها در جنوب زاینده رود واقع شده اند و محیط مناسبی برای سکونت و زندگی است. در این خیابان آپارتمان های لوکس، شیک و خانه های کلنگی متعددی واقع شده است که قیمت هایی با رنج های مختلفی دارد.

خیابان چهارباغ بالا

خیابان چهارباغ نیز جزو مناطق خوب برای زندگی در اصفهان است، این خیابان جزو خیابان های تاریخی اصفهان است. از این خیابان دسترسی به مکان های مختلف چون مراکز خرید، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، مراکز آموزشی، ایستگاه مترو و اتوبوس بسیار آسان است. این خیابان در جنوب زاینده رود قرار دارد و خانه های این محله رنج قیمت مختلفی دارد.

بهترین محله اصفهان برای زندگی و زیباترین خیابان اصفهان

شهر اصفهان یکی از زیباتربن شهرها برای عکاسی است، این شهر با بناهای تاریخی، ساختمان های مدرن، فضای سبز، باغ ها و.. مختلف منظره های زیبا و جذابی برای عکاسی دارند. اصفهان یک شهر رویایی است که برای کسانی که علاقه مند به پیاده روی هستند بسیار مناسب است.

در ادامه ی این مقاله با بهترین و گران قیمت ترین محل های اصفهان برای زندگی آشنایتان میکنیم. این محله ها عبارتند از: محله مهرآباد که از محل های مناسب و خوب اصفهان برای زندگی است. مهرآباد یکی از محله های عیان نشین و  لوکس نشین است، قیمت آپارتمان و خانه های ویلایی این محله بسیار گران و میلیاردی است.

جی از محله های منطقه 4 است، قیمت مسکن در این محله متوسط رو به بالا است. جی یکی از محله های کهن و قدیمی اصفهان است که سالهای قدیم با نام هایی چون انزان، گابا، گابیان، گابیه، گبی، گی و جی شناخته شده بود. این محله یکی از بهترین محله اصفهان برای زندگی است، همچنین این محله دارای اماکن مختلفی چون هتل نگین جی اصفهان، بازار گل و گیاه اصفهان و… است.

شیخ صدوق یکی از محله هایی است که از دو بخش جنوبی و شمالی تشکیل شده است. شیخ صدوق شمالی از محله های لوکس و عیان نشین محسوب می شود که خانه های آن قیمت بالایی دارد.

پاچنار محله جنوبی اصفهان است که مسجد پانچال از اماکن مذهبی این محله بشمار میرود. از قسمت شمالی پاچنار به ارمنین نشین های جلفا میرسید.

میرزا طاهر از محله های خوب اصفهان است که در ضلع جنوبی این شهر واقع شده است. میرزا طاهر نیز یکی از بهترین محله اصفهان برای زندگی محسوب می شود. قیمت محله اردیبهشت اصفهان با قیمت الهیه تهران برابری می کند.

 

خرید مسکن در بهترین محله اصفهان برای زندگی

 

مرداویج نیز یکی از محله های جنوبی اصفهان است که بنای تاریخی برج کبوتر در آن واقع شده است.

دردشت در جنوب خیابان عبدالرزاق قرار گرفته و معماری این محله متعلق به دوران صفویان است. از اماکنی که در این محله قرار گرفته میتوان به مسجد آقانور، کاروانسرای قدیمی، مسجد پاسنگ و حمام دردشت اشاره کرد.

رهنان محله ای است که بین خمینی شهر و مرکز اصفهان قرار گرفته، از آثار باستانی رهنان میتوان به مسجد جامع قبلتین و دو حمام کوچک و بزرگ اشاره کرد. هروقت بخواهیم نام بهترین محله اصفهان برای زندگی را ببریم اسم محله رهنان میدرخشد.

محله مشتاق گران ترین محله در بین محله ها است.

خرید مسکن در بهترین محله اصفهان برای زندگی

خرید مسکن در بهترین محله اصفهان یا محله های مختلف اصفهان با توجه به شرایط، تعداد اعضای خانواده، نوساز بودن، کلنگی بودن، قیمت مورد نظر و… متفاوت است. خرید خانه در محله های مختلف اصفهان رنج قیمت بسیاری دارد، شما باتوجه به بوودجتون میتوانید در اصفهان خانه بخرید و از آب و هوای این شهر لذت ببرید. عامل دیگری که در قیمت یک خانه تاثیر بسزایی دارد متراژ آن است.

سایت آهن هایپر با ارائه محصولاتی چون انواع میلگرد، تیرآهن و هاش، ورق، پروفیل، لوله، نبشی و ناودانی تمامی تلاش خود را کرده تا رضایت شما را جلب کند. با ما بهترین خانه را بسازید و آسوده زندگی کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

مشارکت در ساخت اصفهان

بهترین محله های اصفهان به ترتیب

بهترین محله های بهبهان

بهترین محله برای زندگی در کرج

بهترین محله های بروجرد برای زندگی

https://ahanhyper.com//?p=24453

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *