امروز : جمعه 03 می 2024

[smartslider3 slider="2"]

کارخانه لوله و پروفیل موکریان

کارخانه لوله و پروفیل موکریان

کارخانه لوله و پروفیل موکریان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های محصولات فولادی در کشورمان به شمار می‌رود این شرکت محصولات خود را باکیفیت بسیار بالایی تولید و به بازار عرضه می‌کند با ما همراه باشید تا با کارخانه لوله و پروفیل موکریان و محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

معرفی کارخانه لوله و پروفیل موکریان

کارخانه لوله و پروفیل موکریان هم اکنون در زمینه تولید و عرضه محصولاتی فولادی نظیر انواع لوله های فولادی، ورق شیت، پروفیل، نبشی و ناودانی در شهر آذربایجان غربی مشغول به فعالیت و تولید محصولات با کیفیت می باشد.

 

کارخانه لوله و پروفیل موکریان

 

این شرکت با بیش از 35 سال سابقه فعالیت در زمینه آهن آلات و 8 سال فعالیت در زمینه تولید پروفیل و لوله فولادی به یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید انواع آهن آلات تبدیل شده است.

کارخانه لوله و پروفیل موکریان

هدف و چشم انداز این واحد تولیدی در جهت تولید و عرضه محصولاتی با بالاترین سطح کیفی در کنار قیمت مقرون به صرفه و تحویل به موقع مشتریان می باشد. همچنین از افتخارات کارخانه لوله و پروفیل موکریان می توان به همکاری با بهترین، پرآوزه ترین و مجرب ترین شرکت های ایرانی، چینی و روسی اشاره نمود.

محصولات کارخانه لوله و پروفیل موکریان

محصولات کارخانه لوله و پروفیل موکریان به شرح زیر است:

پروفیل Z

در کارخانه لوله و پروفیل موکریان پروفیل زد در ابعاد، اندازه ها و ضخامت های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شود. از پروفیل زد تولید شده توسط این کارخانه در سقف سالن های بزرگ، سوله، انبار و پارکینگ کاربرد دارد.

پروفیل قوطی (مستطیل و مربع)

هم اکنون پروفیل و قوطی جات درشت در کارخانه لوله و پروفیل موکریان تولید و به بازار عرضه می شود. قابلیت های زیاد این پروفیل ها در امکان استفاده از آن ها را در مصارف مختلفی نظیر ساخت و ساز، ماشین آلات صنعتی، سازه های تقویت کننده و ساخت قطعات ماشین برخوردار است.

خرید پروفیل موکریان

پروفیل درب و پنجره

 خصوصیات  و ویژگی های فیزیکی قابل توجه پروفیل های در و پنجره تولیدی کارخانه لوله و پروفیل موکریان امکان استفاده از آن ها در ساخت انواع درب و پنجره را به وجود آورده است.

پروفیل چهارچوب

از پروفیل چهارچوبی تولید شده توسط کارخانه لوله و پروفیل موکریان در ساخت چهارچوب درب برای درهای چوبی و MDF استفاده می شود. این پروفیل های باز اصولا به روش نورد سرد تولید و به بازار روانه میشوند و همچنین این پروفیل ها به صورت تک لبه ای ساخته می شوند. ضخامت این محصول نیز حدود ۲٫۵ – ۲ میلی متر و همچنین طول آن ها نیز ۶ متر می باشد.

ورق شیت

انواع ورق فولادی شیت بلند و کوتاه در کارخانه لوله و پروفیل موکریان تولید و به بازار هدف عرضه می گردد.

لوله های فولادی

لوله صنعتی به لوله های فلزی و فولادی گفته می شود که سبب انتقال انواع گازها، مایعات یا جامدات، بسته به نیاز صنایع گوناگون استفاده و به کار برده می شود. قیمت انواع لوله صنعتی با توجه به جنس، ضخامت و کاربرد آن مشخص می‌شود. برای اطلاع از انواع قیمت ها می توانید به سایت آهن هایپر مراجعه کنید.

قیمت لوله های فولادی کارخانه موکریان

 لوله ها تولید شده توسط کارخانه لوله و پروفیل موکریان در ضخامت‌های مختلف و گوناگونی و با شکل های سطح مقطع‌های مختلفی با توجه به نوع کاربرد آنها تولید و به بازار روانه می‌شوند.

نبشی

از دیگر تولیدات کارخانه لوله و پروفیل موکریان نبشی است که به شیوه نورد گرم شمش فولاد به دست می‌آید و این محصول هم در دسته پروفیل فولادی است و به شکل منفرد و مرکب در موارد ساختمانی مصرف می‌شود. نبشی‌ها هم در دو دسته پرسی و فابریک قرار دارند که در نوع پرسی با استفاده از پرس به شکل موردنظر رسیده و در مدل فابریک در ابتدای خط تولید به این شکل در می‌آید.

مهم‌ترین موارد مصرف این محصولات در اتصال پل‌ها به ستون‌ها و یا تیرآهن به بیم‌های باربر است و در بعضی جاها هم از نبشی‌های خرد شده که همان نبشی لقمه‌ای نام دارد استفاده می‌شود. انواع نبشی با سایز 3، 4، 5، 6 در این کارخانه تولید و به بازار عرضه می شود.

ناودانی

ناودانی تولید شده در کارخانه لوله و پروفیل موکریان به شیوه نورد گرم شمش فولادی به دست میاید. باید در نظر داشت که ناودانی یک پروفیل به شکل یو است که در دسته پروفیل با مقطع باز قرار دارد. ناودانی‌های تولید داخل ایران در دو دسته پرسی و فابریک هستند که ناودانی‌های پرسی با انجام عمل پرس به شکل مورد دلخواه تبدیل می‌شوند و ناودانی فابریک در اول مرحله تولید به شکل ناودانی در می‌آید.

قیمت نبشی موکریان

این گروه از محصولات بازهم به دودسته نورد سرد و نورد گرم تقسیم می‌شوند. دو نوع دیگر ناودانی‌ها، ناودانی مشبک و ساده است که ناودانی مشبک با ورق گرم وهم به روش نورد گرم و یا نورد سرد تولید می‌شوند. این نوع از ناودانی مشبک برای تولید قفسه فولادی و سازه‌های سبک فولاد مورد مصرف قرار می‌گیرد. دسته بعدی ناودانی ساده است که در مواردی مثل ساختمانی و صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد و به شیوه نورد گرم و شیب‌دار با بال موازی به دست می‌آید. این سری از تولیدات به‌عنوان گالوانیزه سرد و گرم قابل‌استفاده هستند

ناودانی های تولیدی کارخانه لوله و پروفیل موکریان در سایزهای 8 و ۱۰ و در انواع سبک و سنگین به بازار عرضه می شود.

تسمه

 تسمه در سایزهای 2، 2/5، 3، 4، 5، 6 در کارخانه موکریان تولید و به بازار مورد نظر عرضه می شود.

سه پر آهنی

 سه پر آهنی 4 و ۵ درجه نیز از دیگر محصولات پر فروش کارخانه لوله و پروفیل موکریان می باشد. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی است.

ورق شیروانی

 انواع ورق شیروانی به صورت (ذوزنقه ای و کرکره ای) گالوانیزه و در رنگ های گوناگون توسط شرکت موکریان تولید و روانه بازار می شود.

شرکت سوله سازی موکریان

این شرکت مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک و خودکار است و همچنین بهره گیری از تجربیات صنایع پروفیل سازی موکریان آماده طراحی، ساخت و عرضه سازه های فلزی سنگین به شرح زیر می باشد:

انواع سوله های فلزی

  • اسکلت فلزی (باکس، تیر ورق و …) به صورت پیچ، مهره ای و اتصال جوشی
  • جرثقیل سقفی از 3 تن تا 50 تن با کلیه تجهیزات و لوازم
  • ساخت و عرضه پل های فلزی به صورت تیر ورق
  • اجرا و ساخت سقف عرشه فولادی

ورق موکریان

حرف آخر

در این مطلب کارخانه لوله و پروفیل موکریان و محصولاتش را به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل موکریان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

https://ahanhyper.com//?p=22842

اشتراک گذاری