امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

آشنایی با انواع محصولات مفتولی

مفتول ازجمله آلیاژهای پرمصرف می باشد که جهت ساخت محصولات و تجهیزات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی به تمامی وسایلی که از مفتول تولید و ساخته می شوند؛ محصولات مفتولی می گویند. این محصولات در انواع مختلف موجود بوده که در ساختمان سازی و همچنین صنایع مختلف قابلیت استفاده را دارند.

توری مرغی، سیم خاردار حلقوی و خطی، توری گابیون، سیم مفتول حرارتی و مسی، توری مش و … برخی از این محصولات به شمار می رود. در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع محصولات مفتولی بپردازیم. جهت آشنایی با این محصولات پیشنهاد می کنیم؛ این مطلب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

انواع محصولات مفتولی

انواع محصولات مفتولی و کاربرد آن

همانطور که ذکر شد انواع محصولات مفتولی تولید و روانه بازار می شوند که هر یک در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برخی از این محصولات در ساختمان سازی و هم در صنایع مختلف کاربرد دارند. به گونه ای که می توان ذکر کرد که در بخش ساخت و ساز از این محصولات به عنوان قالب بندی ها، آرماتور بندی ها در گود برداری های عمیق جهت ایجاد فضای محفوظ می توان بهره مند شد. برخی از انواع این محصولات به شرح زیر می باشد.

توری مرغی

توری های مرغی از جمله انواع محصولات مفتولی می باشند که در ساختمان سازی و حصارکشی لانه حیوانات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به مقاومت بالای آن توجه کرد که نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند. از جمله کاربرد توری مرغی می‌توان به حصارکشی قفس حیوانات، عایق کاری و گچ کاری ساختمان، ساخت ستون، قابل استفاده دور سوله ها، به عنوان نگهداری عایق در سازه های شیروانی و … اشاره کرد.

توری حصاری

از توری حصاری جهت حصار کشی دور زمین، باغ و ساخت حفاظ استفاده می شود. این نوع توری ها در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین دارای طول عمر بالایی می باشد.

توری حصاری

توری مش

از دیگر انواع محصولات مفتولی می توان به توری مش اشاره کرد که دارای ساختاری همانند شبکه ای می باشد. فولاد های افقی و عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته و به هم جوش داده می شود. این توری ها را در جنس های مختلفی همچون پلاستیکی، آهنی، گالوانیزه و … در بازار می توانید پیدا نمائید. کاربرد این توری ها می توان به استفاده در ساخت پانل، مصارف مربوط به صنایع پتروشیمی، زیرساخت ورزشگاه ها و … اشاره کرد.

توری گابیون

توری گابیون از سیم های بافته شده به یکدیگر تشکیل شده اند که در شکل های مختلف شش ضلعی، مربع و مستطیل تولید می شود. شاید برای شما عزیزان جالب باشد بدانید که درون این توری از سنگ و شن پر شده است که در برخی موارد آن توری سنگی نیز گفته خواهد شد. فلزی که در تولید این نوع توری استفاده می شود؛ با توری های دیگر کاملا متفاوت می باشد.

بهتر است بدانید توری گابیون بر اساس نوع موادی که دارند؛ در مدل های مختلف تولید شده که هر یک از آن ها دارای کاربرد خاصی می باشد. به طور کلی می توان ذکر کرد از توری گابیون در صنایع مختلفی همانند سدسازی، ساخت شومینه، ساخت حفاظ، جلوگیری از پوسیدگی لوله، ساخت مبلمان و همچنین ساخت و زیر سازی باغچه مورد استفاده قرار می گیرد.

توری گابیون

پایه فنس

بهتر است بدانید پایه فنس که به نام پایه حصار نیز شناخته می شود؛ وسیله ای است که جهت محکم نگه داشتن انواع توری ها مورد استفاده قرار می گیرد. جهت نگهداری توری های گابیون و توری حصاری و سیم خاردار معمولاً از این پایه استفاده خواهد شد. همچنین برای حصارکشی باغ، زمین کشاورزی و ویلا، مرکز نظامی و زمین های ارتش و … نیز این پایه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پایه ها توری ها را به صورت دقیق و محکم در جای خود نگه می دارد.

جهت نصب این پایه نکته بسیار مهمی که باید مدنظر قرار دهید؛ ارتفاع آن می باشد. در فنس کشی بدون سیم خاردار ارتفاع ۲ و نیم متر می باشد که نیم متر آن درون زمین جای خواهد گرفت. اگر فاصله پایه بیشتر باشد؛ باعث می‌شود تا دچار تاب خوردگی شود. همچنین اگر فاصله های آن کم باشد؛ نیز باعث بالا رفتن هزینه ها خواهد شد.

ویژگی محصولات مفتولی

همانطور که ذکر شد انواع محصولات مفتولی در بازار موجود می باشد که هر یک از این محصولات دارای ویژگی های خاص خود می‌باشند. مهمترین ویژگی که برای محصولات می‌توان بیان کرد؛ مقاومت بالا، دوام و طول عمر بالا، انعطاف پذیری، قیمت مناسب و … می باشد. بهتر است بدانید که این محصولات در شرایط ایده‌آل تا ۵۰ سال و یا بیشتر عمر می کنند. همچنین در نظر داشته باشید که مقاومت بالا باعث می شود تا بتوانند فشارهای زیادی را تحمل کند.

انواع این محصولات به خاطر قابلیت انعطاف پذیری که دارند؛ از قابلیت شکل پذیری بالایی نیز برخوردار بوده که به راحتی می توان آن ها را فرم داد. مجموعه تخصصی آهن هایپر ارائه دهنده این محصولات بوده که می توانید با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب جهت تهیه این محصولات اقدام نمایید.

عوامل موثر بر قیمت محصولات مفتولی

بهتر است بدانید در قیمت نهایی انواع محصولات مفتولی عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشد. به عنوان مثال باید ذکر کنیم که توری فنس به عنوان حصارکشی اطراف باغ یا کارگاه استفاده می‌شود که یک محصول گالوانیزه بوده و در مناطق شرجی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. بنابراین فرآیند گالوانیزاسیون در قیمت نهایی محصولات بسیار موثر می باشد. همچنین نوع محصول، کیفیت، سایز و اندازه محصول و … نیز در هزینه محصولات موثر می باشد. شما مخاطبین عزیز برای مشاهده قیمت به روز این محصولات می توانید به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید.

قیمت محصولات مفتولی

آشنایی با فروشگاه تخصصی آهن هایپر

فروشگاه تخصصی آهن هایپر ارائه دهنده انواع محصولات مفتولی و فولادی می باشد. برخی از این محصولات پرکاربرد می توان به محصولات مفتولی، میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی، پروفیل و … اشاره کرد. این محصولات در انواع و ابعاد مختلفی موجود می باشد که با توجه به کاربرد مد نظر خود می توانید محصول مناسبی را انتخاب کرده و از آن بهره مند شوید.

شما مخاطبان گرامی از سراسر ایران جهت سفارش این محصولات می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمائید. در صورتی که اطلاعات لازم درباره این محصولات ندارید؛ حتما با کارشناسان فروش مجموعه آهن هایپر در تماس باشید و به این صورت انتخاب بهتری را تجربه خواهید کرد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

انواع محصولات مفتولی کدامند؟

توری مرغی، سیم خاردار حلقوی و خطی، توری گابیون، سیم مفتول حرارتی و مسی، توری مش، پایه فنس و ...

مهمترین ویژگی محصولات فولادی کدامند؟

دوام و طول عمر بالا، انعطاف پذیری، قیمت مناسب، مقاومت بالا و ...

مهم ترین کاربرد توری مرغی چیست؟

مفتول

ساخت ستون و گچ کاری ساختمان، حصارکشی قفس حیوانات، قابل استفاده دور سوله ها، به عنوان نگهداری عایق در سازه های شیروانی

https://ahanhyper.com//?p=70846

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *